questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Święta, Święta i… Święta [przegląd blogosfery marketingowej #6]
W ostatnich tygodniach temat „Święta” zdominował nie tylko biznesowe, ale wszelkie możliwe media. Postanowiliśmy więc przefiltrować wysyp bożonarodzeniowych tekstów i wybrać dla Was najbardziej wartościowy content w ramach kolejnej odsłony marketingowej blogosfery!...
Customer Experience Management w B2B – jak budować doświadczenia konsumenta poprzez eventy?
Event zdaje się być jedną z najskuteczniejszych, jeśli nie najbardziej efektywną, metodą kreowania pozytywnych doświadczeń konsumentów. Jak jednak Customer Experience zmienia się w epoce digital? Jaka jest rola Customer Experience Managementu w budowaniu przewagi...
Big Data w marketingu, znikające maile i myślenie strategiczne [Przegląd blogosfery marketingowej #5]
Marketingowi i biznesowi blogerzy ani myślą zwalniać tempa. W ostatnich dniach na najpopularniejszych blogach i serwisach znów pojawiło się mnóstwo wartościowych treści, które zobowiązały nas do ostrej sekcji i wyłonienia dla Was najbardziej wartościowych materiałów. Dziś mamy dla Was coś m. in. od Jacka Kłosińskiego, Gary’ego Vaynerchucka czy Jeffa Bullasa, sprawdźcie!
Popcorn flow, torowanie i Social Media Customer Care [Przegląd blogosfery marketingowej #4]
Czym różni się manipulacja od torowania? Czy potrzebujemy generała Pattona w prowadzonych kampaniach marketingowych? Jak „Popcorn” może wspomóc nasze codzienne działania? Odpowiedzi na te i wiele innych marketingowych i biznesowych pytań znajdziecie w artykułach, które wyselekcjonowaliśmy dla Was w ramach przeglądu blogosfery. Inspirującej lektury!
Strategic Marketing w praktyce: jak zbudować Marketing Intelligence?
Marketing Intelligence to system zarządzania wiedzą marketingową. Ale buduje się go nie z wykorzystaniem danych, ale ludźmi. Niektórzy na określenie tego zagadnienia używają terminu Marketing Information System (MIS), ale pojęcie Marketing Intelligence lub...
Event – najskuteczniejsza forma budowania Customer Experience
Event jest formą komunikacji, która rodzi największe szanse na zbudowanie głębszej relacji i lojalności klienta. Dzięki wydarzeniom, marka może bowiem niemal bezpośrednio dotrzeć do wyselekcjonowanej grupy odbiorców z precyzyjnie dopasowanym komunikatem. Co jednak...
Segmentacja, Customer Experience i blockchain w marketingu [przegląd blogosfery marketingowej #3]
Przed Wami kolejna odsłona naszych prac nad monitorigniem i selekcjonowaniem najciekawszych treści z polskich i zagranicznych blogów marketingowo-biznesowych. Tym razem wybraliśmy dla Was coś od Petera Fiska, Teda Rubina czy Julii Kołodko, prelegentki XXIII Warsztatów Strategicznych questus academy. Inspirującej lektury!
Strategic Marketing w praktyce. Jak sprawnie przeprowadzić audyt marketingowy?
Jak w pędzie codziennej pracy sprostać zadaniu, które powinno być zrobione z jednej strony dogłębnie, a z drugiej strony szybko i sprawnie? Są na to dwa sposoby: nadanie audytowi struktury i gromadzenie danych w sposób ciągły. Audyt marketingowy to nic innego...
Technologie immersyjne, rozliczanie SEO i win-back e-maile – przegląd blogosfery marketingowej #2
Przefiltrowaliśmy kilkadziesiąt blogów i serwisów marketingowo-biznesowych i przygotowaliśmy dla Was listę 10 najciekawszych publikacji, które pojawiły się w sieci w ostatnich tygodniach. Będzie coś o pozycjonowaniu, e-mail marketingu, technologiach immersyjnych czy wykorzystywaniu social mediów w HR. Inspirującej lektury!
Wszystkie wpisy
Zmiana zachowań online, mikromomenty i NFT [przegląd blogosfery marketingowej #74]
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Drugi miesiąc roku 2022 za nami, postanowiliśmy więc sprawdzić, co działo się w marketingowej blogosferze. Tym razem przyglądamy się zagadnieniu NFT, analizujemy sytuację na rynku pracownika w dziale sprzedaży, dowiadujemy się, jak...
Nowe modele biznesowe w cyfrowej przyszłości. Prof. Grzegorz Mazurek, dr Aleksander Poniewierski, prof. Robert Kozielski [questus marketing podcast]
Dlaczego model freemium to pułapka dla start-upów? Czy za NFT ludzie naprawdę są gotowi płacić miliony dolarów? - rozmawiają Prof. Grzegorz Mazurek, dr Aleksander Poniewierski i dr hab. Robert Kozielski. Model biznesowy, czyli pomysł na zarabianie Dr hab....
questus marketing podcast 7: Marketing oparty na dowodach. Wywiad z Michałem Medowskim
Evidence-based marketing to niewątpliwie rosnący trend w świecie marketingu. Specjaliści coraz rzadziej polegają bowiem na własnych przekonaniach i wyobrażeniach, szukając potwierdzenia swoich prognoz i działań w twardej analityce i czytelnych dowodach. Czy marketing...
questus marketing podcast 27: Technology for habits – jak transformacja cyfrowa wpływa na modele biznesowe jutra Prof. Grzegorz Mazurek, dr Aleksander Poniewierski, prof. Robert Kozielski
Czym jest, a czym nie jest transformacja cyfrowa? Jakie są jej kluczowe czynniki i ryzyka? Ile przedsiębiorstw osiąga prawdziwy poziom transformacji cyfrowej w firmie? Jak nowe modele biznesowe adresują zmiany w konsumpcji produktów i usług? Na naszej kanapie...
Feedback, kreatywność i personalizacja [przegląd blogosfery marketingowej #73]
Nowy rok zwiastuje nowe postanowienia. Co to oznacza dla sfery komunikacji? Postanowiliśmy przyjrzeć się zagadnieniu jakim jest feedback, poszukać w sobie inspiracji do bycia kreatywnym, sprawdzić jak forma tekstu wpływa na jego odbiór oraz czym jest w dzisiejszych...
Audyt marketingowy krok po kroku. Zakres, etapy i przykłady
Profesjonalny audyt marketingowy powinien być wszechstronny i systematyczny – tak mówi teoria. Nie zawsze jednak zmienne warunki i czas na to pozwalają. Jak zatem zachować profesjonalizm w praktyce? Co to jest audyt marketingowy firmy i na czym polega? Kiedy warto...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu