Wspieramy organizacje w ich dalszym rozwoju!

Audyty, projekty długoterminowe, rozwojowe i inspiracyjne audyty pozwalają oszacować potrzeby szkoleniowe firmy i zbudować plan rozwoju kompetencji pracowników i zespołów.
Szkolenia dla firm oparte o programy The Chartered Institute of Marketing - Guestus Łódź

Szkolenia dla firm „szyte na miarę”

Projekty szkoleniowe są jedną z najbardziej znanych metod budowy i rozwoju kompetencji w organizacji. Mimo powszechności tej metody często może budzić rozczarowanie. Jest to zwykle wynikiem dość schematycznego i standardowego podejścia do projektowania, realizacji i pomiaru rezultatów. Badanie potrzeb szkoleniowych zamiast luk kompetencyjnych, bierność realizacji programów szkoleniowych, ocena oparta na ankiecie ewaluacyjnej to najczęstsze powody niezadowolenia z realizowanych projektów szkoleniowych.

Dlatego też staramy się, aby realizowane programy po pierwsze oparte były na:

  • analizie wyzwań przed jakimi stoi organizacja,
  • strategicznych dylematów z jakimi się mierzy,
  • w efekcie kluczowych, niezbędnych kompetencji.

Na tej podstawie projektowany jest program rozwojowy, który, integrowany jest z obowiązkami i zadaniami przed jakimi stoją Uczestnicy w praktyce, w firmie. Ocena zaś obejmuje także identyfikację redukcji luk kompetencyjnych. Całość budowana jest w oparciu o sprawdzoną w praktyce metodykę czterolistnej koniczyny.

Firmy, które nam zaufały:

Projekty długoterminowe - kompleksowy rozwój organizacji

Projekty długoterminowe opierają się na programach certyfikacji The Chartered Institute of Marketing z uwzględnieniem profilu działalności firmy klienta.

Dedykowane są firmom działającym na rynku polskim, a także międzynarodowym. Projekty realizowane są:

  • zarówno na poziomie podstawowym wiedzy (Certificate in Professional Marketing),
  • jak i zaawansowanym (Diploma in Professional Marketing oraz Digital Diploma in Professional Marketing).

Po ukończeniu programu uczestnicy mogą podejść do egzaminów CIM, które skutkują otrzymaniem międzynarodowego certyfikatu.

Programy długoterminowe oparte o programy The Chartered Institute of Marketing - Guestus Warszawa
Krótkoterminowe szkolenia dla firm w wybranym obszarze tematycznym - Questus

Projekty krótkoterminowe - szkolenia w wybranym obszarze tematycznym

Projekty rozwojowe krótkoterminowe opierają się na realizacji uzgodnionego programu rozwojowego; zwykle obejmuje od 4 do 6 dni szkoleniowych.

Przykładowe tematy to:

  • Customer Insights
  • Strategia marki
  • Pomiar efektywności działań rynkowych
  • Social media
  • Design thinking
  • Value Proposition Design
  • Badania etnograficzne
  • Kreatywność w marketingu
  • Inne

Projekty inspiracyjno-innowacyjne - wdrażanie idei w tryby organizacji

Projekty inspiracyjno-innowacyjne opierają się na realizacji spotkań inspiracyjnych raz na 1-2 miesiące. Tematyka obejmuje zarówno istotne problemy, jak i nowe koncepcje, metody itp.

Przykładowe tematy to:

  • Lean management
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Branding emocjonalny
  • Lovemarks
  • Crowdsourcing
  • Content marketing
  • Psychologia sprzedaży
  • Storytelling
questus łódź szkolenia inspiracyjno-inowacyjne dla firm

Chcesz, abyśmy zaproponowali projekt szkoleniowy dla Twojej organizacji?

Chętnie skontaktujemy się z Tobą i wspólnie zbudujemy szkolenie, które w największym stopniu będzie odpowiadać potrzebom Twojej firmy.
Donata Wilczewska - Project Manager Questus

Donata Wilczewska

Project Manager

Napisz do nas:



* - Pola wymagane