W dobie popularności e-learningu i webinarów, warto pamiętać, że również The Chartered Insitute of Marketing oferuje gros interesujących materiałów, dzięki którym poszerzycie swoją wiedzę marketingową! ? Webinary CIM to wartościowe źródło wiedzy pozwalające pozostawać na bieżąco z trendami i wyzwaniami środowiska biznesowego. Poniżej polecamy kilka z ostatnich wideo Instytutu.
Maintaining resilience in uncertain times
W obecnych okolicznościach większość z nas zmuszona jest do pracy z domu. Dla niektórych jest to nowość, w związku z czym mogą mieć problemy wynikające z konieczności pracy w środowisku domowym czy korzystania z technologii, z którymi do tej pory nie mieli styczności. Nowe warunki wymagają od pracowników pozostawania efektywnymi.
Z webinaru dowiedzie się zatem:
- Jak utrzymać produktywność w nowym otoczeniu pracowniczym?
- Jak ważne jest dobre samopoczucie całego zespołu?
- Jak wydobyć z siebie kreatywność i zaradność, którymi wszyscy musimy się teraz wykazać?
To najświeższy webinar zaprezentowany przez CIM 22 kwietnia. Dostępny jest dla członków CIM.
Key Insights: Building a career as a modern marketer
Podczas gdy „nowoczesny marketing” może być różnie definiowany przez różne osoby, to jedno pozostaje jasne – zespół marketingowy wygląda dziś zupełnie inaczej niż dawniej. Obecnie ceni się szczególnie dwa „typy” marketerów – naukowców i kreatywnych. A jeśli połączymy je w jedną osobę, otrzymamy nowoczesnego marketingowca.
Z tego webinaru dowiecie się:
- Co to właściwie oznacza, być współczesnym marketerem?
- Jak rozpocząć karierę w marketingu?
- Jakie są kluczowe wskaźniki efektywności dla marketera?
- Kiedy przejść do bardziej strategicznej roli?
- Dlaczego tak ważny jest mentoring?
Practical Insights: Developing powerful new channels and alliances
Wybór odpowiednich kanałów i partnerów oraz zarządzanie nimi jest kluczowe dla każdego działu marketingu. W tym webinarze, poznacie dobre praktyki z rynków narodowych i międzynarodowych oraz zaznajomicie się z case studies wiodących firm.
W materiale omawiane są takie aspekty, jak:
- odnajdywanie kluczowych trendów, możliwości i wyzwań związanych z budowaniem kanałów
- identyfikacja, rekrutacja i zarządzanie różnymi typami parterów w dobie ekonomii cyfrowej
- rozwiązywanie konfliktów za pomocą skutecznych procesów
- motywowanie i zachęcanie partnerów.
Understanding your customer’s digital journey
Czasem niełatwo nam jest dostrzec ścieżkę zakupową klienta, wpatrując się w morze danych dostarczanych nam przez takie narzędzia jak Google Analytics. Z pomocą jednak przychodzi CIM, który podpowiada:
- Jakimi sposobami uzyskać wnikliwe dane z analizy?
- Jakich elementów nie da się zmierzyć?
- Jak wykorzystać raport lejka z wielu kanałów?
- Które narzędzia pozwolą lepiej zmierzyć działania digitalowe?
To tylko wybrane webinary, które rekomendujemy, jednak zachęcamy do zaglądania również w pozostałe!