questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu

O czym się mówi w świecie biznesu – American Marketing Association, Martech, CustomerThink, MarkSchaefer
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: American Marketing Association, Customer Think, MarkSchaefer i Martech. Przyjemnej lektury! The most human marketing I’ve ever seen Mark Schaefer...

Strategia marketingowa w 2025: AI czy metodyka CIM?
Strategia marketingowa w 2025: AI czy metodyka CIM? Sprawdź, jak połączyć dwa światy dzięki najnowszemu e-bookowi! W świecie marketingu – szybkim, zmiennym, pełnym nowych trendów i ryzyk – coraz częściej pada pytanie: „Czy sztuczna inteligencja zastąpi stratega?”....

O czym się mówi w świecie biznesu – Singularity University, Semrusch, University of Oxford, Accenture
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Singularity University, Semrusch, University of Oxford, Accenture. Przyjemnej lektury! AI and big tech sector overview Singularity Monthly Singularity...

O czym się mówi w świecie biznesu – American Marketing Association, HubSpot, sproutsocial
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: American Marketing Association, HubSpot, sproutsocial. Przyjemnej lektury! 2025 AI Trends for Marketers - Report HubSpot HubSpot...

O czym się mówi w świecie biznesu – American Marketing Association, Customer Think, Martech, Branding Strategy Insider
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: American Marketing Association, Branding Strategy Insider, Customer Think i Martech. Przyjemnej lektury! Can You Trust Your Ad Data? A New Study Exposes...

O czym się mówi w świecie biznesu – American Marketing Association, Wharton Business School, Customer Think, Stanford University
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: American Marketing Association, Wharton Business School, Customer Think i Stanford University. Przyjemnej lektury! When Do Consumers...

O czym się mówi w świecie biznesu – Deloitte, Sprout Social, Martech, Brandingmag
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Deloitte, Sprout Social, Brandingmag, Martech. Przyjemnej lektury! 2025 Digital Media Trends: Social platforms are becoming a dominant force in media and...

O czym się mówi w świecie biznesu – University of California, University of Oxford, Harvard University, Martech,
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Univeristy of California, Univeristy of Oxford, Harvard Univeristy, Martech. Przyjemnej lektury! Bringing Digital Designs to Light Crystal Reeck, Nathaniel...

O czym się mówi w świecie biznesu – Peter Fisk, Wharton Business School, Martech, Customer Think
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Peter Fisk, Wharton Business School, Martech, Customer Think. Przyjemnej lektury! Real AI Adoption Means Changing Human Behavior Scott Snyder &...
Wszystkie wpisy

Joanna Aziewicz – Langer – budowanie cyfrowych mostów między markami a klientami
Joanna Aziewicz - Langer - budowanie cyfrowych mostów między markami a klientami Joanna Langer od ponad dwóch dekad specjalizuje się w obszarze Customer Engagement i sprzedaży rozwiązań SaaS na rynkach międzynarodowych. Jej ścieżka zawodowa obejmuje...

O czym się mówi w świecie biznesu – American Marketing Association, Martech, CustomerThink, MarkSchaefer
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: American Marketing Association, Customer Think, MarkSchaefer i Martech. Przyjemnej lektury! The most human marketing I’ve ever seen Mark Schaefer...

Strategia marketingowa w 2025: AI czy metodyka CIM?
Strategia marketingowa w 2025: AI czy metodyka CIM? Sprawdź, jak połączyć dwa światy dzięki najnowszemu e-bookowi! W świecie marketingu – szybkim, zmiennym, pełnym nowych trendów i ryzyk – coraz częściej pada pytanie: „Czy sztuczna inteligencja zastąpi stratega?”....

O czym się mówi w świecie biznesu – Singularity University, Semrusch, University of Oxford, Accenture
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Singularity University, Semrusch, University of Oxford, Accenture. Przyjemnej lektury! AI and big tech sector overview Singularity Monthly Singularity...

O czym się mówi w świecie biznesu – American Marketing Association, HubSpot, sproutsocial
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: American Marketing Association, HubSpot, sproutsocial. Przyjemnej lektury! 2025 AI Trends for Marketers - Report HubSpot HubSpot...

O czym się mówi w świecie biznesu – American Marketing Association, Customer Think, Martech, Branding Strategy Insider
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: American Marketing Association, Branding Strategy Insider, Customer Think i Martech. Przyjemnej lektury! Can You Trust Your Ad Data? A New Study Exposes...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu