Zaadresować marzenia. Jak tworzyć wartość dla klienta?
Otodom jest najpopularniejszym w Polsce serwisem z ogłoszeniami o nieruchomościach. Działa na zasadzie platformy internetowej, łączącej osoby poszukujące nieruchomości z tymi, które je oferują. Case study opisuje m. in. partnerską współpracę Otodom z agencjami nieruchomości, na rzecz podnoszenia wartości dostarczanej użytkownikom platformy.
Publikacja udostępniona za zgodą Grupa OLX Sp. z o.o. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.
Publikacja udostępniona za zgodą Grupa OLX Sp. z o.o. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.

Zaadresować marzenia. Jak tworzyć wartość dla klienta? (film)
Film koncentruje się na procesie projektowania propozycji wartości przez agencje pośrednictwa dla swoich klientów i przez Otodom – dla pośredników. Na przykładzie wzajemnych zależności pomiędzy platformą, pośrednikami i użytkownikami, wskazywane są kluczowe elementy modelu Value Proposition Design.
Publikacja udostępniona za zgodą Grupa OLX Sp. z o.o. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.
Publikacja udostępniona za zgodą Grupa OLX Sp. z o.o. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.
Platforma wartości (film)
Film poświęcony jest platformom internetowym. Na przykładzie serwisu Otodom prezentowane są najważniejsze czynniki powodzenia platform, takie jak m. in. network effect, architektura serwisu, model biznesowy czy wartość dla użytkownika.
Publikacja udostępniona za zgodą Grupa OLX Sp. z o.o. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych.
