Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. Podstawowy profil działalności The Chartered Institute of Marketing to certyfikacja zawodowa marketerów poprzedzona egzaminami prowadzonymi w jednolitej formie i w tym samym czasie w skali światowej. Miło nam poinformować, że jesteśmy jedynym akredytowanym Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnym CIM w Polsce.
Ponad 1000 absolwentów i 700 certyfikowanych marketerów
Programy szkoleniowe Diploma in Professional Marketing
Programy Diploma in Professional Marketing skierowane są do managerów i osób, posiadających już wiedzę i doświadczenie w biznesie. Programy budują strategiczne podejście do biznesu oraz rozwijają wiedzę i umiejętności prowadzenia działań rynkowych, z uwzględnieniem między innymi nowych technologii czy problematyki efektywności działań marketingowych.
- Kompleksowa wiedza marketingowa
- Możliwość wyboru specjalizacji
- Międzynarodowy certyfikat CIM
- Rozwój kompetencji na poziomie strategicznym i zarządczym

Program szkoleniowy Applied Marketing
Applied Marketing stanowi pierwszy moduł programu Certificate in Professional Marketing. Szkolenie jest prowadzone online, a uczestnicy mają możliwość przechodzenia kolejnych etapów we własnym tempie. Nad ich rozwojem i przygotowaniem do egzaminu czuwa tutor.
- Szkolenie marketingowe online
- Stała opieka tutora egzaminacyjnego
- Międzynarodowy certyfikat CIM
- Możliwość networkingu i dzielenia się wiedzą
Egzaminy The Chartered Institute of Marketing
Egzaminy z marketingu, przeprowadzane przez The Chartered Institute of Marketing (CIM), stanowią jedną z najbardziej uznanych metod weryfikacji kompetencji marketerów. Ich pomyślne zdanie umożliwia uzyskanie międzynarodowego certyfikatu z marketingu, wydawanego przez wspomniany The Chartered Institute of Marketing. Dyplomy CIM posiada już ponad 100 tysięcy marketerów z całego świata, w tym blisko 1000 z Polski.
- Międzynarodowy system certyfikacji
- Połączenie teorii z praktyką
- 3 sesje egzaminacyjne
- Formuła testowo-projektowa