questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
![Group 314](https://questus.pl/wp-content/uploads/2024/03/Group-314.png)
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Rekomendowane
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Najnowsze
![Biznes na YouTube, SMS Marketing i nisze [przegląd blogosfery marketingowej #41]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2020/05/biznes-youtube-sms-nisza.jpg)
Biznes na YouTube, SMS Marketing i nisze [przegląd blogosfery marketingowej #41]
W kalendarzach niedziela, a zatem publikujemy kolejny przegląd treści z marketingowych i biznesowych blogów i serwisów. Co przygotowaliśmy dla Was tym razem? Za najbardziej wartościowe uznaliśmy artykuły m.in. z B2B International, Marketingu przy Kawie, Nielsen Norman...
![Czym jest popyt i podaż? Reguły, zależności, równowaga](https://questus.pl/wp-content/uploads/2020/05/popyt-i-podaz_marketing_biznes_wiedza_questus.jpg)
Czym jest popyt i podaż? Reguły, zależności, równowaga
W kolejnym wiedzowym artykule postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm, bardzo podstawowym zagadnieniom, które powinien znać każdy marketer. Z tego tekstu dowiecie się czym jest popyt i podaż, co je kształtuje oraz jakie elementy są z tym związane. Wspomnimy też o krzywych...
![Strategie przewagi konkurencyjnej Portera – przywództwo kosztowe, zróżnicowanie i koncentracja](https://questus.pl/wp-content/uploads/2020/05/strategie-konkurowania-porter.jpg)
Strategie przewagi konkurencyjnej Portera – przywództwo kosztowe, zróżnicowanie i koncentracja
W jednym z poprzednich wiedzowych wpisów omawialiśmy koncepcję pięciu sił Portera. Dziś skupimy się na strategiach konkurowania wyróżnionych przez tego samego autora. Z tego artykułu dowiecie się m.in. jakie są trzy główne strategie konkurencyjne wyróżnione przez...
![Jak wypromować jabłko? Case study Cosmic Crisp](https://questus.pl/wp-content/uploads/2020/05/jak-wypromowac-jablko.jpg)
Jak wypromować jabłko? Case study Cosmic Crisp
Jak się okazuje, nawet zwykłe jabłko może stanowić własność intelektualną. Poznajcie Cosmic Crisp, odmianę wyhodowaną dzięki badaczom z Waszyngtonu. Jak z sukcesem wprowadzić na rynek nowe jabłko i jak wybrać dla niego dobrą nazwę? Marketing jabłka – jak go ugryźć?...
![Relacje z klientami, social proof i virale offline [przegląd blogosfery marektingowej #40]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2020/05/relacje-z-klientami-social-proof.jpg)
Relacje z klientami, social proof i virale offline [przegląd blogosfery marektingowej #40]
Przed nami okrągły, 40. przegląd treści z marketingowych i biznesowych blogów i serwisów. Dziś mamy dla Was artykuły m.in. z Brandingmag, Martech Today oraz Nowego Marketingu. Jak zawsze, inspirującej lektury! An updated formula for creating content that stands...
![Marketing wg Byrona Sharpa #2 – dostępność i wyróżnialność zamiast STP](https://questus.pl/wp-content/uploads/2020/05/sharp-wyroznialnosc-marketing-stp.jpg)
Marketing wg Byrona Sharpa #2 – dostępność i wyróżnialność zamiast STP
Przed Wami kolejny artykuł, przedstawiający świat według Byrona Sharpa, czyli australijskiego kontestatora współczesnego marketingu. Z dzisiejszego materiału dowiecie się między innymi, czy koncepcja marketingu STP faktycznie działa oraz czym różni się wyróżnialność...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu