Bank Case Studies
Narzędzia edukacji biznesowej
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Case study mLeasing
Case study prezentuje eksperymentalny projekt na polskim rynku pilotażu wymiany floty samochodowej w mBanku.
Case study mBank
Case study poświęcone jest budowaniu zaangażowanego zespołu na przykładzie czeskiego i słowackiego oddziału Grupy mBank.
Case study DrGaja
Case study prezentuje historię powstania i rynkowe zmagania marki DrGaja. Przedstawia także narzędzia wykorzystywane przez brand do budowy świadomości i przewagi rynkowej.
Case study Milka
Case study poświęcone budowaniu strategii marki z wykorzystaniem narzędzi brandingu emocjonalnego. Milka konsekwentnie komunikuje swoją najważniejszą wartość i na tej bazie tworzy unikalne doświadczenie klienta.
Case study belVita
Case study poświęcone jest budowaniu konceptu marki w oparciu o insighty konsumenckie na przykładzie belVity – marki pożywnych ciastek zbożowych.
Case study Brand24
Case study poświęcone jest marce Brand24 – liderowi na wśród narzędzi służących do monitorowania treści w sieci.
Case study mBank
Case study poświęcone tworzeniu projektu Nowy mBank – jego uruchomienie w 2013 roku było jednym z najbardziej rewolucyjnych wydarzeń w świecie. Główne tematy: to proces tworzenia innowacji i źródła przewagi konkurencyjnej.
Case study BP
Case study poświęcone marce BP i jej działaniom na polskim rynku. Firma ta swą przewagę na rynku sieci paliw buduje w oparciu o reputację i pozytywne skojarzenia z marką. Służy temu między innymi długofalowa strategia CSR. Główne tematy: źródła przewagi konkurencyjnej i wyróżniki marki.
Chcesz uzyskać więcej informacji
o programach rozwojowych dla firm?
Napisz do nas: