Niedawno przypominaliśmy o webinarach CIM, które dostępne są zarówno w czasie rzeczywistym, jak i po transmisji. Tym razem przyjrzymy się innym zasobom wiedzowym, choć w nieco zbliżonej formie – podcastom. Poniżej przedstawiamy Wam kilka najciekawszych, które The Chartered Institute of Marketing opublikował w tym roku. Oczywiście, zachęcamy do odsłuchania!
Marketing at warp speed
W najnowszym podcaście opublikowanym przez CIM, Ben Walker, James Farmer i Kevin Duncan dyskutują nad tempem marketingu w czasach pandemii. Eksperci zastanawiają się nad zjawiskiem przyspieszonego marketingu wywołanego izolacją społeczną. Starają się również odpowiedzieć na pytania:
- Czy większa prędkość działań nie będzie prowadzić do obniżenia jakości?
- Czy superszybki marketing utrzyma się po pandemii koronawirusa?
How to scale in strife
W tym materiale Ben Walker i Morag Cuddeford-Jones dyskutują nad:
- potencjałem marketingowym w czasach izolacji
- konsekwencjami przełożenia Igrzysk Olimpijskich
- siłą pasożytniczego i narracyjnego marketingu.
Anti-marketing under the microscope
Podcast jest próbą odpowiedzi na pytanie: kiedy dobrze jest być tym złym? Dowiecie się z niego m.in.:
- Czym jest koncepcja antymarketingowa?
- Jak wpływa ona na przyciąganie konsumentów?
- Czy negowanie jako strategia reklamowa działa?
- W jaki sposób taktyki szokowe skutecznie zmieniają zachowania publiczne?
Inside the world of influencer marketing
Ben Walker i Ally Lee-Boone prowadzą rozmowę z Emily Knox – Head of Social & Content w Tug Agency. W trakcie podcastu eksperci CIM wspólnie z gościem zagłębiają się w prawdziwe historie wykorzystania influencerów. Przedstawiają również:
- know-how dotyczący unikania pułapek w obszarze influencer marketingu
- przydatne wskazówki, jak wykorzystać influencerów jako potężne narzędzie marketingowego portfolio.
How marketers can harness consumers’ change mindset
Podczas rozmowy eksperci CIM zabierają nas w podróż pokazującą transformację krótkotrwałej bolączki w długoterminowy zysk, odpowiadając na pytania:
- Jak branża marketingowa wykorzystuje zmieniające się nastawienie konsumentów w długofalowych kampaniach?
- Czym jest sezonowość w marketingu i zachowaniach konsumenckich?
- W jaki sposób marketing dostarcza konsumentom narzędzi, aby żyło im się lepiej?
Zachęcamy do zapoznania się również z innymi podcastami. Wszystkie znajdziecie w wersji darmowej i ogólnodostępnej tutaj.