Jeden z przepisów na zdobycie przewagi na rynku to oczywiście umiejętność wykorzystania nowych technologii. Jednak to nie wszystko… Podczas XXIV Warsztatów Strategicznych questus academy, które rozpoczną się już 21 listopada pod Warszawą zastanawiać się będziemy, jak technologia oraz design mogą zmniejszać dystans między efektywną współpracą ludzi i maszyn.

 

Liderzy biznesu zdają sobie sprawę, że uwzględnianie unikalnych ludzkich zachowań daje nie tylko przewagę konkurencyjną, ale także podnosi skuteczność rozwiązań technologicznych. Według Artura Maciorowskiego – trenera, konsultanta i publicysty (eCode) „gromadzenie danych o zachowaniach użytkownika, a dziś w kontekście voice-search/monitoring, także jego artykułowane myśli, stwarzają unikalne szanse na opracowanie jeszcze lepiej dostosowanych rozwiązań – tak aplikacji jak i dóbr materialnych”. Artur opowie w piątek, jak technologia zmieni, a właściwie już zmienia naszą egzystencję.

Robert Kozielski, prof. UŁ. (questus) zwraca uwagę na znaczenie design’u rozumianego jako połączenie piękna, użyteczności i intuicyjności. Jego zdaniem to wygoda i łatwość, projektowanych rozwiązań decydować może o sukcesie rynkowym zwłaszcza, że możliwości designu w połączeniu z technologią, są obecnie praktycznie nieograniczone.

Rosnące oczekiwania klientów popychają firmy w kierunku oferowania „żywych usług”. Dzięki cyfrowym produktom i lepszej personalizacji, technologie są coraz bardziej adaptacyjne, responsywne i dostosowane do celów i działań podejmowanych przez klientów.

 

 

Izabella Murawska, specjalistka (BuildingBlocks Social Enterprise), która w sobotę poprowadzi wykład na temat technologii blockchain, sugeruje: „bądźmy praktyczni: szukajmy sytuacji, gdzie mamy wrażenie, że nie jesteśmy wydajni. Zwracajmy uwagę na pierwsze wrażenie w konkretnej sytuacji czy np. brakuje nam narzędzia do lepszego wykonania danej aktywności? To jest miejsce dla idei, planu i pracy programistów”.

Rozważając ludzkie zachowania i reagując na nie, firmy mają niespotykaną okazję do zmiany relacji z ludźmi. Takie podejście zapewni trwałą wartość w gospodarce cyfrowej: technologię zaprojektowaną w celu dostosowania się do ludzi i stawiania ich celów na pierwszym miejscu. Ta zmiana przekształca relacje w coś o wiele cenniejszego – partnerstwo!

W trakcie 3-dniowych Warsztatów będziemy mieli również okazję spotkać się z takimi specjalistami, jak Jowita Michalska, Lech C. Król, dr Maciej Konopka, Marek Staniszewski, Magdalena Kotlarczyk, Jacek Pogorzelski czy Katarzyna Gawlik.

 

 

Podczas konkursu Case Competition, prezentacji swoich innowacyjnych rozwiązań ze sfery biznesu dokonają: Joanna Chlebna i Barbara Topol  (Viralab), Łukasz Plona (KZ Precise), Sebastian Żywiecki (VMS Media).

Dyskusję panelowąSukces w czasach humanizacji technologii, dominacji designu oraz pragnienia smart life z udziałem Magdaleny Kotlarczyk (Google) oraz Lecha Kaniuka (Lech Kaniuk Holding) poprowadzi Robert Kozielski.

Gorąco zapraszamy na Warsztaty. Gwarantujemy niepowtarzalną atmosferę i wiele atrakcji!

 

XXIV Warsztaty Strategiczne, 21–23.11.2019

Brant Hotel & Events

ul. Równa 20, Majdan
05-462 Wiązowna

 

Zgłoszenie udziału:

Anna Muskała

Email: amuskala@questus.pl

Tel.: 601-052-704

 

 

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie nigdzie publikowany. * - pola wymagane

Dodaj komentarz