Uzyskaj dostęp do profesjonalnych narzędzi edukacji biznesowej!

Przed Wami case studies Milki, mBanku, Otodomu, Brand24 i wielu innych firm, opracowane w formie tekstu, wideo oraz tutor manuala.
Milka marka zbudowana na emocjach case study questus

Case study poświęcone budowaniu strategii marki z wykorzystaniem narzędzi brandingu emocjonalnego. Milka konsekwentnie komunikuje swoją najważniejszą wartość i na tej bazie tworzy unikalne doświadczenie klienta.

Otodom zaadresować marzenia case study questus

Case study poświęcone jest tworzeniu propozycji wartości – zarówno przez platformę Otodom dla różnych grup klientów, jak i przez pośredników nieruchomości dla osób poszukujących lub oferujących nieruchomości na sprzedaż bądź wynajem.

belvita od insightu do konceptu marki case study questus

Case study poświęcone jest budowaniu konceptu marki w oparciu o insighty konsumenckie na przykładzie belVity – marki pożywnych ciastek zbożowych.

Brand24 monitoring głosu sieci case study questus

Case study poświęcone jest marce Brand24 – liderowi na wśród narzędzi służących do monitorowania treści w sieci.

PGT Healthcare case study questus

Case study poświęcone jest tworzeniu joint venture PGT HealthCare przez dwie znane marki – TEVA i Procter&Gamble.

mBank innowacje jutra case study questus

Case study poświęcone tworzeniu projektu Nowy mBank – jego uruchomienie w 2013 roku było jednym z najbardziej rewolucyjnych wydarzeń w świecie. Główne tematy: to proces tworzenia innowacji i źródła przewagi konkurencyjnej.

BP CSR w służbie marki case study questus

Case study poświęcone marce BP i jej działaniom na polskim rynku. Firma ta swą przewagę na rynku sieci paliw buduje w oparciu o reputację i pozytywne skojarzenia z marką. Służy temu między innymi długofalowa strategia CSR. Główne tematy: źródła przewagi konkurencyjnej i wyróżniki marki.

Astor inny wymiar konkurowania case study questus

Case study poświęcone źródłom przewagi konkurencyjnej, na przykładzie firmy ASTOR. Ta rodzinna firma – dziś stuosobowa organizacja, nagrodzona w konkursie Great Place to Work – od początku swojego istnienia opierała swoją strategię o tworzenie wartości dodanej.

Poczta Polska case study questus

Case study poświęcone rebrandingowi w Poczcie Polskiej, którego dokonano w 2013 roku – prawdopodobnie jednemu z najbardziej skomplikowanych procesów repozycjonowania marki w ostatniej dekadzie w Polsce.

Chcesz dowiedzieć się więcej o opracowywanych materiałach?

Zachęcamy do kontaktu! Rozwiejemy wszelkie wątpliwości związane z case’ami i chętnie porozmawiamy o kolejnych opracowaniach.