Driving Digital Experience

Driving Digital Experience to moduł programu Digital Diploma in Professional Marketing ukierunkowany na odkrywanie insightów, proponowanie innowacyjnych rozwiązań i poprawianie cyfrowego doświadczenia konsumenta.

Driving Digital Experience

konsument `

Konsekwencją cyfrowej rewolucji są ogromne zmiany w zachowaniach konsumentów. Obejmują one nie tylko zwyczaje, nawyki, ale też styl życia, a nawet… biologię – weźmy choćby uwagę to, co pod wpływem nowych technologii stało się z procesami uwagi człowieka.
Współcześni konsumenci zmieniają się niezwykle szybko. Jeszcze kilka-kilkanaście lat temu badania konsumenckie zamawiało się raz na rok lub dwa. Dziś możemy śledzić zachowania konsumentów w czasie rzeczywistym.

Moduł Driving Digital Experience koncentruje się na doświadczeniu klienta w cyfrowym środowisku. Ukierunkowany on jest na odkrywanie i rozumienie insightów, zdolność proponowania innowacyjnych rozwiązań dla rodzących się nowych oczekiwań oraz kształtowanie satysfakcjonującego doświadczenia klienta na każdym etapie customer journey.

Tematyka

Blok Driving Digital Experience obejmuje tematy takie jak:

  1. Badania, trendy i insighty - kluczowe obszary i kierunki zmian (20%)
  2. Metody analizy zachowań konsumentów online (20%)
  3. Projektowanie doświadczenia klienta/użytkownika (25%)
  4. Wykorzystanie danych i metod analitycznych w celu podnoszenia poziomu doświadczenia klienta/użytkownika (25%)
  5. Zarządzanie klientocentryczną organizacją w dobie cyfrowej zmiany (10%)

Szczegółowa tematyka
  • odkrywanie i rozumienie insightów na podstawie analizy cyfrowych zachowań konsumentów,
  • proponowanie innowacyjnych rozwiązań w odpowiedzi na insighty,
  • pomiar i analiza wskaźników cyfrowych na poziomie operacyjnym: selekcja kluczowych wskaźników, monitoring i kontrola,
  • mapowanie customer journey,
  • metody podnoszenia poziomu doświadczenia klienta.

Trenerzy

Jacek Kotarbinski - trener Digital Diploma in Professional Marketing

Jacek Kotarbiński

Ekonomista, wiodący autorytet w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Doktorant Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Od 1990 roku wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności rynkowej. Autor bestsellerów: „Sztuka Rynkologii”, "Sztuka Marketingu", "Druga Sztuka Marketingu", "Trzecia Sztuka Marketingu". Keynote wielu konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Więcej.

bartlomiej kurzyk

dr Bartłomiej Kurzyk

Wykładowca i szef Centrum Rozwoju Dydaktyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Ma blisko 20-letnie doświadczenie w nauczaniu, szkoleniach, coachingu, projektach badawczych oraz doradztwie. Trener i konsultant biznesowy. Specjalizuje się w nowych mediach, narzędziach oraz technikach komunikacji marketingowej (w tym komunikacji online, social mediach, content marketingu), a także w psychologii zachowań konsumentów. Więcej.

agata mardosz grabowska

Agata Mardosz-Grabowska

Trener i tutor egzaminacyjny The Chartered Instutite of Marketing (CIM) w Polsce. Doktorantka na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Specjalizuje się w tematach takich jak: strategia marki, strategia komunikacji, psychologiczne uwarunkowania marketingu oraz zarządzanie marketingiem w organizacji. Więcej.

wojciech szymanski

Wojciech Szymański

Dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o. oraz pełni funkcję CEO Ideo Force Sp. z o.o. – agencji e-marketingowej należącej do grupy Ideo. W branży internetowej działa aktywnie od 2000 roku. Jest analitykiem, doradcą i szkoleniowcem. Uczestniczył w projektach dla takich marek jak Zelmer SA, Polpharma SA, KRUK SA, ING Usługi Finansowe SA, BPH TFI SA, Wolters Kluwer, LG Electronics czy Wirtualna Polska SA. Więcej.

Koszt uczestnictwa

Udział w programie Driving Digital Experience:

  • 4 800 zł* (koszt bez egzaminu)
  • Koszt podejścia do egzaminu CIM: 1150 zł*
  • Koszt rocznej rejestracji w CIM (obligatoryjna przy egzaminach): 350 zł*
Decyzję o wykupieniu egzaminów można podjąć na każdym etapie udziału w programie.
*Podane ceny są cenami brutto (ceny z VAT).

Płatność może zostać rozłożona:
  • Na raty – nawet do 5 rat płatnych co miesiąc
  • Pomiędzy uczestnika a pracodawcę – w dowolnych proporcjach

Kontakt

Anna Muskala

Anna Muskała
Customer Relationships Manager
amuskala@questus.pl
Mobile: 601 052 704