Niedawno przypominaliśmy o webinarach CIM, które dostępne są zarówno w czasie rzeczywistym, jak i po transmisji. Tym razem przyjrzymy się innym zasobom wiedzowym, choć w nieco zbliżonej formie – podcastom. Poniżej przedstawiamy Wam kilka najciekawszych, które The Chartered Institute of Marketing opublikował w tym roku. Oczywiście, zachęcamy do odsłuchania!

 

Marketing at warp speed

W najnowszym podcaście opublikowanym przez CIM, Ben Walker, James Farmer i Kevin Duncan dyskutują nad tempem marketingu w czasach pandemii. Eksperci zastanawiają się nad zjawiskiem przyspieszonego marketingu wywołanego izolacją społeczną. Starają się również odpowiedzieć na pytania:

  • Czy większa prędkość działań nie będzie prowadzić do obniżenia jakości?
  • Czy superszybki marketing utrzyma się po pandemii koronawirusa?

 

How to scale in strife

W tym materiale Ben Walker i Morag Cuddeford-Jones dyskutują nad:

  • potencjałem marketingowym w czasach izolacji
  • konsekwencjami przełożenia Igrzysk Olimpijskich
  • siłą pasożytniczego i narracyjnego marketingu.

 

Anti-marketing under the microscope

Podcast jest próbą odpowiedzi na pytanie: kiedy dobrze jest być tym złym? Dowiecie się z niego m.in.:

  • Czym jest koncepcja antymarketingowa?
  • Jak wpływa ona na przyciąganie konsumentów?
  • Czy negowanie jako strategia reklamowa działa?
  • W jaki sposób taktyki szokowe skutecznie zmieniają zachowania publiczne?

 

Inside the world of influencer marketing

Ben Walker i Ally Lee-Boone prowadzą rozmowę z Emily Knox – Head of Social & Content w Tug Agency. W trakcie podcastu eksperci CIM wspólnie z gościem zagłębiają się w prawdziwe historie wykorzystania influencerów. Przedstawiają również:

  • know-how dotyczący unikania pułapek w obszarze influencer marketingu
  • przydatne wskazówki, jak wykorzystać influencerów jako potężne narzędzie marketingowego portfolio.

 

How marketers can harness consumers’ change mindset

Podczas rozmowy eksperci CIM zabierają nas w podróż pokazującą transformację krótkotrwałej bolączki w długoterminowy zysk, odpowiadając na pytania:

  • Jak branża marketingowa wykorzystuje zmieniające się nastawienie konsumentów w długofalowych kampaniach?
  • Czym jest sezonowość w marketingu i zachowaniach konsumenckich?
  • W jaki sposób marketing dostarcza konsumentom narzędzi, aby żyło im się lepiej?

Zachęcamy do zapoznania się również z innymi podcastami. Wszystkie znajdziecie w wersji darmowej i ogólnodostępnej tutaj.

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie nigdzie publikowany. * - pola wymagane

Dodaj komentarz