Brand24 – monitoring głosu Internetu
Celem case study jest przedstawienie trendów i zjawisk, które mają istotny wpływ na rozwój Internetu, mediów społecznościowych, a w konsekwencji na rozwój monitorowania zachowań osób i organizacji w sieci.

Brand24. Monitoring głosu internetu. Case study (tekst)
Celem case study jest identyfikacja trendów, budowa scenariuszy rozwoju i opracowanie na ich podstawie oferty produktowej Brand24. Opracowanie wskazuje również czynniki, które odgrywające kluczową rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku usług monitorujących treści publikowane w sieci.
Brand24 – Monitoring głosu internetu (film)
Film pokazuje historię Brand24, omawia także wyzwania, jakie staną przed Michałem Sadowskim i jego zespołem w związku z rozwojem technologii.
Brand24. Monitoring głosu internetu. Tutor Manual
Zobacz Tutor Manual do studium przypadku "Brand24. Monitoring Głosu Sieci". Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.