W dobie popularności e-learningu i webinarów, warto pamiętać, że również The Chartered Insitute of Marketing oferuje gros interesujących materiałów, dzięki którym poszerzycie swoją wiedzę marketingową! ? Webinary CIM to wartościowe źródło wiedzy pozwalające pozostawać na bieżąco z trendami i wyzwaniami środowiska biznesowego. Poniżej polecamy kilka z ostatnich wideo Instytutu.

 

Maintaining resilience in uncertain times

W obecnych okolicznościach większość z nas zmuszona jest do pracy z domu. Dla niektórych jest to nowość, w związku z czym mogą mieć problemy wynikające z konieczności pracy w środowisku domowym czy korzystania z technologii, z którymi do tej pory nie mieli styczności. Nowe warunki wymagają od pracowników pozostawania efektywnymi.

Z webinaru dowiedzie się zatem:

  • Jak utrzymać produktywność w nowym otoczeniu pracowniczym?
  • Jak ważne jest dobre samopoczucie całego zespołu?
  • Jak wydobyć z siebie kreatywność i zaradność, którymi wszyscy musimy się teraz wykazać?

To najświeższy webinar zaprezentowany przez CIM 22 kwietnia. Dostępny jest dla członków CIM.

 

Key Insights: Building a career as a modern marketer

Podczas gdy „nowoczesny marketing” może być różnie definiowany przez różne osoby, to jedno pozostaje jasne – zespół marketingowy wygląda dziś zupełnie inaczej niż dawniej. Obecnie ceni się szczególnie dwa „typy” marketerów – naukowców i kreatywnych. A jeśli połączymy je w jedną osobę, otrzymamy nowoczesnego marketingowca.

Z tego webinaru dowiecie się:

  • Co to właściwie oznacza, być współczesnym marketerem?
  • Jak rozpocząć karierę w marketingu?
  • Jakie są kluczowe wskaźniki efektywności dla marketera?
  • Kiedy przejść do bardziej strategicznej roli?
  • Dlaczego tak ważny jest mentoring?

 

 

Practical Insights: Developing powerful new channels and alliances

Wybór odpowiednich kanałów i partnerów oraz zarządzanie nimi jest kluczowe dla każdego działu marketingu. W tym webinarze, poznacie dobre praktyki z rynków narodowych i międzynarodowych oraz zaznajomicie się z case studies wiodących firm.

W materiale omawiane są takie aspekty, jak:

  • odnajdywanie kluczowych trendów, możliwości i wyzwań związanych z budowaniem kanałów
  • identyfikacja, rekrutacja i zarządzanie różnymi typami parterów w dobie ekonomii cyfrowej
  • rozwiązywanie konfliktów za pomocą skutecznych procesów
  • motywowanie i zachęcanie partnerów.

 

Understanding your customer’s digital journey

Czasem niełatwo nam jest dostrzec ścieżkę zakupową klienta, wpatrując się w morze danych dostarczanych nam przez takie narzędzia jak Google Analytics. Z pomocą jednak przychodzi CIM, który podpowiada:

  • Jakimi sposobami uzyskać wnikliwe dane z analizy?
  • Jakich elementów nie da się zmierzyć?
  • Jak wykorzystać raport lejka z wielu kanałów?
  • Które narzędzia pozwolą lepiej zmierzyć działania digitalowe?

To tylko wybrane webinary, które rekomendujemy, jednak zachęcamy do zaglądania również w pozostałe!

 

 

   

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie nigdzie publikowany. * - pola wymagane

Dodaj komentarz