Zespół ekspertów to klucz do efektywnego projektu szkoleniowego i doradczego

Właśnie dlatego dbamy o to, aby nad każdym realizowanym szkoleniem czuwała grupa specjalistów z bogatym, biznesowym doświadczeniem.

Poznaj trenerów i konsultantów szkoleń i projektów doradczych questusa

Poniżej prezentujemy sylwetki trenerów i ekspertów pracujących podczas nad projektami szkoleniowo-rozwojowymi dla firm i organizacji. Do naszych działań angażujemy także zewnętrznych specjalistów, którzy, dzięki swojemu świeżemu spojrzeniu, potrafią zaproponwać innowacyjne i nieszablonowe rozwiązania.

Trenerzy i konsultanci

Zespół Questus - Redaktor dr hab. Robert Kozielski

dr hab. Robert Kozielski

Specjalizuje się w strategiach rynkowych przedsiębiorstw, analizach strategicznych i ocenie efektywności działań marketingowych organizacji. Założyciel firmy questus, dyrektor Polsko-Amerykańskiego Studium Zarządzania UŁ, wykładowca Uniwersytetu Łódzkiego. Chartered Marketer, stypendysta Fundacji Fulbrighta (USA, Willamette University), członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk.

Odbywał staże naukowe, prowadził wykłady i programy badawcze między innymi na uniwersytetach: Maryland (USA), Lund (Szwecja), Edynburg (Szkocja) oraz Middlesex (Wielka Brytania), University of Kelanyia (Sri Lanka).

Autor ponad 100 publikacji książkowych i artykułów z zakresu działalności rynkowej, wydawanych w Polsce i za granicą. Pod jego redakcją ukazała się między innymi książka „Wskaźniki marketingowe”, która była pierwszą tego typu publikacją na świecie. Autor lub współautor takich książek jak: „Determinanty sukcesu organizacji”, „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Reklama a zdolność konkurencyjna polskich przedsiębiorstw” i inne. Jego książka „Biznes nowych możliwości” uznana została za najlepszą książkę ze sfery strategii biznesu w 2012 roku.

dr Jacek Pogorzelski

dr Jacek Pogorzelski

Konsultant w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu oraz ukończone zaawansowane kursy z zakresu innowacyjności i modeli biznesowych na Uniwersytecie Stanforda. Jest także certyfikowanym neurobadaczem.

Prowadził zajęcia z zakresu zarządzania marketingiem w ramach programu MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty w Minneapolis. Od wielu lat prowadzi zajęcia z zakresu komunikacji marketingowej, zarządzania marką, analizy marketingowej, marketingu wartości oraz innowacyjności.

Współpracownik ministerstw oraz samorządów w zakresie polityki promocji. Przez siedem lat był ekspertem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie promocji funduszy europejskich. Były pracownik międzynarodowych korporacji w branży FMCG i farmaceutycznej jako brand i marketing manager. Zarządzał 10 markami i wprowadził na polski rynek 15 nowych produktów.

Autor książek „Marka na cztery sposoby”, „Praktyczny marketing miast i regionów”, „Kod skuteczności”, „Mity marketingowe”, „(R)ewolucja marki”, „Pozycjonowanie produktu” oraz wielu artykułów.

Lech C. Król

Lech C. Król

Specjalizuje się w reklamie, brandingu, komunikacji marketingowej. Jest reklamiarzem. Od kilkudziesięciu lat z pasją sprzedaje produkty i usługi oraz buduje marki za pomocą reklam.

Przez 15 lat pracował w renomowanych, międzynarodowych agencjach reklamowych: DMB&B (G7), Euro RSCG (Havas), MacCann Erickson, Leo Burnett, realizując krajowe i międzynarodowe kampanie reklamowe na rzecz marek lokalnych i światowych.Posiada 20 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń i wykładów (m.in. Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Łódzki, The Chartered Institute of Marketing).

Laureat wielu nagród branżowych (Golden Drum, Effie, Kreatura); jako pierwszy Polak otrzymał Srebrnego Lwa na festiwalu filmów reklamowych w Cannes. Autor licznych publikacji w czasopismach branżowych (m.in. Businessman Magazine, Impact, Press, Brief Magazine, Marketing w praktyce). Prywatnie fascynuje się sztuczną inteligencją i programowaniem  (najchętniej w C#).

Michał Dziekoński

Michał Dziekoński

Dyrektor zarządzający w Business Games Institute. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem na poziomie strategicznym w strukturach dużych firm międzynarodowych – m.in. w Grupie Siemens (przez 13 lat do końca 2013 roku). Pracował jako interim manager w Opinionie, jednej z największych firm wizualizacyjnych w Europie.

Trener i twórca planów i strategii marketingowych oraz systemów mierzenia efektywności działań marketingowych, zarówno z rynku B2C, jak i B2B. Zwolennik metod grywalizacji, zarówno w szkoleniach, jak i działaniach rynkowych. Stworzył kilkadziesiąt gier i symulacji marketingowych. Współautor książek: „Wskaźniki marketingowe”, „E-marketing” i „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy” oraz autor kilkudziesięciu artykułów i praktycznych metod oceny skuteczności działań marketingowych.

Ukończył studia MBA Oxford Brookes University, The Advanced Certificate in Marketing (CIM), marketing i zarządzanie w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i program Marketing Training w Orlando (USA) oraz kilka kierunków studiów podyplomowych związanych z nowoczesnym marketingiem.

Tadeusz Żórawski

Tadeusz Żórawski

Lider biznesu i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, planowania mediów, nowych technologii, nowej ekonomii, zaawansowanych badań konsumentów. Ma ponad 23 lata doświadczenia pracy w biznesie, w tym przez ponad 12 lat kierował domami mediowymi (Universal McCann, PHD Poland).

W czasie swojej pracy kreował i nadzorował przygotowanie strategii komunikacji wprowadzania i rozwoju wielu marek z różnych kategorii produktowych. Aktywnie wdrażał zaawansowane badania konsumenta, m.in. badania neuromarketingowe, pomiary atrybutów marki wykorzystujące metodę czasów reakcji, eyetracking i zaawansowane modelowanie ekonometryczne.

Wielokrotny mówca na konferencjach poświęconych nowym trendom w marketingu. Zdobywca nagrody Leadership Award for Contribution to Market Research. Autor tekstów o tematyce marketingowej publikowanych w pismach branży marketingowej.

Autor tekstów o tematyce marketingowej publikowanych w pismach branży marketingowej (m.in. Marketing w Praktyce, Brief).

dr Bartłomiej Kurzyk

dr Bartłomiej Kurzyk

Specjalizuje się w nowych mediach, narzędziach oraz technikach komunikacji marketingowej (w tym komunikacji online, social mediach, content marketingu), a także w psychologii zachowań konsumentów.  Wykładowca i szef Centrum Rozwoju Dydaktyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Ma blisko 20-letnie doświadczenie w nauczaniu, szkoleniach, coachingu, projektach badawczych oraz doradztwie.

Trener i konsultant biznesowy. Miał przyjemność wykładać w wielu miejscach zagranica, m. in. w Wielkiej Brytanii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Hiszpanii, Portugalii czy Bułgarii. Ma też doświadczenie w metodach dydaktycznych na odległość i e-learningu.

Michał Moneta questus

Michał Moneta

Project i content manager w firmie questus – Akredytowanym Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnym CIM. Zaangażowany głównie w tworzenie i zarządzanie treścią, kampanie digital marketingowe, social media, analitykę internetową oraz zarządzanie platformami rozwojowymi. Współpracuje także przy rekrutacji na programy szkoleniowe prowadzone przez questus.

Absolwent programu Diploma in Professional Marketing oraz kursów m. in. w IE Business School, University of California oraz University of Geneva. Jest również certyfikowanym marketerem DIMAQ, a także absolwentem szkoleń narzędziowych Google – Ads oraz Analytics. Specjalizuje się w digital marketingu, w szczególności w obszarze content managementu, analityki i social mediów. W trakcie swojej kariery zawodowej pracował m.in. dla Propharmy, OLX, czy Polsko-Amerykańskiego Centrum Zarządzania. Jest także autorem artykułów publikowanych m.in. na łamach Nowego Marketingu, Agenta Nieruchomości czy questus BLOG.

Chcesz wiedzieć więcej o projektach szkoleniowych i doradczych w questusie?

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania, jak również zaproponujemy rozwiązania dopasowane do potrzeb Twojej organizacji.