Zdobądź certyfikat The Chartered Institute of Marketing (CIM)!

Applied Marketing to pierwszy moduł programu Certificate in Professional Marketing. Szkolenie jest realizowane w całości online i przygotowuje do egzaminu CIM.

Jedyne szkolenie marketingowe online z akredytacją CIM

Program Applied Marketing oparty jest na międzynarodowych standardach The Chartered Institute of Marketing i stanowi pierwszą część programu Certificate of Professional Marketing (level 4).

Składa się z 6 modułów przeprowadzanych online za pośrednictwem platformy e-learningowej i prowadzi do uzyskania międzynarodowego certyfikatu Award in Applied Marketing.

Poza wykładami online, dodatkowymi zasobami do studiowania oraz podręcznikiem, uczestnik otrzymuje dostęp do bazy pytań egzaminacyjnych oraz do platformy MyCIM zawierającej przydatne materiały do egzaminu.

Program składa się z następujących modułów:

  • Marketing Foundations & Customer Behavior
  • Business Environment and Marketing Planning
  • Marketing Research
  • Marketing Mix Elements
  • Application and Adaptation of Marketing Mix
  • Marketing in Practice

Cały program wraz z egzaminem realizowany jest w języku angielskim.

applied marketing structure

Układ programu szkoleniowego Applied Marketing

Program Applied Marketing jest oparty na pierwszym module Certificate in Professional Marketing (level 4 w certyfikacji CIM).

Realizowany jest w języku angielskim, w formie e-learningowej z możliwością konsultacji z Tutorem na każdym etapie. Program kończy egzamin w formie testu, który odbywa się w Warszawie w trybie offline – jego zdanie skutkuje otrzymaniem międzynarodowego certyfikatu Award in Applied Marketing wydawanego przez The Chartered Institute of Marketing.

Główne zagadnienia programu Applied Marketing:

  • Orientacja marketingowa – rola i funkcje marketingu, czynniki wpływające na konsumentów i zachowania konsumenckie
  • Audyt Marketingowy – identyfikowanie czynników i trendów w środowisku marketingowym oraz ich wpływ one na planowanie marketingowe, zbieranie kluczowych informacji i badania marketingowe
  • Marketing Mix – elementy marketingu mix, wdrażanie marketingu mix celem zaspokojenia potrzeb konsumenta
null

Możliwość nauki w dowolnym czasie i miejscu dzięki strukturze e-learningowej

null

Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu na poziomie operacyjnym

null

Zdobycie podstaw wiedzy z obszaru audytu i researchu marketingowego

null

Bogaty pakiet materiałów dodatkowych (podręcznik, artykuły, filmy, podcasty)

Tutor egzaminacyjny

Michał Moneta questus

Michał Moneta

Applied Marketing

Content manager w firmie questus oraz Community Manger w projekcie Alberty. Zaangażowany głównie w tworzenie i zarządzanie treścią, kampanie digital marketingowe, social media, analitykę internetową oraz zarządzanie platformami rozwojowymi. Współpracuje także przy rekrutacji na programy szkoleniowe prowadzone przez questus.

Absolwent programu Diploma in Professional Marketing oraz kursów m. in. w IE Business School, University of California oraz University of Geneva. Jest również certyfikowanym marketerem DIMAQ, absolwentem szkoleń narzędziowych Google – Ads oraz Analytics i aktualnym doktorantem w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Łódzkiego.

Specjalizuje się w digital marketingu, w szczególności w obszarze content managementu, analityki i social mediów. W trakcie swojej kariery zawodowej realizował projekty m.in. dla Propharmy, OLX, Veolii, ASTORa czy Polsko-Amerykańskiego Centrum Zarządzania. Jest także autorem artykułów publikowanych m.in. na łamach Nowego Marketingu, Agenta Nieruchomości czy questus BLOG.

Egzaminy i koszty udziału w programie

Aby uzyskać certyfikat CIM – Award in Applied Marketing, należy zdać egzamin z pierwszego modułu programu Certificate in Professional Marketing. Składa się on z 50 pytań zamkniętych – jednokrotnego i wielokrotnego wyboru.

Egzamin trwa 2 godziny; organizowany jest w Warszawie trzy razy w roku (sesje egzaminacyjne: April, July, December), a jego zdanie uprawnia uczestnika do przystąpienia do programu na kolejnym poziomie certyfikacji The Chartered Institute of Marketing, tj. Diploma in Professional Marketing.

Certyfikat jest uznawanym w wielu krajach dokumentem stanowiącym potwierdzenie kompetencji marketingowych na poziomie średnio zaawansowanym.

Koszt udziału w programie wynosi 3850 zł brutto. Cena obejmuje zarówno kurs online, jak i konsultacje z tutorem, podręcznik, rejestrację i roczne członkostwo w CIM oraz egzamin.

Istnieje możliwość płatności w ratach oraz ubiegania się o dofinansowanie programu z Bazy Usług Rozwojowych. Więcej informacji znajdziecie poniżej:

Uzyskaj dofinansowanie z BUR!

 

Chcesz zapisać się na program Applied Marketing?

Czekamy na Twoje zgłoszenie! Chętnie odpowiemy również na wszelkie wątpliwości i pytania.
Donata Wilczewska - Project Manager Questus

Donata Wilczewska

Project Manager

Napisz do nas:



* - Pola wymagane