Profesorowie, eksperci, doświadczeni praktycy, trenerzy i szkoleniowcy

To co nas łączy, to ciekawość świata, pasja i… głębokie przeświadczenie, że rozwój to proces, który nigdy się nie kończy.

Kto pracuje nad case studies w banku questus learning solutions?

Zespół projektu questus learning solutions tworzą nie tylko stali współpracownicy questus, ale także (a czasem przede wszystkim) wybitni eksperci z obszarów zarządzania organizacjami i nowoczesnego marketingu. To dzięki ich wiedzy i zaangażowaniu, opracowywane case’y zyskują kształt dogłębnych, profesjonalnych, a przede wszystkim wielowymiarowych analiz.

Eksperci questus

Zespół Questus - Redaktor dr hab. Robert Kozielski
dr hab. Robert Kozielski

Pomysłodawca i twórca projektu, właściciel firmy questus, idealista, marzyciel i wizjoner. Dba o to, by każdy case merytorycznie był doprowadzony do perfekcji. Jest profesorem nadzwyczajnym Uniwersytetu Łódzkiego, posiada prestiżowy tytuł Chartered Marketer i był stypendystą Fundacji Fullbrighta. Jest wykładowcą i trenerem z powołania, doradcą biznesowym z pasją i nigdy nie przestaje pracować.

Agata Mardosz-Grabowska questus
Agata Mardosz-Grabowska

Trener i tutor egzaminacyjny w programach szkoleniowych The Chartered Institute of Marketing, a także doktorantka na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ. Jako manager projektu dzień po dniu stara się przekuwać naszą wizję w rzeczywistość. Pisze case’y, reżyseruje filmy i zarządza wszystkim, co ma związek z projektem. Z wykształcenia (oraz zamiłowania) psycholog i dziennikarz.

Michał Moneta questus
Michał Moneta

Content manager w questus – Akredytowanym Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnym The Chartered Institute of Marketing. Na co dzień nie tylko zarządza, ale też pisze (m. in. case’y), bloguje, monitoruje, analizuje i rozgryza algorytmy w social mediach. Pasjonuje się strategic i content marketingiem, z ochotą zgłębia również inne obszary związane z marketingiem cyfrowym. Prywatnie – zapalony basista i wielbiciel progresywnego rocka.

Eksperci i recenzenci

prof. Grzegorz Kołodko
prof. Grzegorz Kołodko

Intelektualista, twórca teoretycznego nurtu ekonomicznego, znanego jako Nowy Pragmatyzm. Jeden z głównych architektów polskich reform gospodarczych, wicepremier i minister finansów w latach 1994-97 i 2002-03. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego.

prof. Witold Orłowski
prof. Witold Orłowski

Wybitny polski ekonomista, wykładowca, autor książek. Był doradcą lub członkiem polskich i międzynarodowych zespołów doradczych. Współpracował m. in. prezydentami Aleksandrem Kwaśniewskim, Lechem Kaczyńskim, Andrzejem Dudą czy z Donaldem Tuskiem.

prof. Andrzej Jacek Blikle
prof. Andrzej Jacek Blikle

Matematyk i informatyk, mistrz cukierniczy, a jednocześnie niekwestionowany ekspert zarządzania, honorowy członek (a wcześniej prezes) Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych. Autor książek z obszaru zarządzania jakością, orędownik budowania organizacji w oparciu o wartości i relacje międzyludzkie.

prof. Jacek Kall
prof. Jacek Kall

Ekspert z zakresu budowania i zarządzania marką, a także komunikacji marketingowej. Autor książek takich jak m. in: Silna marka – istota i kreowanie, Zarządzanie portfelem marek, Zarządzanie marką czy Branding na smartfonach. Jest profesorem i wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.

Julia Izmałkowa
Julia Izmałkowa

Niekwestionowany autorytet w dziedzinie badań etnograficznych dla marketingu i strategii. Założycielka Izmałkowa Consulting. Występuje na konferencjach i sympozjach na całym świecie. Z wykształcenia psycholog.

dr Katarzyna Nizińska
dr Katarzyna Nizińska

Coach, ekspert HR, trener biznesu i rozwoju osobistego. Trener w zakresie tzw. „miękkiego zarządzania”: przywództwa, doskonalenia umiejętności menedżerskich, handlowych, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów, motywacji.

dr Jacek Pogorzelski
dr Jacek Pogorzelski

Doświadczony konsultant w zakresie strategii marketingowej, brandingu, komunikacji marketingowej i efektywności marketingu. Autor m. in. książek: Mity marketingowe, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu czy Marka na cztery sposoby.

Lech C. Król
Lech C. Król

O sobie mówi „reklamiarz”. Pracował w m. in. w Leo Burnett Warszawa, McCann-Erickson, wiele lat prowadził też własną agencję reklamową Adwertajzing. Otrzymał dziesiątki nagród na festiwalach krajowych i zagranicznych, w tym pierwszego dla Polski srebrnego lwa na festiwalu filmów reklamowych w Cannes.

Jacek Kotarbiński
Jacek Kotarbiński

Specjalizuje się w marketingu strategicznym i operacyjny oraz we wdrażaniu i komercjalizacji innowacji. Bloger, publicysta, autor m. in. bestsellerowej książki „Sztuka rynkologii”.

prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz
prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz

Profesor Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w zagadnieniach budżetowania działalności marketingowej, oceny efektywności działań marketingowych oraz strategii marketingowych małych i średnich firm na rynkach zagranicznych oraz transformacjach w polskim handlu detalicznym.

prof. dr hab. Tomasz Czapla
prof. dr hab. Tomasz Czapla

Profesor Uniwersytetu Łódzkiego. Specjalista z zakresu zarządzania strategicznego, zarządzania personelem, systemów zarządzania kompetencjami i wiedzą w organizacji.

prof. dr hab. Wojciech Grzegorczyk
prof. dr hab. Wojciech Grzegorczyk

Profesor na Uniwersytecie Łódzkim. Specjalista w obszarach takich jak: Strategie polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych, rynek usług bankowych w Polsce, marketing banków i firm finansowych oraz efektywność działań marketingowych.

prof. dr hab. Sławomir Smyczek
prof. dr hab. Sławomir Smyczek

Profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Specjalizuje się w dziedzinie badań rynku, w szczególności w badaniach trendów i zachowań konsumentów.

dr hab. Edyta Rudawska
dr hab. Edyta Rudawska

Profesor Uniwersytetu Szczecińskiego. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących zarządzania relacjami z klientem, budowania lojalności klientów i zarządzania marketingowego przedsiębiorstwem.

dr hab. Grzegorz Urbanek
dr hab. Grzegorz Urbanek

Profesor Uniwersytetu Łódzkiego. Specjalista w obszarach takich jak: wycena i zarzadzanie wartością przedsiębiorstwa, wycena własności intelektualnej, pomiar przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, budowa i wycena marki oraz pomiar kapitału intelektualnego i aktywów niematerialnych.

dr Bartłomiej Kurzyk
dr Bartłomiej Kurzyk

Pracownik naukowy Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją marketingową, w tym w szczególności związanych z wykorzystaniem Internetu i innych, mniej standardowych działań.

Chcesz wiedzieć więcej o banku case studies learning solutions?

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do banku case studies bądź też zaproponować bohatera kolejnego studium przypadku, prosimy o kontakt!