Strategic Marketing w praktyce: jak zbudować Marketing Intelligence?
Marketing Intelligence to system zarządzania wiedzą marketingową. Ale buduje się go nie z wykorzystaniem danych, ale ludźmi.
Marketing Intelligence to system zarządzania wiedzą marketingową. Ale buduje się go nie z wykorzystaniem danych, ale ludźmi.
Event jest formą komunikacji, która rodzi największe szanse na zbudowanie głębszej relacji i lojalności klienta. Dzięki wydarzeniom, marka może bowiem niemal bezpośrednio dotrzeć do wyselekcjonowanej grupy odbiorców z precyzyjnie dopasowanym komunikatem. Co jednak najbardziej istotne, dzięki eventom mamy niemal pełną kontrolę nad budowaniem Customer Experience, nieosiągalną w jakiejkolwiek innej formie komunikacji. Czym jest customer experience? Customer Experience (CX) to, w najprostszym rozumieniu,…
Przed Wami kolejna odsłona naszych prac nad monitorigniem i selekcjonowaniem najciekawszych treści z polskich i zagranicznych blogów marketingowo-biznesowych. Tym razem wybraliśmy dla Was coś od Petera Fiska, Teda Rubina czy Julii Kołodko, prelegentki XXIII Warsztatów Strategicznych questus academy. Inspirującej lektury!
Jak w pędzie codziennej pracy sprostać zadaniu, które powinno być zrobione z jednej strony dogłębnie, a z drugiej strony szybko i sprawnie? Są na to dwa sposoby: nadanie audytowi struktury i gromadzenie danych w sposób ciągły.
Kolejnym rozmówcą, który opowie nam o swoich inspiracjach, nadziejach i obawach związanych z nowoczesnymi technologami jest dr Jacek Pogorzelski. Jacka możecie kojarzyć nie tylko z programów Diploma in Professional Marketing i zajęć ze Strategic Marketingu, ale również z lektury takich książek, jak choćby Marka na cztery sposoby czy Mity marketingowe. Dziś czas na kilka słów na temat technologii w roli nowego „boga”, zasady Jobs to be Done czy prawdziwych sposobach na poznanie konsumenta. …
Przefiltrowaliśmy kilkadziesiąt blogów i serwisów marketingowo-biznesowych i przygotowaliśmy dla Was listę 10 najciekawszych publikacji, które pojawiły się w sieci w ostatnich tygodniach. Będzie coś o pozycjonowaniu, e-mail marketingu, technologiach immersyjnych czy wykorzystywaniu social mediów w HR. Inspirującej lektury!
Platformy internetowe łączą ludzi, mających sobie do zaoferowania jakąś wartość. Jednak wbrew pozorom dobrze zaprojektowana platforma nie działa jak perpetuum mobile. Kluczem do sukcesu jest nieustanne wspieranie użytkowników w tym, aby byli aktywni i generowali jak najwyższą wartość.
Początki Silicon Valley sięgają lat 30-tych poprzedniego wieku – eksplozja intelektualnej, biznesowej, technologicznej wiedzy w ostatnich latach XX i początkach XXI wieku jest efektem niemal 70 lat budowania tożsamości. Jak to się ma do prób stworzenia polskiej Silicon Valley poprzez Centra Transferu Technologii, Inkubatory Przedsiębiorczości czy Parki Technologiczne?
Jak wylicza Kevin Kelly, redaktor naczelny magazynu Wired i autor książki „The Inevitable” – każdego roku powstaje 8 mln utworów, 2 mln książek, 16 tys. filmów, 30 mld postów na blogach i 182 mld tweetów. To oczywiste, że żaden człowiek nie jest w stanie przejrzeć choćby procenta nowo powstałych tworów. Wychodzimy zatem naprzeciw problemom – przefiltrowaliśmy kilkadziesiąt polskich i zagranicznych blogów biznesowo-marketingowych i przygotowaliśmy listę…
Oczekiwania klientów nieustannie rosną, a firmom coraz trudniej jest im sprostać – to dwa fakty, które potwierdzają badania. Wydawać by się mogło, że w dobie coraz większych możliwości technologicznych, firmy będą doskonalić się w obszarze CX, tymczasem – mimo wysiłków – wyniki satysfakcji zamiast rosnąć, spadają. Trend ten zaobserwowano już zarówno w USA, jak i na Wyspach Brytyjskich. Dlaczego tak się dzieje?