Brand24 – monitoring głosu Internetu

Celem case study jest przedstawienie trendów i zjawisk, które mają istotny wpływ na rozwój Internetu, mediów społecznościowych, a w konsekwencji na rozwój monitorowania zachowań osób i organizacji w sieci.

Brand24. Monitoring głosu internetu. Case study (tekst)

Celem case study jest identyfikacja trendów, budowa scenariuszy rozwoju i opracowanie na ich podstawie oferty produktowej Brand24. Opracowanie wskazuje również czynniki, które odgrywające kluczową rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku usług monitorujących treści publikowane w sieci.

Tagi: Internet, startup, social media, technologia, monitoring, analityka internetowa, trendy, metody scenariuszowe, uwarunkowania rynkowe icoPobierz na dysk (PDF)

Brand24 – Monitoring głosu internetu (film)

Film pokazuje historię Brand24, omawia także wyzwania, jakie staną przed Michałem Sadowskim i jego zespołem w związku z rozwojem technologii.

Tagi: internet, wyzwania, metoda scenariuszowa, monitoring internetu, social media, e-marketing icoPobierz na dysk (MP4)

Tutor Manual dostępny tylko dla zarejestrowanych

Zobacz Tutor Manual do studium przypadku "Brand24. Monitoring Głosu Sieci". Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.

Zaloguj/Zarejestruj się

Brand24. Monitoring głosu internetu. Tutor Manual

Zobacz Tutor Manual do studium przypadku "Brand24. Monitoring Głosu Sieci". Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.

Tagi: Internet, monitoring icoPobierz na dysk (PDF)
Lista wszystkich case-ów