Milka marka zbudowana na emocjach case study questus

Milka - marka zbudowana na emocjach

Esencją marki Milka jest delikatność. Wokół tej wartości budowana jest strategia komunikacyjna Milki. Polega ona nie tylko podkreślaniu walorów produktu – dzięki alpejskiemu Milka ma wyjątkowo delikatny smak – ale na rozszerzaniu znaczenia delikatności na inne obszary, np. relacji międzyludzkich.
Milka case study questus

Milka – marka zbudowana na emocjach (film)

Film koncentruje się na budowaniu marki Milka w oparciu o założenia brandingu emocjonalnego. Materiał odnosi się nie tylko do strategii marki, ale też prezentuje udane przykłady wdrożenia:
  • akcje aktywacyjne „Milka. Razem dla Tatr”,
  • oraz „Milka. Moje miasto się przytula”.

Zmysły w budowaniu doświadczenia klienta (film)

Film poświęcony jest marketingowi sensorycznemu. Na przykładzie marki Milka pokazuje, w jaki sposób można zaangażować nie jeden, ale wszystkie zmysły klienta, aby zbudować pożądane doświadczenie.
Milka tutor manual case study questus

Tutor Manual dostępny tylko dla zarejestrowanych

Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.

Możliwość pobrania tutor manuala mają tylko zarejestrowani użytkownicy. Aby uzyskać materiał, nie musisz jednak płacić lub przechodzić przez wieloetapowy proces weryfikacji – wystarczy, że klikniesz w poniższy przycisk i wpiszesz niezbędne dane, a my potwierdzimy Twój dostęp.

Zaloguj/Zarejestruj się