Wakacje, wakacje i… po wakacjach. Nie ulega wątpliwości, że minione pół roku nie było łatwym okresem. Mamy jednak nadzieję, że mieliście okazję wypocząć w ostatnich miesiącach i przeżyliście niejedną niezapomnianą, wakacyjną przygodę! ? Jednak dla naszych studentów oficjalne zamknięcie lata nie oznacza końca przygód. Wracamy bowiem po dwumiesięcznej przerwie na salę zajęciową. Obrany cel migoczący na horyzoncie: zdobycie nowych kompetencji marketingowych!
Obecnie podróż, jaką jest udział w Programie zaawansowanym CIM, odbywają dwie grupy studentów. Uczestnicy DM45 i DM46 wypłynęli w ostatnim czasie na morze wiedzy z marketingu, którą od kilku miesięcy przekazuje im ściśle wyselekcjonowane grono ekspertów-trenerów. W trakcie rejsu mijają oni kamienie milowe w postaci prestiżowych certyfikatów CIM, biorą udział w kreatywnych warsztatach i merytorycznych dyskusjach czy wreszcie praktykują jakże cenny networking na pokładzie statku CIM.
Wyruszamy na poszukiwanie innowacji!
W dniach 4-5 września mieliśmy okazję spotkać się z grupą DM45 na pierwszej powakacyjnej sesji, która zarazem otworzyła moduł Innovation in Marketing. Piątkowe zajęcia poprowadził Bartosz Janowicz, który omawiał z uczestnikami zagadnienie innowacyjności współczesnej organizacji. Natomiast w sobotę grupa spotkała się z Beatą Michalską-Dominiak, aby zgłębiać tajniki metody design thinking i jej wykorzystania w marketingu i biznesie.
Mamy nadzieję, że zajęcia dostarczyły wielu inspiracji i cennych umiejętności! Z pewnością nowo zdobyta wiedza przyniesie wiele korzyści zarówno samym uczestnikom, jak i organizacjom, w których pracują. Bez innowacji, bowiem, w dzisiejszym świecie VUCA, ani rusz!
Dryfujemy po morzach Digital Customer Experience
Z kolei już w następny weekend (11-12 września) grupa DM46 rozpoczęła drugi moduł programu Diploma in Professional Marketing, czyli Digital Customer Experience. Zarówno piątkowe, jak i sobotnie zajęcia poprowadził dr Bartłomiej Kurzyk z Uniwersytetu Łódzkiego.
Moduł ten stanowi połączenie dwóch niezwykle ważnych aspektów współczesnego biznesu. Łączy bowiem dynamicznie rozwijający się obszar digitalu z doświadczeniami klienta, które wywodzą się z samej istoty marketingu i stanowią niezwykle ważny komponent budowania relacji.
Dołącz do przygody już dziś!
Jeśli i Ty myślisz o poszerzeniu swojej wiedzy z marketingu i horyzontów myślenia biznesowego, zgłoś się już dziś na Program zaawansowany CIM! Najbliższa przygoda (grupa DM47) rusza już 23 października. Czekamy na Ciebie w Warszawie.
Na wszelkie pytania związane z Programem chętnie odpowie:
Ania Muskała
mobile: +48 601 052 704
mail: amuskala@questus.pl
Do zobaczenia w październiku!