questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
![O czym się mówi w świecie biznesu – Behavioral Scientist, Wharton School of Business, London Business School, Martech, Deloitte [Przegląd Blogosfery Marketingowej]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2023/10/blogosfera-tlo-10.10-1080x675.png)
O czym się mówi w świecie biznesu – Behavioral Scientist, Wharton School of Business, London Business School, Martech, Deloitte [Przegląd Blogosfery Marketingowej]
The Surprising Origins of Our Obsession with Creativity Samuel W. Franklin Behavioral Scientist Kreatywność, która została określona jako kluczowa kompetencja w formule „4Cs” (creativity, communication, collaboration, critical thinking) w 2020 roku uznana została...

Fake news wirusem dzisiejszych czasów
Fake news jednym z najgroźniejszych wirusów ludzkości Mimo, że fake newsy istnieją od lat, to dopiero w dobie dzisiejszej technologii rozwinęły swoje skrzydła. Manipulowanie informacjami wsparte sztuczną inteligencją powoduje, że coraz trudniej rozpoznać,...

Startup – droga do realizacji marzeń
Rynek startup’ów należy do jednego z najszybciej rozwijających się sektorów nie tylko w Polsce. W 2021 roku nakłady na inwestycje w startupy w Polsce wyniosły 3,6 mld PLN i były aż o 1,5 mld złotych większe niż rok wcześniej[1]. Startupy w Polsce są tworzone przede...
![O czym się mówi w świecie biznesu – Stanford University, BCG, Accenture, Brief, Peter Fisk [przegląd blogosfery marketingowej]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2023/09/blogosfera-sierpien-2023-1080x675.jpg)
O czym się mówi w świecie biznesu – Stanford University, BCG, Accenture, Brief, Peter Fisk [przegląd blogosfery marketingowej]
Zapraszamy na kolejny przegląd marketingowej i biznesowej blogosfery. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Stanford University, BCG, Accenture, Brief.pl oraz Peter Fisk. Przyjemnej wrześniowej lektury! To Make Influencers Seem More Authentic, Just...
![O czym się mówi w świecie biznesu – Insead, Harvard Business School, Wharton School, Brief [przegląd blogosfery marketingowej]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2023/06/blogosfera_maj_2023-1080x675.png)
O czym się mówi w świecie biznesu – Insead, Harvard Business School, Wharton School, Brief [przegląd blogosfery marketingowej]
Zapraszamy na kolejny przegląd marketingowej i biznesowej blogosfery. Tym razem przedstawiamy Wam teksty z Insead, Harvard Business School, Wharton School, Brief oraz ClickZ. Udanej lektury! Nondisruptive Creation: An Alternative Path to Innovation and Growth?...
![Kreatywność i big data, wideo na LinkedIn i wzrost marki [przegląd blogosfery marketingowej #43]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2020/06/kreatywnosc-big-data-wideo-linkedin.jpg)
Kreatywność i big data, wideo na LinkedIn i wzrost marki [przegląd blogosfery marketingowej #43]
Choć właśnie rozpoczęły się wakacje, nie zamierzamy wysyłać przeglądów marketingowej blogosfery na letni wypoczynek. Podsyłamy Wam zatem już 43. przegląd najciekawszych treści z serwisów i blogów, które pojawiły się w ostatnich dwóch tygodniach. Tym razem...

Jak wypromować e-commerce?
Sklep internetowy nie istnieje bez klientów. Istotą działalności w e-commerce jest sprzedaż. Rozpoznawalność brandu i produktów idzie parze z systematycznym budowaniem widoczności w sieci. To z kolei wiąże się z konkretnymi działaniami bazującymi na doświadczeniach...

Strategie na trudne czasy – zające, romantycy i nieśmiertelni
Cykle koniunkturalne, które opisują zmiany gospodarcze od kryzysu, recesji, przez depresję i ożywienie aż po rozkwit, nie mają zastosowania do sytuacji, z którą przyszło nam się mierzyć w roku 2020. Niektóre prognozy mówią nawet o dwuletnim okresie „leczenia ran” i...
![Branding 4C, myślenie lateralne i marketingowe rozbójnictwo [przegląd blogosfery marketingowej #38]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2020/04/branding-4c-myslenie-lateralne.jpg)
Branding 4C, myślenie lateralne i marketingowe rozbójnictwo [przegląd blogosfery marketingowej #38]
Czas na kolejny, już 38. przegląd treści z marketingowych i biznesowych blogów oraz serwisów. W tym tygodniu przygotowaliśmy dla Was artykuły m.in. z Econsultancy i blogów Julii Kołodko, Jacka Pogorzelskiego oraz Jacka Kotarbińskiego. Inspirującej lektury! 11...
Wszystkie wpisy

Nowy podcast: Sztuczna inteligencja odczarowana – prościej, szybciej, ale czy lepiej?

Michał Nitka – Lider Przemian w Branży Farmaceutycznej
Michał Nitka jest doświadczonym menedżerem, który od lat związany jest z branżą farmaceutyczną. Karierę rozpoczął w AstraZeneca. W 2000 roku ukończył prestiżowy program CIM, pełniąc wówczas funkcję Business Unit Managera. Nitka pracował na kluczowych stanowiskach...

Model CBBE Kevina Lane Kellera: Przewodnik po budowaniu silnych marek
W dzisiejszym świecie, budowanie silnej marki jest kluczem do sukcesu. Jednym z najbardziej wpływowych modeli, które pomagają firmom w zrozumieniu i zarządzaniu wartością marki, jest model CBBE (ang. Customer-Based Brand Equity) stworzony przez Kevina Lane Kellera....

Market Sophistication: czy model komunikacji marketingowej może być ponadczasowy?
Jak stworzyć komunikację marketingową, która nas wyróżni na tle licznej konkurencji i przykuje uwagę klientów? Jak sprawić, że odpowiednia informacja o naszej ofercie trafi do odbiorców w odpowiednim czasie? Jak budować przekaz, by pozostawał interesujący,...

O czym się mówi w świecie biznesu – American Marketing Association, peterfisk.com, Branding Strategy Insider, Stanford University
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Stanford University, Harvard Business School, Wharton Business School, businessgrow.com. Przyjemnej lektury! Should You Feed the Trolls? How Toxic Social...

Rynek reklamy na świecie – prognozy a rzeczywistość
Światowy rynek reklamy dynamicznie zmieniał się w ciągu ostatnich lat. Od klasycznych form reklamy, przez telewizyjną, aż po cyfrową. Różne kanały ewoluowały, dostosowując się do nowych realiów. Rozwój technologii, zmiany...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu