Zespół ekspertów to klucz do efektywnego projektu szkoleniowego i doradczego

Właśnie dlatego dbamy o to, aby nad każdym realizowanym projektem czuwała grupa specjalistów z bogatym, biznesowym doświadczeniem.

Poznaj trenerów i konsultantów szkoleń i projektów doradczych questusa

Poniżej prezentujemy sylwetki trenerów i ekspertów pracujących nad projektami szkoleniowo-rozwojowymi oraz doradczymi dla organizacji. Do naszych działań angażujemy także zewnętrznych specjalistów, którzy, dzięki swojemu świeżemu spojrzeniu, potrafią zaproponować innowacyjne i nieszablonowe rozwiązania.

Trenerzy i konsultanci

Zespół Questus - Redaktor dr hab. Robert Kozielski

dr hab. Robert Kozielski

Specjalizuje się w strategiach rynkowych przedsiębiorstw, analizach strategicznych i ocenie efektywności działań marketingowych organizacji. Założyciel firmy questus, dyrektor Polsko-Amerykańskiego Studium Zarządzania UŁ, wykładowca Uniwersytetu Łódzkiego. Chartered Marketer, stypendysta Fundacji Fulbrighta (USA, Willamette University), członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk.

Odbywał staże naukowe, prowadził wykłady i programy badawcze między innymi na uniwersytetach: Maryland (USA), Lund (Szwecja), Edynburg (Szkocja) oraz Middlesex (Wielka Brytania), University of Kelanyia (Sri Lanka).

Autor ponad 100 publikacji książkowych i artykułów z zakresu działalności rynkowej, wydawanych w Polsce i za granicą. Pod jego redakcją ukazała się między innymi książka „Wskaźniki marketingowe”, która była pierwszą tego typu publikacją na świecie. Autor lub współautor takich książek jak: „Determinanty sukcesu organizacji”, „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Reklama a zdolność konkurencyjna polskich przedsiębiorstw” i inne. Jego książka „Biznes nowych możliwości” uznana została za najlepszą książkę ze sfery strategii biznesu w 2012 roku.

dr Jacek Pogorzelski

dr Jacek Pogorzelski

Konsultant w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu oraz ukończone zaawansowane kursy z zakresu innowacyjności i modeli biznesowych na Uniwersytecie Stanforda. Jest także certyfikowanym neurobadaczem.

Prowadził zajęcia z zakresu zarządzania marketingiem w ramach programu MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty w Minneapolis. Od wielu lat prowadzi zajęcia z zakresu komunikacji marketingowej, zarządzania marką, analizy marketingowej, marketingu wartości oraz innowacyjności.

Współpracownik ministerstw oraz samorządów w zakresie polityki promocji. Przez siedem lat był ekspertem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie promocji funduszy europejskich. Były pracownik międzynarodowych korporacji w branży FMCG i farmaceutycznej jako brand i marketing manager. Zarządzał 10 markami i wprowadził na polski rynek 15 nowych produktów.

Autor książek „Marka na cztery sposoby”, „Praktyczny marketing miast i regionów”, „Kod skuteczności”, „Mity marketingowe”, „(R)ewolucja marki”, „Pozycjonowanie produktu” oraz wielu artykułów.

Lech C. Król

Lech C. Król

Specjalizuje się w reklamie, brandingu, komunikacji marketingowej. Jest reklamiarzem. Od kilkudziesięciu lat z pasją sprzedaje produkty i usługi oraz buduje marki za pomocą reklam.

Przez 15 lat pracował w renomowanych, międzynarodowych agencjach reklamowych: DMB&B (G7), Euro RSCG (Havas), MacCann Erickson, Leo Burnett, realizując krajowe i międzynarodowe kampanie reklamowe na rzecz marek lokalnych i światowych. Posiada 20 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń i wykładów (m.in. Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Łódzki, The Chartered Institute of Marketing).

Laureat wielu nagród branżowych (Golden Drum, Effie, Kreatura); jako pierwszy Polak otrzymał Srebrnego Lwa na festiwalu filmów reklamowych w Cannes. Autor licznych publikacji w czasopismach branżowych (m.in. Businessman Magazine, Impact, Press, Brief Magazine, Marketing w praktyce). Prywatnie interesuje się sztuczną inteligencją i programowaniem  (najchętniej w C#).

Michał Dziekoński

Michał Dziekoński

Dyrektor zarządzający w Business Games Institute. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem na poziomie strategicznym w strukturach dużych firm międzynarodowych – m.in. w Grupie Siemens (przez 13 lat do końca 2013 roku). Pracował jako interim manager w Opinionie, jednej z największych firm wizualizacyjnych w Europie.

Trener i twórca planów i strategii marketingowych oraz systemów mierzenia efektywności działań marketingowych, zarówno z rynku B2C, jak i B2B. Zwolennik metod grywalizacji, zarówno w szkoleniach, jak i działaniach rynkowych. Stworzył kilkadziesiąt gier i symulacji marketingowych. Współautor książek: „Wskaźniki marketingowe”, „E-marketing” i „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy” oraz autor kilkudziesięciu artykułów i praktycznych metod oceny skuteczności działań marketingowych.

Ukończył studia MBA Oxford Brookes University, The Advanced Certificate in Marketing (CIM), marketing i zarządzanie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i program Marketing Training w Orlando (USA) oraz kilka kierunków studiów podyplomowych związanych z nowoczesnym marketingiem.

Tadeusz Żórawski

Tadeusz Żórawski

Lider biznesu i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, planowania mediów, nowych technologii, nowej ekonomii, zaawansowanych badań konsumentów. Ma ponad 23 lata doświadczenia pracy w biznesie, w tym przez ponad 12 lat kierował domami mediowymi (Universal McCann, PHD Poland).

W czasie swojej pracy kreował i nadzorował przygotowanie strategii komunikacji wprowadzania i rozwoju wielu marek z różnych kategorii produktowych. Aktywnie wdrażał zaawansowane badania konsumenta, m.in. badania neuromarketingowe, pomiary atrybutów marki wykorzystujące metodę czasów reakcji, eyetracking i zaawansowane modelowanie ekonometryczne.

Wielokrotny mówca na konferencjach poświęconych nowym trendom w marketingu. Zdobywca nagrody Leadership Award for Contribution to Market Research. Autor tekstów o tematyce marketingowej publikowanych w pismach branży marketingowej.

Autor tekstów o tematyce marketingowej publikowanych w pismach branży marketingowej (m.in. Marketing w Praktyce, Brief).

dr Bartłomiej Kurzyk

dr Bartłomiej Kurzyk

Specjalizuje się w nowych mediach, narzędziach oraz technikach komunikacji marketingowej (w tym komunikacji online, social mediach, content marketingu), a także w psychologii zachowań konsumentów.  Wykładowca i szef Centrum Rozwoju Dydaktyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Ma blisko 20-letnie doświadczenie w nauczaniu, szkoleniach, coachingu, projektach badawczych oraz doradztwie.

Trener i konsultant biznesowy. Miał przyjemność wykładać w wielu miejscach zagranica, m. in. w Wielkiej Brytanii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Hiszpanii, Portugalii czy Bułgarii. Ma też doświadczenie w metodach dydaktycznych na odległość i e-learningu.

Michał Moneta questus

Michał Moneta

Absolwent programu Diploma in Professional Marketing oraz kursów m. in. w IE Business School, University of California oraz University of Geneva. Jest również certyfikowanym marketerem DIMAQ, absolwentem szkoleń narzędziowych Google – Ads oraz Analytics i aktualnym doktorantem w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Łódzkiego.

Specjalizuje się w digital marketingu, w szczególności w obszarze content managementu, analityki i social mediów. W trakcie swojej kariery zawodowej realizował projekty m.in. dla Propharmy, OLX, Veolii, ASTORa czy Polsko-Amerykańskiego Centrum Zarządzania. Jest także autorem artykułów publikowanych m.in. na łamach Nowego Marketingu, Agenta Nieruchomości czy questus BLOG.

Chcesz wiedzieć więcej o projektach szkoleniowych i doradczych w questusie?

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania, jak również zaproponujemy rozwiązania dopasowane do potrzeb Twojej organizacji.