Brand24 – monitoring głosu Internetu

Celem case study jest przedstawienie trendów i zjawisk, które mają istotny wpływ na rozwój Internetu, mediów społecznościowych, a w konsekwencji na rozwój monitorowania zachowań osób i organizacji w sieci.

logo-brand24

Brand24. Monitoring głosu internetu. Case study (tekst)

Celem case study jest identyfikacja trendów, budowa scenariuszy rozwoju i opracowanie na ich podstawie oferty produktowej Brand24. Opracowanie wskazuje również czynniki, które odgrywające kluczową rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku usług monitorujących treści publikowane w sieci.

Tagi: Internet, startup, social media, technologia, monitoring, analityka internetowa, trendy, metody scenariuszowe, uwarunkowania rynkowe icoPobierz na dysk (PDF)

Tutor Manual dostępny tylko dla zarejestrowanych

Zobacz Tutor Manual do studium przypadku "Brand24. Monitoring Głosu Sieci". Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.

Zaloguj/Zarejestruj się

Brand24. Monitoring głosu internetu. Tutor Manual

Zobacz Tutor Manual do studium przypadku "Brand24. Monitoring Głosu Sieci". Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.

Tagi: Internet, monitoring icoPobierz na dysk (PDF)

Brand24 – Monitoring głosu internetu (film)

Film pokazuje historię Brand24, omawia także wyzwania, jakie staną przed Michałem Sadowskim i jego zespołem w związku z rozwojem technologii.

Tagi: internet, wyzwania, metoda scenariuszowa, monitoring internetu, social media, e-marketing icoPobierz na dysk (MP4)
Lista wszystkich case-ów