Dlatego też staramy się, aby realizowane programy po pierwsze oparte były na:
Wspieramy organizacje w ich dalszym rozwoju!
Audyty i projekty szkoleniowe: długoterminowe, inspiracyjne spotkania i Programy CIM.

Szkolenia dla firm „szyte na miarę”
Projekty szkoleniowo-rozwojowe są jedną z najbardziej znanych metod budowania i rozwoju kompetencji pracowników. Mimo powszechności tej metody, często może ona budzić rozczarowanie. Jako alternatywę proponujemy zatem rozwiązania wynikające ze strategicznej analizy organizacji.
- analizie wyzwań przed jakimi stoi organizacja,
- strategicznych dylematów z jakimi się mierzy,
- w efekcie kluczowych, niezbędnych kompetencji.
Na tej podstawie projektowany jest program rozwojowy, który integrowany jest z obowiązkami i zadaniami, przed jakimi stają Uczestnicy w swojej codziennej pracy. Ocena zaś obejmuje także identyfikację redukcji luk kompetencyjnych. Całość budowana jest w oparciu o sprawdzoną w praktyce metodykę czterolistnej koniczyny.
Firmy, które nam zaufały:
Projekty długoterminowe - kompleksowy rozwój organizacji
Projekty długoterminowe opierają się na programach certyfikacji The Chartered Institute of Marketing z uwzględnieniem profilu działalności firmy klienta.
Dedykowane są firmom działającym na rynku polskim, a także międzynarodowym. Projekty realizowane są:
- zarówno na poziomie podstawowym wiedzy (Certificate in Professional Marketing),
- jak i zaawansowanym (Diploma in Professional Marketing oraz Digital Diploma in Professional Marketing).
Po ukończeniu programu uczestnicy mogą podejść do egzaminów CIM, które skutkują otrzymaniem międzynarodowego certyfikatu.

Projekty krótkoterminowe - szkolenia w wybranym obszarze tematycznym
Projekty rozwojowe krótkoterminowe opierają się na realizacji uzgodnionego programu rozwojowego; zwykle obejmuje od 4 do 6 dni szkoleniowych.
Przykładowe tematy to:
- Customer Insights
- Strategia marki
- Pomiar efektywności działań rynkowych
- Social media
- Design thinking
- Value Proposition Design
- Badania etnograficzne
- Kreatywność w marketingu
- Inne
Projekty inspiracyjno-innowacyjne - wdrażanie idei w tryby organizacji
Projekty inspiracyjno-innowacyjne opierają się na realizacji spotkań inspiracyjnych raz na 1-2 miesiące. Tematyka obejmuje zarówno istotne problemy, jak i nowe koncepcje, metody itp.
Przykładowe tematy to:
- Lean management
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Branding emocjonalny
- Lovemarks
- Crowdsourcing
- Content marketing
- Psychologia sprzedaży
- Storytelling
Chcesz, abyśmy zaproponowali projekt szkoleniowy dla Twojej organizacji?
Chętnie skontaktujemy się z Tobą i wspólnie zbudujemy szkolenie, które w największym stopniu będzie odpowiadać potrzebom Twojej firmy.

Donata Wilczewska
Business Development Manager