Bank Case Studies

Narzędzia edukacji biznesowej

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu

Case study mLeasing

Case study prezentuje eksperymentalny projekt na polskim rynku pilotażu wymiany floty samochodowej w mBanku.

Case study mBank

Case study poświęcone jest budowaniu zaangażowanego zespołu na przykładzie czeskiego i słowackiego oddziału Grupy mBank.

Case study Miody Manuka

Case study prezentuje historię powstania i rynkowe zmagania marki Miody Manuka. Przedstawia także narzędzia wykorzystywane przez brand do budowy świadomości i przewagi rynkowej.

Case study DrGaja

Case study prezentuje historię powstania i rynkowe zmagania marki DrGaja. Przedstawia także narzędzia wykorzystywane przez brand do budowy świadomości i przewagi rynkowej.

Case study Milka

Case study poświęcone budowaniu strategii marki z wykorzystaniem narzędzi brandingu emocjonalnego. Milka konsekwentnie komunikuje swoją najważniejszą wartość i na tej bazie tworzy unikalne doświadczenie klienta.

Case study otodom

Case study poświęcone jest tworzeniu propozycji wartości – zarówno przez platformę Otodom dla różnych grup klientów, jak i przez pośredników nieruchomości dla osób poszukujących lub oferujących nieruchomości na sprzedaż bądź wynajem.

Case study belVita

Case study poświęcone jest budowaniu konceptu marki w oparciu o insighty konsumenckie na przykładzie belVity – marki pożywnych ciastek zbożowych.

Case study Brand24

Case study poświęcone jest marce Brand24 – liderowi na wśród narzędzi służących do monitorowania treści w sieci.

Case study PGT Healthcare

Case study poświęcone jest tworzeniu joint venture PGT HealthCare przez dwie znane marki – TEVA i Procter&Gamble.

Case study mBank

Case study poświęcone tworzeniu projektu Nowy mBank – jego uruchomienie w 2013 roku było jednym z najbardziej rewolucyjnych wydarzeń w świecie. Główne tematy: to proces tworzenia innowacji i źródła przewagi konkurencyjnej.

Case study BP

Case study poświęcone marce BP i jej działaniom na polskim rynku. Firma ta swą przewagę na rynku sieci paliw buduje w oparciu o reputację i pozytywne skojarzenia z marką. Służy temu między innymi długofalowa strategia CSR. Główne tematy: źródła przewagi konkurencyjnej i wyróżniki marki.

Case study Astor

Case study poświęcone źródłom przewagi konkurencyjnej, na przykładzie firmy ASTOR. Ta rodzinna firma – dziś stuosobowa organizacja, nagrodzona w konkursie Great Place to Work – od początku swojego istnienia opierała swoją strategię o tworzenie wartości dodanej.

Case study Poczta Polska

Case study poświęcone rebrandingowi w Poczcie Polskiej, którego dokonano w 2013 roku – prawdopodobnie jednemu z najbardziej skomplikowanych procesów repozycjonowania marki w ostatniej dekadzie w Polsce.

Chcesz uzyskać więcej informacji
o programach CIM?

Zbigniew Michalski

Charming Caregiver

601 098 038

Napisz do nas:

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.