The Chartered Institute
of Marketing
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Edycja
54
Międzynarodowy certyfikat
kompetencji w marketingu
Program szkoleniowy CIM dla profesjonalnych marketerów – numer 1 na świecie, akredytowany przez The Chartered Institute of Marketing w Londynie
- The Chartered Institute of Marketing (CIM) wspiera, reprezentuje i rozwija marketerów, zespoły, liderów i branżę od ponad 110 lat (rok założenia 1911). Kwalifikacje CIM są również akredytowane przez Europejską Konfederację Marketingu, a certyfikaty CIM są prawnie uznawane w wielu krajach na świecie.
- CIM wierzy, że wysokie standardy jakości i uczciwości są niezbędne dla sukcesu zawodu marketingowego, dlatego ustanawianie, utrzymanie i rozwój standardów w branży jest kluczową częścią pracy Instytutu.
- CIM promuje marketing jako kluczowy czynnik wpływający na długoterminowe wyniki organizacji i dąży do poprawy możliwości marketingowych na poziomie indywidualnym i biznesowym.
Najbliższa edycja
W moim przekonaniu questus i certyfikacja
The Chartered Institute of Marketing to dwie ścieżki,
które cudownie się przeplatają.
Maciej Makowski, Head of Business Unit Living & Mobilty Poland, Fortum
The Chartered Institute of Marketing
- Najstarsza i największa na świecie instytucja szkoleniowo-konsultingowa wyznaczająca standardy w sferze marketingu
- Najbardziej prestiżowa instytucja certyfikująca marketerów na świecie
- 60 tysięcy członków CIM i 110 krajów na świecie
- 150 tysięcy osób, które posiadają kwalifikacje CIM na całym świecie
- Patronat Korony Brytyjskiej
Historia The Chartered Institute of Marketing
Na technologii opieramy cały nasz optymizm. I choć ona jest nam potrzebna, a czasem niezbędna i rzeczywiście rozwiąże wiele problemów, to jednocześnie nigdy nie będzie wystarczająca – bo czy rozwiąże problem osamotnienia lub wojen?
Natalia Hatalska, Infuture.institute
Akredytacja
The Chartered Institute of Marketing:
- Każde akredytowane centrum The Chartered Institute of Marketing corocznie poddawane jest procesowi audytu.
- Audyt obejmuje obszary związane z jakością kształcenia, etyką działania, planami rozwojowymi, podnoszeniem kwalifikacji przez trenerów itp.
- questus od lat należy do centrów wyróżniających się podczas audytów
Chcesz uzyskać więcej informacji
o programach CIM?
Napisz do nas: