Esencją marki Milka jest delikatność. Wokół tej wartości budowana jest strategia komunikacyjna Milki. Polega ona nie tylko podkreślaniu walorów produktu – dzięki alpejskiemu mleku Milka ma wyjątkowo delikatny smak – ale na rozszerzaniu znaczenia delikatności na inne obszary, np. relacji międzyludzkich.
1. Case studies
Case study otodom
Case study koncentruje się na procesie projektowania propozycji wartości przez agencje pośrednictwa dla swoich klientów i przez Otodom – dla pośredników. Na przykładzie wzajemnych zależności pomiędzy platformą, pośrednikami i użytkownikami, wskazywane są kluczowe elementy modelu Value Proposition Design.
Publikacja udostępniona za zgodą Grupa OLX Sp. z o.o. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.
Poznaj wszystkie materiały!
Dostęp do materiałów jest bezpłatny. Można je przeglądać na stronie lub pobrać na swój komputer. Dla prowadzących zajęcia udostępniamy też tutor manuale – instrukcje, jak poprowadzić zajęcia w oparciu o nasze materiały (dostępne dla zalogowanych użytkowników).
2. Filmy wiedzowe
Analiza SWOT - na czym polega i kiedy ją stosować?
- Czym jest analiza SWOT?
- Jakie czynniki kryją się pod każdą z tych liter?
- Jak dokonać analizy i do jakich strategii może ona doprowadzić?
Pisemna wersja: https://questus.pl/blog/analiza-swot-na-czym-polega-i-kiedy-ja-stosowac/
Na czym polega Marketing 4C, czyli Marketing Mix oczami klienta!
- Dlaczego w marketingu warto zastąpić czasem literę „P” literką „C”?
- Czym jest Marketing Mix widziany oczami klienta i jak należy planować działania w zgodzie z jego zasadami?
- W jaki sposób 4C łączy się z klasycznym 4P i dlaczego tylko połączenie obu metod może nam zapewnić najlepsze rezultaty?
Pisemna wersja: https://questus.pl/blog/marketing-4c-marketing-4p/
Poznaj wszystkie filmy wiedzowe questusa!
Kliknij w miniaturę obok lub zajrzyj bezpośrednio na nasz kanał YouTube, aby zapoznać się z innymi materiałami. Wśród z nich znajdziesz wideo m.in. o macierzy BCG, definicjach marketingu, analizie makro- i mikrootoczenia czy koncepcji Marketingu 4P.
- Orientacje zarządzania marketingowego: rodzaje, charakterystyka i wady
- Strategie przewagi konkurencyjnej Portera – przywództwo kosztowe, zróżnicowanie i koncentracja
- Czym jest benchmarking i jakie są jego rodzaje?
- Value Proposition – czym jest propozycja wartości?
- Model zachowań konsumenckich EKB – na czym polega?
- Growth Hacker Marketing – co to takiego?
- Macierz Ansoffa, czyli strategie penetracji rynku, rozwoju rynku i produktu oraz dywersyfikacji
… i wiele, wiele więcej!