Szkolenia dla managerów

Bezustannie zmieniające się biznesowe środowisko wymusza na karze zarządzającej ciągłe przystosowywanie się do nowych warunków. Nie inaczej jest w świecie marketingu. Szkolenia dla managerów stają się więc szansą na dostosowanie kwalifikacji do zmieniających się warunków i wyprzedzanie rynkowych trendów.

Warto się rozwijać!

Ciągły rozwój to jedyna możliwość dla marketerów, którzy chcą nadążać nad zmianami w ich otoczeniu. Niezliczona ilość nowych koncepcji, dynamiczny rozwój mediów społecznościowych czy powstawanie coraz bardziej skomplikowanych rozwiązań technologicznych sprawiają, że każdy moment zawahania i "odpuszczenia" może skutkować utratą biznesowej szansy lub, co gorsza, zlekceważeniem nadchodzącego zagrożenia.

Marketing managerowie starają się więc podnosić swoje kompetencje. Na rynku co rusz pojawiają się nowe kursy, w sieci zakładane są nowe serwisy, rozwija się nawet rynek prasowy. Pytanie tylko, czy każda z tych opcji rozwoju jest warta swojej ceny?

Prymat profesjonalnych szkoleń

`

W ramach questusa postawiliśmy na profesjonalizację szkoleń i marketingowego rozwoju. Uzyskanie akredytacji The Chartered Institute of Marketing (CIM), pozwoliło nam uruchomić ponad 14 lat temu pierwszy program Diploma in Professional Marketing - szkolenie marketingowe dedykowane profesjonalistom w tej dziedzinie. Naszym celem jest wykształcenie nowych liderów biznesów i specjalistów, którzy będą wyznaczali kierunek branży.

Potwierdzenie kompetencji

szkolenia dla managerów `

Co wyróżnia programy akredytowane przez CIM? Przede wszystkim interdyscyplinarny charakter szkoleń. Kadra szkoleniowa, która prowadzi spotkania to praktycy i akademicy biznesu, specjalizujący się nie tylko w marketingu, ale również zarządzaniu zasobami ludzkimi, innowacjach czy analizach i rachunkowości. Dzięki temu Diploma in Professional Marketing to prawdziwe szkolenie managerskie, które pozwala uczestnikom zdobyć kompleksową wiedzę, niezbędną do ich codziennej pracy.

Warto wspomnieć o jeszcze jednej niezwykłej wartości programów CIM - międzynarodowym certyfikacie potwierdzającym nabyte kompetencje. Szkolenie kończy się bowiem egzaminem z marketingu, i, w zależności od wyniku, uzyskaniem dyplomu The Chartered Institute of Marketing. To niezwykle wartościowy dokument zaświadczający profesjonalną wiedzę w obszarze marketingu.

icoWięcej o egzaminach

Czekamy na Was!

Obecnie prowadzimy dwa rodzaje szkoleń dla managerów, oba na poziomie szóstym certyfikacji The Chartered Institute of Marketing. Zarówno program Diploma in Professional Marketing, jak również Digital Diploma in Professional Marketing to roczne programy szkoleniowe, składające się z kilku modułów tematycznych. Więcej informacji o każdym z nich znajdą Państwo poniżej:

diploma in professional marketing `

Diploma in Professional Marketing

Program szkoleniowy Diploma in Professional Marketing jest dedykowany managerom, którzy chcą zdobyć kompleksową i zaawansowaną wiedzę z wszystkich obszarów marketingu. Zajęcia poświęcone są zatem zarówno strategii marketingowej, jak również pomiarom, innowacjom, badaniom, zarządzaniu i marketingowi cyfrowemu. Poprowadzą je m. in. prof. Robert Kozielski, Michał Dziekoński, Lech C. Król, dr Jacek Pogorzelski czy dr Katarzyna Nizińska.

icoWięcej o programie
digital diploma in professional marketing `

Digital Diploma in Professional Marketing

Program Digital Diploma in Professional Marketing (DDM) jest natomiast poświęcony stricte cyfrowej rzeczywistości. Podczas zajęć, uczestnicy rozwiną umiejętności budowania strategii digital marketingowej, poznają sposoby kreowania pozytywnych doświadczeń wirtualnego konsumenta, jak również poszerzą swoje kompetencje w zakresie zarządzania kanałami cyfrowymi. Spotkania na programie DDM poprowadzą m. in. Jacek Kotarbiński, Tadeusz Żórawski, Wojciech Szymański czy Artur Maciorowski.

icoWięcej o programie