Zdobądź certyfikat The Chartered Institute of Marketing (CIM)!

Applied Marketing to pierwszy moduł programu Certificate in Professional Marketing. Szkolenie jest realizowane w całości online i przygotowuje do egzaminu CIM.

Jedyne szkolenie marketingowe online z akredytacją CIM

Program Applied Marketing oparty jest na międzynarodowych standardach The Chartered Institute of Marketing i stanowi pierwszą część programu Certificate of Professional Marketing (level 4).

Składa się z 6 modułów przeprowadzanych online za pośrednictwem platformy e-learningowej i prowadzi do uzyskania międzynarodowego certyfikatu Award in Applied Marketing.

Poza wykładami online, dodatkowymi zasobami do studiowania oraz podręcznikiem, uczestnik otrzymuje dostęp do bazy pytań egzaminacyjnych oraz do platformy MyCIM zawierającej przydatne materiały do egzaminu.

Program składa się z następujących modułów:

  • Marketing Foundations & Customer Behavior
  • Business Environment and Marketing Planning
  • Marketing Research
  • Marketing Mix Elements
  • Application and Adaptation of Marketing Mix
  • Marketing in Practice

Cały program wraz z egzaminem realizowany jest w języku angielskim.

applied marketing structure

Układ programu szkoleniowego Applied Marketing

Program Applied Marketing jest oparty na pierwszym module Certificate in Professional Marketing (level 4 w certyfikacji CIM).

Realizowany jest w języku angielskim, w formie e-learningowej z możliwością konsultacji z Tutorem na każdym etapie. Program kończy egzamin w formie testu online – jego zdanie skutkuje otrzymaniem międzynarodowego certyfikatu Award in Applied Marketing wydawanego przez The Chartered Institute of Marketing.

Główne zagadnienia programu Applied Marketing:

  • Orientacja marketingowa – rola i funkcje marketingu, czynniki wpływające na konsumentów i zachowania konsumenckie
  • Audyt Marketingowy – identyfikowanie czynników i trendów w środowisku marketingowym oraz ich wpływ one na planowanie marketingowe, zbieranie kluczowych informacji i badania marketingowe
  • Marketing Mix – elementy marketingu mix, wdrażanie marketingu mix celem zaspokojenia potrzeb konsumenta
null

Możliwość nauki w dowolnym czasie i miejscu dzięki strukturze e-learningowej

null

Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu na poziomie operacyjnym

null

Zdobycie podstaw wiedzy z obszaru audytu i researchu marketingowego

null

Bogaty pakiet materiałów dodatkowych (podręcznik, artykuły, filmy, podcasty)

Tutor egzaminacyjny

donata wilczewska

Donata Wilczewska

Applied Marketing

Business Development Manager w questus – CIM Accredited Study & Exam Center – z dorobkiem ponad 20 zrealizowanych z sukcesem projektów różnego rodzaju. Twórca treści i narzędzi z obszaru wiedzy marketingowej.

W questusie odpowiada za relacje B2B oraz realizację projektów szkoleniowo-doradczych. Tworzy narzędzia do oceny wiedzy, prowadzi badania rozpoznawania potrzeb szkoleniowych oraz współprojektuje spersonalizowane programy marketingowe. Jest również tutorem egzaminacyjnym na średnio zaawansowanym kursie CIM – Applied Marketing. Współpracowała z takimi firmami jak: Polpharma, Bayer, ADAMA, Mylan, Orange, Propharma, VOX, Zentiva, Sephora, Tauron, Kompania Piwowarska, RTV EURO AGD, Adamed.

Odpowiada również za zarządzanie treścią i produkcją w kanale questus marketing podcast, pisze artykuły na questus BLOG oraz scenariusze dla kanału wiedzowego na YouTube – questus Polska.

Ukończyła Diploma in Professional Marketing – zaawansowany program CIM – oraz Studium Managerskie Zarządzanie Projektami (International Project Management Association). Posiada certyfikat Award in Applied Marketing (CIM) oraz tytuł Certified Project Management Associate (IPMA). Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną ze specjalizacją: branding, PR i promocja na Uniwersytecie Łódzkim.

W obszarze marketingu interesują ją przede wszystkim badania marketingowe, customer experience oraz branding. Wierzy w perfekcjonizm i uczenie się jako trwające przez całe życie procesy. W wolnym czasie lubi oglądać dobre filmy i grać na gitarze.

Egzaminy i koszty udziału w programie

Aby uzyskać certyfikat CIM – Award in Applied Marketing, należy zdać egzamin z pierwszego modułu programu Certificate in Professional Marketing. Składa się on z 50 pytań zamkniętych – jednokrotnego i wielokrotnego wyboru.

Egzamin trwa 2 godziny i odbywa się online w formie:
  • testu pisanego na komputerze w siedzibie questusa w Łodzi
  • testu pisanego na komputerze w pełni zdalnie („remote proctoring”).
Wyboru preferowanej formy dokonuje student. Egzaminy CIM odbywają się trzy razy w roku (sesje egzaminacyjne: April, July, December), a jego zdanie uprawnia uczestnika do przystąpienia do programu na kolejnym poziomie certyfikacji The Chartered Institute of Marketing, tj. Diploma in Professional Marketing.

Certyfikat jest uznawanym w wielu krajach dokumentem stanowiącym potwierdzenie kompetencji marketingowych na poziomie średnio zaawansowanym.

Koszt udziału w programie wynosi 4190 zł brutto. Cena obejmuje zarówno kurs online, jak i konsultacje z tutorem, podręcznik, rejestrację i roczne członkostwo w CIM oraz egzamin.
W przypadku wyboru egzaminu w formie „remote proctoring” obowiązuje dopłata 320 zł.

Istnieje możliwość płatności w ratach oraz ubiegania się o dofinansowanie programu z Bazy Usług Rozwojowych. Więcej informacji znajdziecie poniżej:

Uzyskaj dofinansowanie z BUR!

 

Chcesz zapisać się na program Applied Marketing?

Czekamy na Twoje zgłoszenie! Chętnie odpowiemy również na wszelkie wątpliwości i pytania.
donata wilczewska

Donata Wilczewska

Project Manager

Napisz do nas:



    * - Pola wymagane