questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu

O czym się mówi w świecie biznesu – Peter Fisk, Wharton Business School, Martech, Customer Think
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Peter Fisk, Wharton Business School, Martech, Customer Think. Przyjemnej lektury! Real AI Adoption Means Changing Human Behavior Scott Snyder &...

Market Sophistication: czy model komunikacji marketingowej może być ponadczasowy?
Jak stworzyć komunikację marketingową, która nas wyróżni na tle licznej konkurencji i przykuje uwagę klientów? Jak sprawić, że odpowiednia informacja o naszej ofercie trafi do odbiorców w odpowiednim czasie? Jak budować przekaz, by pozostawał interesujący,...

Rynek reklamy na świecie – prognozy a rzeczywistość
Światowy rynek reklamy dynamicznie zmieniał się w ciągu ostatnich lat. Od klasycznych form reklamy, przez telewizyjną, aż po cyfrową. Różne kanały ewoluowały, dostosowując się do nowych realiów. Rozwój technologii, zmiany...

O czym się mówi w świecie biznesu – Stanford University, Harvard Business School, Wharton Business School, businessgrow.com
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Stanford University, Harvard Business School, Wharton Business School, businessgrow.com. Przyjemnej lektury! Why Advertisers Pay More...

O czym się mówi w świecie biznesu – Wharton School, BCG, Martech, Behavioural Insights Team
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Wharton School, BCG, Martech, Behavioural Insights Team. Przyjemnej lektury! Do Accelerators Improve Startup Success Rates? Seb Murray...

O czym się mówi w świecie biznesu – Wharton School, Bain & Company, Martech, California Management Review
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Wharton School, Bain & Company, Martech, California Management Review. Przyjemnej lektury! Is Influencer Marketing Worth It? Angie...

O czym się mówi w świecie biznesu – Bain & Company, Princeton University, Harvard Business School, Mark Schaefer
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Bain & Company, Princeton University, Harvard Business School, businessesgrow.com. Przyjemnej lektury! Insurgent Brands 2024 Charlotte Apps,...

O czym się mówi w świecie biznesu – Wharton School, BCG, EY, Martech, Stanford Graduate School of Business
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Wharton School, BCG, EY, Martech, Stanford Graduate School of Business. Przyjemnej lektury! Are Attack Ads Effective? Seb Murray...

Dane w marketingu – niepokorny sprzymierzeniec
Już w 2014 roku 80% marketerów i specjalistów ds. technologii, którzy wzięli udział w badaniu The Global Review of Data-Driven Marketing and Advertising, zgadzało się co do dużego znaczenia danych w marketingu, a w 2023 roku niemal 94% organizacji zaproszonych...
Wszystkie wpisy

O czym się mówi w świecie biznesu – American Marketing Association, Customer Think, Martech, Branding Strategy Insider
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: American Marketing Association, Branding Strategy Insider, Customer Think i Martech. Przyjemnej lektury! Can You Trust Your Ad Data? A New Study Exposes...

Diploma in Professional & Digital Marketing – Więcej niż Studia Podyplomowe?
Diploma in Professional & Digital Marketing – Więcej niż Studia Podyplomowe? Marketing na poziomie światowym. Teraz dostępny w formule studiów podyplomowych w Polsce. 134 kraje, 150 000 profesjonalistów na całym świecie, 1 500 absolwentów w Polsce. I…...

O czym się mówi w świecie biznesu – American Marketing Association, Wharton Business School, Customer Think, Stanford University
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: American Marketing Association, Wharton Business School, Customer Think i Stanford University. Przyjemnej lektury! When Do Consumers...

O czym się mówi w świecie biznesu – Deloitte, Sprout Social, Martech, Brandingmag
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Deloitte, Sprout Social, Brandingmag, Martech. Przyjemnej lektury! 2025 Digital Media Trends: Social platforms are becoming a dominant force in media and...

Magdalena Sułek-Domańska: Marketing i Zrównoważony Rozwój
Strategiczny marketing, PR i zrównoważony rozwój – to trzy filary, na których Magdalena Sułek-Domańska od lat buduje swoją karierę. Jest doświadczoną ekspertką w zakresie komunikacji korporacyjnej, marketingu odpowiedzialnego społecznie i strategii ESG, a jej misją...

O czym się mówi w świecie biznesu – University of California, University of Oxford, Harvard University, Martech,
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Univeristy of California, Univeristy of Oxford, Harvard Univeristy, Martech. Przyjemnej lektury! Bringing Digital Designs to Light Crystal Reeck, Nathaniel...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu