1. Case studies

Studia przypadku oparte o prawdziwe przykłady z rynku

Case study marki Milka

Case study poświęcone budowaniu strategii marki z wykorzystaniem narzędzi brandingu emocjonalnego. Milka konsekwentnie komunikuje swoją najważniejszą wartość i na tej bazie tworzy unikalne doświadczenie klienta.

Esencją marki Milka jest delikatność. Wokół tej wartości budowana jest strategia komunikacyjna Milki. Polega ona nie tylko podkreślaniu walorów produktu – dzięki alpejskiemu mleku Milka ma wyjątkowo delikatny smak – ale na rozszerzaniu znaczenia delikatności na inne obszary, np. relacji międzyludzkich.

Case study otodom

Case study poświęcone jest tworzeniu propozycji wartości – zarówno przez platformę Otodom dla różnych grup klientów, jak i przez pośredników nieruchomości dla osób poszukujących lub oferujących nieruchomości na sprzedaż bądź wynajem.

Case study koncentruje się na procesie projektowania propozycji wartości przez agencje pośrednictwa dla swoich klientów i przez Otodom – dla pośredników. Na przykładzie wzajemnych zależności pomiędzy platformą, pośrednikami i użytkownikami, wskazywane są kluczowe elementy modelu Value Proposition Design.
Publikacja udostępniona za zgodą Grupa OLX Sp. z o.o. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.

Poznaj wszystkie materiały!

To jedynie drobny fragment marketingowej wiedzy, którą chcielibyśmy Wam przekazać. Już teraz możecie zajrzeć do innych studiów przypadku zrealizowanych przez zespół questus Learning Solutions – m.in. Brand24, Otodom, BP czy belVita!

Dostęp do materiałów jest bezpłatny. Można je przeglądać na stronie lub pobrać na swój komputer. Dla prowadzących zajęcia udostępniamy też tutor manuale – instrukcje, jak poprowadzić zajęcia w oparciu o nasze materiały (dostępne dla zalogowanych użytkowników).

2. Filmy wiedzowe

Koncepcje marketingowe w atrakcyjnej, filmowej formie

Analiza SWOT - na czym polega i kiedy ją stosować?

Z tego materiału dowiecie się między innymi:
  • Czym jest analiza SWOT?
  • Jakie czynniki kryją się pod każdą z tych liter?
  • Jak dokonać analizy i do jakich strategii może ona doprowadzić?

Pisemna wersja: https://questus.pl/blog/analiza-swot-na-czym-polega-i-kiedy-ja-stosowac/

Na czym polega Marketing 4C, czyli Marketing Mix oczami klienta!

Po serii filmów o Marketingu Mix i Marketingu 7P przedstawiamy Wam koncepcję, która przedstawia instrumenty marketingowe w nieco inny sposób – Marketing 4C. Z wideo dowiecie się między innymi:
  • Dlaczego w marketingu warto zastąpić czasem literę „P” literką „C”?
  • Czym jest Marketing Mix widziany oczami klienta i jak należy planować działania w zgodzie z jego zasadami?
  • W jaki sposób 4C łączy się z klasycznym 4P i dlaczego tylko połączenie obu metod może nam zapewnić najlepsze rezultaty?

Pisemna wersja: https://questus.pl/blog/marketing-4c-marketing-4p/

Poznaj wszystkie filmy wiedzowe questusa!

Powyżej znajdziesz tylko 2 filmy wiedzowe, które dla Ciebie przygotowaliśmy. Wiedz jednak, że stworzyliśmy ich ponad 30! To potężna porcja marketingowej i biznesowej wiedzy, z której możesz skorzystać w każdym momencie.

Kliknij w miniaturę obok lub zajrzyj bezpośrednio na nasz kanał YouTube, aby zapoznać się z innymi materiałami. Wśród z nich znajdziesz wideo m.in. o macierzy BCG, definicjach marketingu, analizie makro- i mikrootoczenia czy koncepcji Marketingu 4P.

Co powiesz na regularną porcję marketingowej wiedzy?

Zasubskrybuj nasz newsletter! Zapewnisz sobie dzięki temu regularną porcję marketingowej i biznesowej wiedzy. Uzyskasz także łatwy dostęp do wszelkich promocji związanych z prowadzonymi Programami szkoleniowymi i eventami.

Nasze materiały edukacyjne są:

null

Profesjonalne

Jesteśmy jedynym w Polsce Akredytowanym Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnym The Chartered Institute of Marketing.
null

Praktyczne

Studia przypadku to historie sukcesu prawdziwych marek i firm.
null

Bezpłatne

Dostęp do materiałów jest darmowy dla wszystkich wykładowców, nauczycieli i szkoleniowców

Co mówią eksperci?

Czekamy na Twoją wiadomość!

Chętnie porozmawiamy z Tobą zarówno o opublikowanych case studies i filmach wiedzowych, jak i możliwości współpracy nad materiałami.
Agata Mardosz-Grabowska - Project Manager Questus

Agata Mardosz-Grabowska

Project Manager

Napisz do nas:



    * - Pola wymagane