Co sami możemy o sobie powiedzieć?

Przede wszystkim łączy nas nie tylko wspólna praca, ale też wartości, pasja i „poznawcze ADHD”. To, że wszyscy wierzymy w rozwój, a sens widzimy w nieustannym tworzeniu czegoś nowego.

Zespół Questus - Redaktor dr hab. Robert Kozielski

Robert Kozielski

CEO, chairman, Sustainability Consulting Central Europe

Nie chcę i nie umiem pracować bez zaangażowania. Mówią, że jestem od pracy uzależniony… i pewnie mają rację. Na początku questus – którego jestem założycielem – miał być przede wszystkim Akredytowanym Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnym The Chartered Institute of Marketing. Z czasem stał się także społecznością marketerów i miejscem narodzin wielu innowacyjnych projektów.

Jestem doktorem habilitowanym nauk ekonomicznych, profesorem Uniwersytetu Łódzkiego, posiadam tytuł Chartered Marketer, byłem stypendystą Fundacji Fulbrighta, członkiem  Marketing Science Institute.  Na koncie mam również kilka książek, w tym uznaną za najlepszą książkę ekonomiczną roku 2013 „Biznes nowych możliwości. Czterolistna koniczyna – nowy paradygmat biznesu” czy „Wskaźniki marketingowe”. Obie te publikacje zostały wydane także w języku angielskim w Londynie.

donata wilczewska

Donata Wilczewska

Business Development Manager; CIM, business insights

Moją dewizą jest: nic nie jest zrobione tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej. Wierzę w perfekcjonizm jako nieustający proces, który pozwala doskonalić umiejętności i odkrywać nowe predyspozycje.

Skończyłam studia na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna (specjalizacja: PR i branding) na Uniwersytecie Łódzkim. Studiowałam również filmoznawstwo (UŁ) oraz montaż filmowy (Akademia MultiArt). Posiadam certyfikat Award in Marketing (CIM, level 4) oraz tytuł Certified Project Management Associate (IPMA, level D).

W questusie zajmuję się przede wszystkim jednostką business insights, która skupia się na współpracy z firmami w zakresie projektów szkoleniowo-rozwojowych oraz doradczych. W ramach zarządzania szkoleniami zamkniętymi do moich zadań należą m.in.: projektowanie spersonalizowanych programów, komunikacja, relationship management, ocena satysfakcji i pomiar efektywności szkoleń. Zajmuję się również programem CIM na poziomie średnio zaawansowanym – Applied Marketing. Okazjonalnie wspieram też obszar contentu, pisząc artykuły na bloga czy scenariusze na kanał Youtube.

Ciężko jest mi się zatrzymać na jednej pasji i ciągle za czymś gonię. Obecnie obszarem marketingu, który szczególnie chętnie eksploruję, jest customer experience. W wolnych chwilach natomiast chętnie zaznajamiam się z dziełami filmowymi bądź sięgam po gitarę.

Zbigniew Michalski

Customer Relationship Manager; CIM, Exam Preparation Project, księgowość

Pod moje skrzydła trafiają wszyscy, którzy decydują się na przejście procesu egzaminacyjnego The Chartered Institute of Marketing. Zajmuję się również Exam Preparation Project (EPP), czyli programem przygotowania do egzaminu, w którym moim głównym zadaniem jest pomoc uczestnikom w procesie egzaminacyjnym od strony formalno-organizacyjnej.

Jestem fanem mediów społecznościowych i nowych technologii, które staram się wykorzystywać we wszystkich obszarach działań questusa. Pilnuję, by każdy nowy projekt znalazł swoje przełożenie w świecie zero jedynkowym.

Moje motto: Dzień bez roweru to dzień stracony. Przemierzam ten świat na dwóch kółkach. A gdy z nich schodzę, wygodnie siadam w fotelu, żeby zmącić umysł dobrym spektaklem teatralnym lub seansem filmowym.

Chcesz z nami porozmawiać?

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i rozwiejemy wszelkie wątpliwości związane z programami szkoleniowymi, eventami czy case studies!