O nas

Kim jesteśmy... na pewno czymś więcej niż tylko Akredytowanym Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnym CIM. questus to społeczność, rozwój i biznes oparty na wiedzy.

Kim jesteśmy?

Chcemy więcej!

Nie jesteśmy firmą szkoleniową. Nie lubimy słów "szkolenie" ani "kurs". To, czym się zajmujemy, nazywamy raczej programami rozwojowymi. Bo tak naprawdę chodzi nam właśnie o rozwój, który nigdy się nie kończy. Nieustająco i we wszystkim - chodzi nam o coś więcej.

Jesteśmy największą i prawdopodobnie jedyną w swoim rodzaju społecznością profesjonalnych marketerów w Polsce. Bo każdemu, kto do nas dołącza, chodzi w pracy i w życiu właśnie o coś więcej...

Trochę historii

Jak to się zaczęło?

To był luty 2004 roku. Właśnie wtedy firmę questus założył prof. Robert Kozielski, który już wcześniej prowadził w Polsce pierwsze programy na licencji brytyjskiego CIM, czyli The Chartered Institute of Marketing.

Wkrótce potem udało się otrzymać akredydację i tak do dziś questus jest oficjalnym Akredytowanym Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnym CIM w Polsce.

Programy CIM do dziś są główną osią naszej działalności, ale w ciągu ostatniej dekady rozwijaliśmy też wiele innych projektów, takich jak:

  • questus academy - największa społeczność marketerów w Polsce
  • business insights - programy szkoleniowo-rozwojowe wg autorskiej koncepcji Czterolistnej Koniczyny - nowego paradygmatu biznesu
  • learning solutions - pierwszy w Polsce bank case studies

W co wierzymy?

W czasach rewolucji technologicznej, gdzie...

. . .zmiana jest immanentnym elementem współczesnego świata . . .

. . . nauka ma wartość papieru wydawanego dyplomu, wiedza kreowana jest przez blogerów, a trenerzy biznesu stają się autorytetami tłumów . . .

. . . uczelnie pielęgnują przeciętniactwo, tłumią przejawy twórczej inteligencji, a wartościowe idee są rzadkim wyjątkiem potwierdzającym zasadę marności naukowej . . .

. . . uznane instytucje szkoleniowo-doradcze troszczą się bardziej o kasę, spektakl i bawienie tłumów niż odkrywają nowe idee, akceptują twórczą niezgodę czy inspirują do rozwoju . . .

a jednocześnie...

. . . wiedza jest zasobem wolnym i powszechnym, towarem wspólnym, choć ukrytym . . .

. . . jesteśmy przekonani, że minimalizm, przeciętniactwo, tumiwisizm mogą być zastąpione przez pokorę połączoną z zaangażowaniem, profesjonalizm z radością, ciężką praca z satysfakcją rozwoju . . .

. . . wierzymy, że można inaczej, że można dawać i otrzymywać więcej . . .

Nasze wartości to:

  • Rozwój
  • Empatia
  • Indywidualizacja
  • Uwaga
  • Troska
  • Relacje
  • Myślenie Klientem
Jeśli i Tobie są one bliskie, to znaczy, że jesteś w dobrym miejscu.