Zespół projektu questus learning solutions tworzą nie tylko stali współpracownicy questus, ale także (a czasem przede wszystkim) wybitni eksperci z obszarów zarządzania organizacjami i nowoczesnego marketingu. To dzięki ich wiedzy i zaangażowaniu, opracowywane case’y zyskują kształt dogłębnych, profesjonalnych, a przede wszystkim wielowymiarowych analiz.
Profesorowie, eksperci, doświadczeni praktycy, trenerzy i szkoleniowcy
Kto pracuje nad case studies w banku questus learning solutions?
Eksperci questus

Pomysłodawca i twórca projektu, właściciel firmy questus, idealista, marzyciel i wizjoner. Dba o to, by każdy case merytorycznie był doprowadzony do perfekcji. Jest profesorem nadzwyczajnym Uniwersytetu Łódzkiego, posiada prestiżowy tytuł Chartered Marketer i był stypendystą Fundacji Fullbrighta. Jest wykładowcą i trenerem z powołania, doradcą biznesowym z pasją i nigdy nie przestaje pracować.

Digital Optimisation
Trener i tutor egzaminacyjny w programach szkoleniowych The Chartered Institute of Marketing, a także doktorantka na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ. Jako manager projektu dzień po dniu stara się przekuwać naszą wizję w rzeczywistość. Pisze case’y, reżyseruje filmy i zarządza wszystkim, co ma związek z projektem. Z wykształcenia (oraz zamiłowania) psycholog i dziennikarz.

Digital Optimisation
Marketing Lead w Lightcurve oraz Content Manager pracujący dla klientów z branży IT oraz blockchain. Specjalizuje się w digital marketingu, w szczególności w obszarze content managementu, analityki i social mediów. W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z takimi firmami jak questus, Propharma, Mondelez, Veolia, Alberty, Ecol-Unicon, OLX, ASTOR, Think Łódź, MIM Solutions, Ramp.Network czy Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania. Jest także autorem artykułów publikowanych m.in. na łamach Nowego Marketingu.
Eksperci i recenzenci

Intelektualista, twórca teoretycznego nurtu ekonomicznego, znanego jako Nowy Pragmatyzm. Jeden z głównych architektów polskich reform gospodarczych, wicepremier i minister finansów w latach 1994-97 i 2002-03. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego.

Wybitny polski ekonomista, wykładowca, autor książek. Był doradcą lub członkiem polskich i międzynarodowych zespołów doradczych. Współpracował m. in. prezydentami Aleksandrem Kwaśniewskim, Lechem Kaczyńskim, Andrzejem Dudą czy z Donaldem Tuskiem.

Sustainable Marketing
Prof. w Instytucie Podstaw Informatyki PAN, czł. Europejskiej Akademii Nauk. Wykładał na uniwersytetach w Polsce, USA, Kanadzie, Danii i Szwecji. W latach 1990-2010 był prez. A.Blikle Sp. z o.o. Jest honorowym prez. stow. Inicjatywa Firm Rodzinnych oraz Centrum im. Adama Smith’a. W 2015 r. jego książka „Doktryna jakości” zajęła I miejsce w konkursie Dziennika Gazety Prawnej w kategorii „Najlepszy poradnik ekonomiczny”, a w r. 2016 przez SGH została uznana za „najlepszą pracę z zakresu nauk o przedsiębiorstwie w latach 2014-2015”. Od roku 2008 prowadzi firmę doradczą Andrzej Blikle Doradca.

Ekspert z zakresu budowania i zarządzania marką, a także komunikacji marketingowej. Autor książek takich jak m. in: Silna marka – istota i kreowanie, Zarządzanie portfelem marek, Zarządzanie marką czy Branding na smartfonach. Jest profesorem i wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.

Niekwestionowany autorytet w dziedzinie badań etnograficznych dla marketingu i strategii. Założycielka Izmałkowa Consulting. Występuje na konferencjach i sympozjach na całym świecie. Z wykształcenia psycholog.

Coach, ekspert HR, trener biznesu i rozwoju osobistego. Trener w zakresie tzw. „miękkiego zarządzania”: przywództwa, doskonalenia umiejętności menedżerskich, handlowych, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów, motywacji.

Doświadczony konsultant w zakresie strategii marketingowej, brandingu, komunikacji marketingowej i efektywności marketingu. Autor m. in. książek: Mity marketingowe, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu czy Marka na cztery sposoby.

O sobie mówi „reklamiarz”. Pracował w m. in. w Leo Burnett Warszawa, McCann-Erickson, wiele lat prowadził też własną agencję reklamową Adwertajzing. Otrzymał dziesiątki nagród na festiwalach krajowych i zagranicznych, w tym pierwszego dla Polski srebrnego lwa na festiwalu filmów reklamowych w Cannes.

Specjalizuje się w marketingu strategicznym i operacyjny oraz we wdrażaniu i komercjalizacji innowacji. Bloger, publicysta, autor m. in. bestsellerowej książki „Sztuka rynkologii”.

Profesor Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w zagadnieniach budżetowania działalności marketingowej, oceny efektywności działań marketingowych oraz strategii marketingowych małych i średnich firm na rynkach zagranicznych oraz transformacjach w polskim handlu detalicznym.

Profesor Uniwersytetu Łódzkiego. Specjalista z zakresu zarządzania strategicznego, zarządzania personelem, systemów zarządzania kompetencjami i wiedzą w organizacji.

Profesor na Uniwersytecie Łódzkim. Specjalista w obszarach takich jak: Strategie polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych, rynek usług bankowych w Polsce, marketing banków i firm finansowych oraz efektywność działań marketingowych.

Profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Specjalizuje się w dziedzinie badań rynku, w szczególności w badaniach trendów i zachowań konsumentów.

Profesor Uniwersytetu Szczecińskiego. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących zarządzania relacjami z klientem, budowania lojalności klientów i zarządzania marketingowego przedsiębiorstwem.

Profesor Uniwersytetu Łódzkiego. Specjalista w obszarach takich jak: wycena i zarzadzanie wartością przedsiębiorstwa, wycena własności intelektualnej, pomiar przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, budowa i wycena marki oraz pomiar kapitału intelektualnego i aktywów niematerialnych.

Pracownik naukowy Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją marketingową, w tym w szczególności związanych z wykorzystaniem Internetu i innych, mniej standardowych działań.
Czekamy na Twoją wiadomość!
