23.01.2019

Co słychać w The Chartered Institute of Marketing?

The Chartered Institute of Marketing, największa na świecie organizacja zrzeszająca marketerów co miesiąc dostarcza swoim członkom pokaźnej dawki biznesowej wiedzy. Postanowiliśmy wybrać najważniejsze wydarzenia z CIMowego kalendarza i podrzucić je Wam w formie małego przeglądu eventów.

Nowa edycja Catalyst!

Od poniedziałku 21 stycznia członkowie społeczności CIM mają dostęp do całkowicie nowej, cyfrowej edycji Catalyst.

Magazyn w nowej odsłonie to więcej treści i unikalnych rozwiązań, które mają na celu dostarczenie nowych i wnikliwych analiz w marketingu, technologii i biznesie. Na łamach magazynu pojawiać się będą międzynarodowi eksperci w dziedzinie myślenia biznesowego oraz praktycy o uznanej pozycji. Treści redakcyjne zostaną wzbogacone o kluczowe badania marketingowe z CIM i innych wiodących organizacji.

Catalyst jak dotychczas będzie promować znaczenie marketingu w budowaniu rozwoju biznesu,  a jego twórcy zapewniają, że nadal będzie nieocenionym źródłem wiedzy dla każdego nowoczesnego marketera.

Nowy numer jest dostępny online dla na platformie MyCIM.

Jak zostać efektywnym marketerem?

Już 24 stycznia odbędzie się webinar „The skills to become a remarkable marketer”.

W przeszłości to pracodawcy byli główną siłą napędową,  która identyfikowała braki w umiejętnościach, analizowała dostępne możliwości szkolenia i skłaniała pracowników do udziału w różnych kursach.

Jest to nadal w pewnym stopniu prawdą, ale wraz z szybkimi zmianami w świecie cyfrowym i rosnącą różnorodnością umiejętności wymaganych do bycia skutecznym marketerem, odpowiedzialność za przejęcie odpowiedzialności za podróż edukacyjną spoczywa bardziej na nas samych.

Dlatego właśnie CIM przygotował szkolenie, podczas którego będzie można min. sprawdzić swoje umiejętności w marketingu cyfrowym.

Tajniki Customer Experience

Tim Fidgeon 29 stycznia 2019r. zaprasza na seminarium „Practical Insights: Key principles of customer experience”. Przedstawione zostaną kluczowe zasady, które składają się na skuteczne kreowanie doświadczeń konsumenta, od mapowania do oczekiwań i spójności z customer journey.

Tim Fidgeon  jest jednym z wiodących brytyjskich trenerów i konsultantów digitalowych, który prowadził zespoły User Experience dla dużych agencji cyfrowych, a obecnie pełni rolę niezależnego trenera i konsultanta.

Jak kreować wartość dla klienta?

How to create customer value” – kolejne webinarium CIM, zaplanowano na 19 lutego 2019r. W czasie  tego spotkania przedstawione zostaną argumenty na rzecz unikalnego „pakietu” wartości klienta, a także przedstawione zostaną reguły łączenia Customer Value ze znanymi nam koncepcjami Brand Relevance, Blue Ocean Strategy i Challenger Sale. Szkolenie poprowadzi Justin Jackson, właściciel Digital Remit, który co roku szkoli tysiące profesjonalistów w dziedzinie brandingu, marketingu i sprzedaży.