Z przyjemnością informujemy, że 18 października wystartowała 45. grupa programu Diploma in Professional Marketing. Podobnie jak w grupie poprzedniej uczestników czekają 2 ścieżki specjalizacyjne: strategiczna i digitalowa oraz możliwość uzyskania 2 certyfikatów The Chartered Institute of Marketing z tą jednak różnicą, że w ramach zmienionego sylabusa wezmą udział w nowych modułach.
W piątek 18 października w Warszawie na 38. piętrze Golden Floor Tower, po uroczystej inauguracji z lampką wina, prof. Robert Kozielski zainicjował zajęcia kolejnej grupy.
Jaki będzie układ programu?
Program obecnie składać się będzie z 6 modułów tematycznych:
- Marketing and Digital Strategy
- Digital Customer Experience
Po dwóch pierwszych blokach wspólnych uczestnicy mają do wyboru dwie ścieżki:
- Innovation in Marketing
- Resource Management
- Managing Brands
- Digital Optimisation
Okazało się jednak, że większość głodnych wiedzy i rozwoju marketerów grupy 45. ambitnie wybrała cały program i weźmie udział w obu zaproponowanych ścieżkach.
Zmiana w formule egzaminów
Uczestników czekają tym razem egzaminy wyłącznie w formie projektowej (w języku angielskim). Zakłada ona, że uczestnicy pod opieką tutora przygotowują prace zgodnie z wytycznymi CIM, na bazie posiadanej wiedzy i doświadczenia oraz udostępnionego wcześniej briefu egzaminacyjnego.
Uzyskanie dyplomu The Chartered Institute of Marketing wiąże się z koniecznością zdania następujących egzaminów:
- na ścieżce strategicznej: dwa egzaminy z bloków obowiązkowych: Marketing and Digital Strategy oraz Innovation in Marketing i jeden z bloków do wyboru (Digital Customer Experience, Resources Managenment lub Managing Brands).
- w przypadku specjalizacji digitalowej: egzaminy ze wszystkich trzech bloków: Marketing and Digital Strategy, Digital Optimisation oraz Digital Customer Experience.
Wszystkim uczestnikom programu życzymy ciekawych, a przede wszystkim satysfakcjonujących zajęć, inspirujących kontaktów oraz jak najlepiej zdanych egzaminów!