questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu

O czym się mówi w świecie biznesu – University of California, University of Oxford, Harvard University, Martech,
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Univeristy of California, Univeristy of Oxford, Harvard Univeristy, Martech. Przyjemnej lektury! Bringing Digital Designs to Light Crystal Reeck, Nathaniel...

O czym się mówi w świecie biznesu – Peter Fisk, Wharton Business School, Martech, Customer Think
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Peter Fisk, Wharton Business School, Martech, Customer Think. Przyjemnej lektury! Real AI Adoption Means Changing Human Behavior Scott Snyder &...

Market Sophistication: czy model komunikacji marketingowej może być ponadczasowy?
Jak stworzyć komunikację marketingową, która nas wyróżni na tle licznej konkurencji i przykuje uwagę klientów? Jak sprawić, że odpowiednia informacja o naszej ofercie trafi do odbiorców w odpowiednim czasie? Jak budować przekaz, by pozostawał interesujący,...

Rynek reklamy na świecie – prognozy a rzeczywistość
Światowy rynek reklamy dynamicznie zmieniał się w ciągu ostatnich lat. Od klasycznych form reklamy, przez telewizyjną, aż po cyfrową. Różne kanały ewoluowały, dostosowując się do nowych realiów. Rozwój technologii, zmiany...

O czym się mówi w świecie biznesu – Stanford University, Harvard Business School, Wharton Business School, businessgrow.com
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Stanford University, Harvard Business School, Wharton Business School, businessgrow.com. Przyjemnej lektury! Why Advertisers Pay More...

O czym się mówi w świecie biznesu – Wharton School, BCG, Martech, Behavioural Insights Team
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Wharton School, BCG, Martech, Behavioural Insights Team. Przyjemnej lektury! Do Accelerators Improve Startup Success Rates? Seb Murray...

O czym się mówi w świecie biznesu – Wharton School, Bain & Company, Martech, California Management Review
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Wharton School, Bain & Company, Martech, California Management Review. Przyjemnej lektury! Is Influencer Marketing Worth It? Angie...

O czym się mówi w świecie biznesu – Bain & Company, Princeton University, Harvard Business School, Mark Schaefer
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Bain & Company, Princeton University, Harvard Business School, businessesgrow.com. Przyjemnej lektury! Insurgent Brands 2024 Charlotte Apps,...

O czym się mówi w świecie biznesu – Wharton School, BCG, EY, Martech, Stanford Graduate School of Business
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Wharton School, BCG, EY, Martech, Stanford Graduate School of Business. Przyjemnej lektury! Are Attack Ads Effective? Seb Murray...
Wszystkie wpisy

Magdalena Sułek-Domańska: Marketing i Zrównoważony Rozwój
Strategiczny marketing, PR i zrównoważony rozwój – to trzy filary, na których Magdalena Sułek-Domańska od lat buduje swoją karierę. Jest doświadczoną ekspertką w zakresie komunikacji korporacyjnej, marketingu odpowiedzialnego społecznie i strategii ESG, a jej misją...

O czym się mówi w świecie biznesu – University of California, University of Oxford, Harvard University, Martech,
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Univeristy of California, Univeristy of Oxford, Harvard Univeristy, Martech. Przyjemnej lektury! Bringing Digital Designs to Light Crystal Reeck, Nathaniel...

Strategia ESG – analiza zmian otoczenia firm
Strategia ESG - lider, zaangażowanie marketingu i analiza zmian otoczenia firm – potrzebna Strategia ESG Plan, szerszy zamysł, sekwencja forteli czy wreszcie strategia od zarania dziejów jest utożsamiana z warunkiem koniecznym dla zrealizowania celów, rozwoju,...

Dariusz Maciołek: Wizjoner Marketingu i Inspiracja dla Branży
Dariusz Maciołek to jeden z najbardziej wpływowych liderów marketingu w Polsce, którego kariera jest przykładem konsekwencji, innowacyjności i zaangażowania społecznego. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego ds. Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania...

O czym się mówi w świecie biznesu – Peter Fisk, Wharton Business School, Martech, Customer Think
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Peter Fisk, Wharton Business School, Martech, Customer Think. Przyjemnej lektury! Real AI Adoption Means Changing Human Behavior Scott Snyder &...

Rok 2025 – krótka historia jutra: Sztuczna Inteligencja (AI)
Rok 2025 – krótka historia jutra: Sztuczna Inteligencja (AI) Rewolucja zaczyna się wcześniej, niż myślisz. Zmiany często zaczynają się dużo wcześniej, zanim stają się zauważalne (Eccles, 1991). Jak jednak rozpoznać sygnały zmiany, gdy tempo ich przyśpieszenia jest tak...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu