warsztaty społeczność questus academy łódź

Zaczynamy za:

2023/03/02 14:00:00

Marketing – anatomia prawdy i kłamstwa

Astroturfing, fraudy, fakenomia w marketingu – obrona i przeciwdziałanie

W trakcie Warsztatów Strategicznych skupimy się na odkrywaniu i opisie nieuczciwych praktyk, metod i narzędzi w marketingu w celu identyfikacji sposobów obrony i przeciwdziałania.

W szczególności znajdziemy odpowiedzi na pytania:

  • Jak realizować marketing, który jest efektywny i uczciwy?
  • Jak współczesne uwarunkowania biznesowe, społeczne, prawne determinują przyszłość marketingu?
  • Czy możliwa jest obrona przed fraudami i oszustwami w marketingu?
  • Jak wykorzystać manipulację, astroturfing, infodemię dla realizacji dobrych celów w biznesie i zarządzaniu?

Kto będzie prelegentem podczas Warsztatów?

Uczestnicy Case Competition

Andrzej Poniedzielski

Gość specjalny

Część artystyczna

Poeta, pieśniarz, autor tekstów piosenek, satyryk, humorysta, gitarzysta, twórca scenariuszy, reżyser, artysta kabaretowy i aktor.

Jest współzałożycielem Piwnicy Artystycznej „Przechowalnia”. Współpracuje z polskimi teatrami. Autor ponad 250 wierszy, kilkuset felietonów i wielu tekstów piosenek m. in. dla Elżbiety Adamiak, Michała Bajora, Haliny Frąckowiak, Edyty Geppert, Anny Marii Jopek, Jolanty Majchrzak, Maryli Rodowicz, Stanisława Soyki, Doroty Stalińskiej, Lory Szafran, Grzegorza Turnaua, Anny Treter. Pisał do muzyki m.in. Katarzyny Gaertner, Seweryna Krajewskiego, Włodzimierza Nahornego, Janusza Strobla i Jerzego Satanowskiego, Tadeusza Woźniaka.

Harmonogram XXV Warsztatów Strategicznych

14.00 – 16.30 – Przyjazd i zakwaterowanie

16.30 – 17.00 – Powitalna kawa i nieśpieszne rozmowy albo odwrotnie

17.00 – 17.15 – Powitanie i wprowadzenie

17.20 – 18.00 – Dobromir Cias –  Jak defraudować pieniądze dzięki reklamie online. Krótki poradnik dla złodziei, którym nie chce się wychodzić z domu

18.00 – 18.20 – Przerwa kawowa

18.20 – 19.00 – Tomasz Jakubowski – Źródła niepewności – semantyczny obraz świata i człowieka w kryzysie

19.00 – 19.45 – Prof. dr hab. Dariusz Doliński–  Manipulacja w marketingu

20.30 –    . . .   – Coś dla ciała z lampką wina i żywymi rozmowami w tle

08.00 – 10.00 – Śniadanie

10.00 – 13.00 – Kamil Sokołowski – The Good, the Fake and the Effective – czyli między skutecznością a wartościami w czasach fejkniusów warsztat

13.00 – 14.30 – Przerwa obiadowa i odprężający spacer

14.30 – 15.30 – Prof. dr hab. Adam Bodnar –  Czy w Polsce wielu prędkości opłaca się postępować zgodnie z wartościami konstytucyjnymi?

15.30 – 16.00 – Przerwa kawowa

16.00 – 16.45 – Dr Jacek Pogorzelski – Pewność nie istnieje

16.45 – 17.00 – Przerwa kawowa

17.00 – 18.45 – Case Competition

19.30 – 21.00 – CIM Awards oraz nieco bardziej uroczysta kolacja

21.00 –    . . .   – Andrzej Poniedzielski – koncert i chwila ważnej acz zabawnej refleksji

08.00 –   9.30 – Śniadanie

09.30 – 10.15 – Dr Klaudia Rosińska Fake news w marketingu. Dlaczego zaufanie to najcenniejsza waluta przyszłości?

10.15 – 11.00 – Lech C. Król Wiem, że mam rację

11.00 – 11.30 – Przerwa kawowa i czas na „check-out”

11.30 – 12.15 – Michał Moneta Błędy poznawcze w digital marketingu, czyli rzecz o irracjonalności odbiorców i… marketerów

12.15 – 12.30 – Podsumowanie, uściski i drobne „coś niecoś” na pożegnanie

Czwartek – 02 marca 2023

14.00 – 16.30 – Przyjazd i zakwaterowanie

16.30 – 17.00 – Powitalna kawa i nieśpieszne rozmowy albo odwrotnie

17.00 – 17.15 – Powitanie i wprowadzenie

17.20 – 18.00 – Dobromir Cias –  Jak defraudować pieniądze dzięki reklamie online. Krótki poradnik dla złodziei, którym nie chce się wychodzić z domu

18.00 – 18.20 – Przerwa kawowa

18.20 – 19.00 – Tomasz Jakubowski – Źródła niepewności – semantyczny obraz świata i człowieka w kryzysie

19.00 – 19.45 – Prof. dr hab. Dariusz Doliński–  Manipulacja w marketingu

20.30 –    . . .   – Coś dla ciała z lampką wina i żywymi rozmowami w tle

Piątek – 03 marca 2023

08.00 – 10.00 – Śniadanie

10.00 – 13.00 – Kamil Sokołowski – The Good, the Fake and the Effective – czyli między skutecznością a wartościami w czasach fejkniusów warsztat

13.00 – 14.30 – Przerwa obiadowa i odprężający spacer

14.30 – 15.30 – Prof. dr hab. Adam Bodnar –  Czy w Polsce wielu prędkości opłaca się postępować zgodnie z wartościami konstytucyjnymi?

15.30 – 16.00 – Przerwa kawowa

16.00 – 16.45 – Dr Jacek Pogorzelski – Pewność nie istnieje

16.45 – 17.00 – Przerwa kawowa

17.00 – 18.45 – Case Competition

19.30 – 21.00 – CIM Awards oraz nieco bardziej uroczysta kolacja

21.00 –    . . .   – Andrzej Poniedzielski – koncert i chwila ważnej acz zabawnej refleksji

Sobota – 04 marca 2023

08.00 –   9.30 – Śniadanie

09.30 – 10.15 – Dr Klaudia Rosińska Fake news w marketingu. Dlaczego zaufanie to najcenniejsza waluta przyszłości?

10.15 – 11.00 – Lech C. Król Wiem, że mam rację

11.00 – 11.30 – Przerwa kawowa i czas na „check-out”

11.30 – 12.15 – Michał Moneta Błędy poznawcze w digital marketingu, czyli rzecz o irracjonalności odbiorców i… marketerów

12.15 – 12.30 – Podsumowanie, uściski i drobne „coś niecoś” na pożegnanie

Cennik

KOSZT UCZESTNICTWA W WARSZTATACH
cena regularna dla 1 uczestnika4 590 zł
dla członków questus academy2 990 zł
dla klientów firmy questus3 590 zł
PAKIETY FIRMOWE
przy udziale 3 osób z jednej firmy3 990 zł
przy udziale 5 osób z jednej firmy3 290 zł
przy udziale powyżej 5 osób z jednej firmy2 990 zł

*ceny NETTO, należy doliczyć VAT

CENA OBEJMUJE

  • Udział w 3-dniowych Warsztatach Strategicznych
  • Zakwaterowanie z pełnym wyżywieniem – dwa noclegi w pokoju 2-osobowym
  • Materiały merytoryczne, materiały z wystąpień oraz pozycje książkowe
  • Książki autorstwa naszych Prelegentów
  • Niepowtarzalną atmosferę
  • Wiele niespodzianek i dodatkowych upominków

Czym są Warsztaty Strategiczne?

Warsztaty Strategiczne to coroczne trzydniowe spotkanie wyjazdowe członków społeczności questus academy.

Prezentacje, warsztaty i panele poświęcone są aktualnym trendom, innowacyjnym rozwiązaniom w biznesie, marketingu i zarządzaniu. Do grona prelegentów zapraszamy wybitnych ludzi biznesu, jak również osoby zajmujące się pokrewnymi dziedzinami – socjologów, psychologów, filozofów. Dotychczas gościli u nas m.in.:

prof. Andrzej Blikle

prof. Jerzy Bralczyk

prof. Grzegorz Kołodko

prof. Dariusz Doliński

Julia Izmałkowa

Lech C. Król

Natalia Hatalska

Sławomir Lachowski

prof. Witold Orłowski

dr Jacek Pogorzelski

Edwin Bendyk

Artur Rojek

Znakiem rozpoznawczym Warsztatów jest niezwykła atmosfera, ale o tym trzeba się przekonać osobiście! 😊

Poprzednie edycje Warsztatów Strategicznych

XXIV Warsztaty Strategiczne

Ostatnia edycja Warsztatów Strategicznych #questusacademy była skoncentrowana wokół tandemu „człowieka” i „technologii” – w kontekście projektowania doświadczeń, produktów czy stron WWW. Prelegentami byli m. in. dr Maciej Konopka, Jowita Michalska, Lech Kaniuk czy Magdalena Kotlarczyk.

XXIII Warsztaty Strategiczne

Nasze spotkanie w 2018 roku upłynęło pod znakiem badania relacji między nowoczesnymi technologiami a marketingiem, komunikacją i kontaktami międzyludzkimi. W roli prelegentów gościliśmy m.in. prof. Grzegorza Kołodko, prof. Dariusza Jemielniaka, Krzysztofa Sobieszka czy Kamila Sokołowskiego.

XXII Warsztaty Strategiczne

2017 rok to Warsztaty poruszające tematykę sztucznej inteligencji oraz jej wpływu zarówno na świat biznesu, jak i nasze codzienne życie. W roli prelegentów wystąpili m. in. Michał Wolniak, Lech C. Król, dr Jacek Sobek, Tadeusz Żórawski czy dr Jacek Pogorzelski.

Chcesz wziąć udział w Warsztatach Strategicznych?

Wypełnij poniższy formularz i dołącz do największej społeczności marketerów w Polsce

Marysia Witosławska

Project Manager

Napisz do nas: