questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
![O czym się mówi w świecie biznesu – California Management Review, Martech, INSEAD Knowledge, Bain & Company [questus marketing insights]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2024/02/QUESTUS-MARKETING-INSIGHTS.png)
O czym się mówi w świecie biznesu – California Management Review, Martech, INSEAD Knowledge, Bain & Company [questus marketing insights]
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: California Management Review, Martech, INSEAD Knowledge, Bain & Company. Przyjemnej lektury! Three Approaches for Winning the Platform Competition ...

Ludzie, którzy zmieniają świat: prof. Daniel Kahneman
"...przekonanie o słuszności własnego zdania bierze się ze spójności opowieści, którą ludzie są w stanie skonstruować z dostępnych informacji. Opowieść jest dobra wtedy, kiedy informacje są spójne, a nie wtedy, kiedy są kompletne. Często bywa wręcz tak, że im mniej...

Blockchain – rewolucyjna technologia
Blockchain jest technologią, która obecnie służy głównie do przesyłania i przechowywania informacji o transakcjach zawartych w internecie, jest więc czymś w rodzaju cyfrowej księgi rachunkowej, odpowiedzialnej za rejestrowanie listy transakcji dokonywanych w ramach...
![O czym się mówi w świecie biznesu – Stanford Graduate School of Business, INSEAD Knowledge, Accenture, Martech, Disruptive [przegląd blogosfery marketingowej]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2024/01/Blogosfera-15-stycznia-1.png)
O czym się mówi w świecie biznesu – Stanford Graduate School of Business, INSEAD Knowledge, Accenture, Martech, Disruptive [przegląd blogosfery marketingowej]
Zapraszamy na kolejny przegląd marketingowej i biznesowej blogosfery. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: INSEAD Knowledge, Stanford Graduate School of Business, Disruptive, Accenture i Martech. Przyjemnej lektury! What Makes Some Words More...

Ludzie, którzy zmieniają świat: Abhijit Banerjee, Esther Duflo i Michael Kremer
W 2019 roku laureatami Nagrody Banku Szwecji im. Alfreda Nobla w dziedzinie nauk ekonomicznych zostali Abhijit Banerjee, Esther Duflo i Michael Kremer za badania, które „znacząco poprawiły naszą zdolność do walki z globalnym ubóstwem”. Oparte na eksperymentach,...

Pewność nie istnieje
„Żyjemy w świecie, w którym często możemy się spotkać z pewnymi oczekiwaniami opartymi na iluzji pewności”. Jak twierdzi Timothy Keller, większość rzeczy, które są nam drogie, większość rzeczy, które najwięcej dla nas znaczą, nie może być udowodniona...
![O czym się mówi w świecie biznesu – INSEAD, Harvard Business School, Bain & Company, CustomerThink, Marketer+ [przegląd blogosfery marketingowej]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2023/12/Okladka-–-Blogosfera-5-grudnia-2023.png)
O czym się mówi w świecie biznesu – INSEAD, Harvard Business School, Bain & Company, CustomerThink, Marketer+ [przegląd blogosfery marketingowej]
Zapraszamy na kolejny przegląd marketingowej i biznesowej blogosfery. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: INSEAD Knowledge, Harvard Business School, Bain & Company, CustomerThink, Marketer+. Przyjemnej lektury! The Three Next-Generation...

Ludzie, którzy zmieniają świat: profesor Claudia Goldin
„Zawsze myślałam o sobie jak o detektywie. Detektyw zawsze wierzy w to, że jest jakiś sposób na znalezienie odpowiedzi”. Tegoroczna nagroda Nobla z ekonomii (tak potocznie nazywa się Nagrodę Banku Szwedzkiego w dziedzinie nauk ekonomicznych) została przyznana...

Za kulisami headhuntingu
O trendach i kluczowych kompetencjach w marketingu Rynek usług HR zmienił się znacząco w ostatnich latach. Filozofia diversity & inclusion, alternatywne formy pracy czy rozwój technologiczny nieodwołalnie zmieniły tę branżę,...
Wszystkie wpisy

Nowy Raport: CIMO Standards & Foresight – sierpień 2024

O czym się mówi w świecie biznesu – pwc, Harvard Business School, California Management Review, American Marketing Association
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: pwc, Harvard Business School, California Management Review, American marketing Association. Przyjemnej lektury! Generative AI: The 21st-century power play...

Nowy podcast: Sztuczna inteligencja odczarowana – prościej, szybciej, ale czy lepiej?

Michał Nitka – Lider Przemian w Branży Farmaceutycznej
Michał Nitka jest doświadczonym menedżerem, który od lat związany jest z branżą farmaceutyczną. Karierę rozpoczął w AstraZeneca. W 2000 roku ukończył prestiżowy program CIM, pełniąc wówczas funkcję Business Unit Managera. Nitka pracował na kluczowych stanowiskach...

Model CBBE Kevina Lane Kellera: Przewodnik po budowaniu silnych marek
W dzisiejszym świecie, budowanie silnej marki jest kluczem do sukcesu. Jednym z najbardziej wpływowych modeli, które pomagają firmom w zrozumieniu i zarządzaniu wartością marki, jest model CBBE (ang. Customer-Based Brand Equity) stworzony przez Kevina Lane Kellera....

Market Sophistication: czy model komunikacji marketingowej może być ponadczasowy?
Jak stworzyć komunikację marketingową, która nas wyróżni na tle licznej konkurencji i przykuje uwagę klientów? Jak sprawić, że odpowiednia informacja o naszej ofercie trafi do odbiorców w odpowiednim czasie? Jak budować przekaz, by pozostawał interesujący,...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu