W niezwykle dynamicznej rozmowie omówione i skomentowane zostały wyniki badań dotyczące nastrojów polskich marketerów, poziomu wydatków, zmian w budżetach marketingowych, dominujące strategie marketingowe i wiele innych.
Ostatni rok w polskim marketingu zaczął się od wkroczenia w tzw. nową normalność (maj 2022), która była zaadresowana poprzez tzw. strategiczną przezorność czy ostrożność polskich marketerów (listopad 2022), co doprowadziło dzisiaj do tzw. nieoczywistego racjonalizmu marketertów.
Taką właśnie nazwę nosi raport z trzeciej fali badania CIMO Standards & Foresight. Badanie, które realizowane jest wśród profesjonalnych marketerów, którzy ukończyli prestiżowym program The Chartered Institute of Marketing.
Nad tematem dyskutują:
– Anna Karczmarczuk – prezeska Ipsos, prezeska PTBRiO
– Grzegorz Kiszluk – redaktor naczelny „Brief”
– prof. dr hab. Robert Kozielski – CEO questus – jedynego w Polsce Akredytowanego Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnego The Chartered Institute of Marketing