Edycja
54
Zaawansowany Program CIM
Program szkoleniowy dla profesjonalnych marketerów – numer 1 na świecie, akredytowany przez The Chartered Institute of Marketing w Londynie
Diploma in Professional & Digital Marketing to program zaawansowany w systemie certyfikacji CIM. Ten roczny cykl spotkań, obejmuje ponad 200 godzin zajęć, realizowanych w 19 sesjach szkoleniowo-warsztatowych (piątek-sobota). Zajęcia prowadzone są przez certyfikowanych trenerów CIM, doświadczonych praktyków oraz wykładowców akademickich. Jest to najczęściej rekomendowany program budowy międzynarodowych kwalifikacji profesjonalnych w sferze marketingu na poziomie zaawansowanym.
Najbliższa edycja
Diploma in Professional & Digital Marketing –
program zaawansowany
Układ programu – moduły:
Uczestnikami mogą być osoby, które:
Posiadają min. 2-letnie doświadczenie w marketingu
Ukończyły program Certificate in Professional Marketing
Ukończyły studia wyższe z zakresu zarządzania bądź marketingu
„Takiej opieki, życzliwości, kontaktów, ludzi, energii, jaką dostaniecie tutaj, nie znajdziecie w innym miejscu.”
Agnieszka Maszewska
Wyróżniki programu
- Najwyższy międzynarodowy standard profesjonalny na świecie w dziedzinie marketingu
- Dyplom uznawany i rozpoznawalny na świecie
- Program budujący szerokie kompetencje o najwyższej jakości w obszarze marketingu
- Program i certyfikat wzmacniający szansę i pozycję Uczestników na rynku pracy
- Jeden z najwyższych wskaźników zdawalności na świecie
- Własne know-how
Egzaminy i certyfikacja
- Dyplom CIM uzyskiwany jest po zdaniu egzaminów
- Sesje egzaminacyjne odbywają się w sześć razy w ciągu roku
- Egzaminy mają charakter testów online, z wyjątkiem modułu Strategy & Planing, gdzie występuje metoda łączona, należy przygotować plan marketingowy i zdać test online
- Zdanie egzaminu z danego modułu pozwala na uzyskanie certyfikatu
- Zdanie czterech egzaminów w ramach ścieżki podstawowej i pięciu w ramach programu zaawansowanego daje możliwość uzyskania pełnego dyplomu CIM
TRENERZY
Diploma in Professional & Digital Marketing to niezbędny obecnie program wiedzy, który potrzebny jest każdemu, kto poważnie myśli o rozwoju marketingowym i biznesowym.
Przemysław Litwin, Executive manager, Agencja Eventowa Lilla House
Własne know-how
- Test początkowego stanu wiedzy i stylów myślenia – indywidualizacja metod kształcenia
- Metody aktywnego uczenia – case studies, gry strategiczne, „real life projects”, dyskusja moderowana, PBL etc.
- Jedyny w Polsce wzorowany na standardach Harvard Business School bank case studies z rynku polskiego
- Certyfikowani trenerzy CIM, z ponad 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu programów CIM
- Baza własnych filmów edukacyjnych i dodatkowych materiałów
Dodatkowe korzyści
- Program wsparcia egzaminacyjnego – Exam Preperation Program
- Udział w spotkaniach społeczności questus Academy – warsztaty strategiczne, spotkania networkingowe etc.
- Dodatkowe książki i materiały do zajęć do każdego modułu
- Możliwość dołączenia do największej w Polsce społeczności profesjonalnych marketerów
DM to coś więcej niż zwykły kurs czy szkolenie „do kompletu”.
Maciej Makowski, Head of Business Unit Living & Mobilty Poland, Fortum
Organizacja zajęć
- Zajęcia realizowane w formule offline i online w:
Piątki, godz. 17.00 – 21.00
Sobota, godz. 9.00 – 17.00
- Zajęcia offline odbywają się w Warszawie
w jednym z centrów konferencyjnych - Catering i lunch podczas zajęć
- Dostęp do platformy e-learningowej
- Program gwarancyjny
PRZEBIEG ZAJĘĆ
Cena (brutto z VAT)
Bez egzaminów |
|
PROGRAM ZAAWANSOWANY CIM – ścieżka podstawowa: 6 modułów / 14 sesji |
28 950 zł |
PROGRAM ZAAWANSOWANY CIM – ścieżka pełna: 10 modułów – 19 sesji |
32 950 zł |
Z egzaminami |
|
PROGRAM ZAAWANSOWANY CIM – ścieżka podstawowa: 6 modułów / 14 sesji |
33 850 zł |
PROGRAM ZAAWANSOWANY CIM – ścieżka pełna: 10 modułów – 19 sesji |
37 850 zł |
Koszty związane z podejściem do egzaminów CIM:
-
Koszt podejścia do jednego egzaminu CIM – 1500 zł
-
Koszt rocznej rejestracji w CIM (obligatoryjna przy egzaminach) – 480 zł
Firmy, w jakich pracują Uczestnicy i Absolwenci programu
mBank, Microsoft, Unilever, IBM Poland Grupa Siemens, HENKEL, Energa Obrót S.A., Philips Lighting, Aviva, PZU SA, CitiHandlowy, T-Mobile Polska SA, Play, Carlsberg, Alior Bank SA, Bank Millennium SA, Arrow, Bank Pocztowy, BPH TFI, Tubądzin, Komfort, Redan, Coty, Duda, Polpharma, Abbott, Streetcom, Pan Media Western, Reckitt Benkiser, Fortis Bank, Telekomunikacja Polska SA, P4, Polkomtel, SA, Business Consulting, IMS Health, Roca, Deante, Atlas, PwC, Nowoczesna Firma, Indesit, BOŚ Bank SA, Jeronimo Martins, Cinema City Poland, Cambridge English Language Assessment, Wolters Kluwer S.A., Falck Medycyna Sp. z o.o., JTJ, Braster S.A., Eaton Electric Sp. z o.o., CEDC International, Kompania Piwowarska, Havas, Hewlett Packard Enterprise, Oknoplast, USP Zdrowie, Panasonic, Samsung, Deloitte, Intermarche, Rossmann, Żabka. LuxMed, Porta, IAB Polska i wiele innych.
Chcesz uzyskać więcej informacji
o programach CIM?
Napisz do nas: