„TechHuman Design”

Kluczowe kompetencje i źródło przewagi konkurencyjnej oparte będą w przyszłości na zdolności wykorzystania nowych technologii oraz interakcji między nimi a ludźmi. Jednak tym, co w szczególny sposób pozwoli wzmocnić pozycję rynkową organizacji będzie umiejętność przełożenia wiedzy o klientach i ich zachowaniach oraz możliwościach jakie dają nowe technologie na projektowanie (design) nowych firm, procesów, systemów, produktów, opakowań, form komunikacji itp. Wobec powyższego istotne stają się pytania:
  • Jak wiedza o człowieku może być wykorzystywana do projektowania nowych rozwiązań?
  • Czy relacje człowiek-maszyna to same korzyści czy także ryzyka, które winny być adresowane?
  • Jak AR, VR, Blockchain, AI i inne mogą być utylizowane z korzyścią dla człowieka?
  • Czy design to jedynie domena nielicznych artystów czy wymóg sukcesu w nowych czasach?

Na pytania te odpowiadaliśmy podczas XXIV edycji Warsztatów Strategicznych questus academy – „TechHuman Design”.

Kto był prelegentem podczas Warsztatów?

Uczestnicy dyskusji panelowej

Uczestnicy Case Competition

Partnerzy XXIV edycji Warsztatów

Harmonogram XXIV Warsztatów Strategicznych

14:00 – Przyjazd i zakwaterowanie

16:30 – Powitalna kawa

17:00 – Powitanie i wprowadzenie

17:15 – Długowieczność i roboty w pracy, czyli jak przetrwać rewolucję cyfrową – Jowita Michalska

18:00 – Przerwa kawowa

18:15 – Digital Human – Jak technologia zmieni(a) naszą egzystencję? – Tadeusz Żórawski

19:00 – Czy design może zmieniać świat na lepsze? – Dr Maciej Konopka

20:30 – Coś dla ciała z lampką wina

8:00 – Śniadanie

10:00 – Projektowanie twórczych rozwiązań – insighty dla innowacji (warsztat) – Marek Staniszewski

12:30 – Przerwa obiadowa i odprężający spacer

14:30 – Interfejs rzeczywistości? – Lech C. Król

15:15 – Przerwa kawowa

15:30 – Dyskusja panelowa – Magdalena Kotlarczyk, Lech Kaniuk, Robert Kozielski (moderator)

16:30 – Przerwa kawowa

16:45 – Case Competition – K2 Precise, Viralab, VMS

20:30 – CIM Awards oraz nieco bardziej uroczysta kolacja

22:00 – Koncert i chwila ważnej rozmowy – Daniel Spaleniak

8:00 – Śniadanie

9:30 – Blockchain – ideologia czy technologia? – Iza Murawska

10:20 – Formuła oszustwa – czy marketing robi wodę z mózgu? – Dr Jacek Pogorzelski

11:10 – Przerwa kawowa i czas na „check-out”

11:30 – Uczłowieczona technologia – antropologia w służbie techbiznesu – Katarzyna Gawlik

12:20 – Podsumowanie i pożegnalne uściski