questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
O czym się mówi w świecie biznesu – California Management Review, American Marketing Association, Peter Fisk, Wharton Business School, pwc
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: California Management Review, American Marketing Association, Peter Fisk, Wharton Business School, pwc Does Listening to the News vs. Reading It Change...
O czym się mówi w świecie biznesu – BCG, Bain & Company, Branding Strategy Insider, California Management Review
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: BCG, Bain & Company, Branding Strategy Insider, California Management Review. Zapraszamy do lektury! Which Economies Are Ready for AI? Christian...
O czym się mówi w świecie biznesu – California Management Review, Harvard Business School, Wharton Business School, qualtrics
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: California Management Review, Harvard Business School, Wharton Business School, qualtrics. Przyjemnej lektury! Competitive Advantage in the Age of AI Jack...
O czym się mówi w świecie biznesu – HubSpot, California Management Review, London Business School, Customer Think
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: HubSpot, California Management Review, London Business School, Customer Think. Przyjemnej lektury! The 2024 State of Marketing & Trends Report: Data...
O czym się mówi w świecie biznesu – pwc, Harvard Business School, California Management Review, American Marketing Association
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: pwc, Harvard Business School, California Management Review, American marketing Association. Przyjemnej lektury! Generative AI: The 21st-century power play...
O czym się mówi w świecie biznesu – American Marketing Association, peterfisk.com, Branding Strategy Insider, Stanford University
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Stanford University, Harvard Business School, Wharton Business School, businessgrow.com. Przyjemnej lektury! Should You Feed the Trolls? How Toxic Social...
O czym się mówi w świecie biznesu – Stanford University, Harvard Business School, Wharton Business School, businessgrow.com
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Stanford University, Harvard Business School, Wharton Business School, businessgrow.com. Przyjemnej lektury! Why Advertisers Pay More...
O czym się mówi w świecie biznesu – Wharton School, BCG, Martech, Behavioural Insights Team
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Wharton School, BCG, Martech, Behavioural Insights Team. Przyjemnej lektury! Do Accelerators Improve Startup Success Rates? Seb Murray...
O czym się mówi w świecie biznesu – Wharton School, Bain & Company, Martech, California Management Review
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Wharton School, Bain & Company, Martech, California Management Review. Przyjemnej lektury! Is Influencer Marketing Worth It? Angie...
Wszystkie wpisy
Mateusz Żelechowski – Lider Innowacji i Marketingu w Bankowości
Mateusz Żelechowski to specjalista z blisko 20-letnim stażem w sektorze bankowym. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, The Chartered Institute of Marketing oraz programu IESE Business School. Karierę rozpoczął w 2006 roku w mBanku, a w 2007 roku został rzecznikiem...
O czym się mówi w świecie biznesu – California Management Review, American Marketing Association, Peter Fisk, Wharton Business School, pwc
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: California Management Review, American Marketing Association, Peter Fisk, Wharton Business School, pwc Does Listening to the News vs. Reading It Change...
CBBE – Klucz do budowania silnej marki
Dr Jacek Pogorzelski Model CBBE: Klucz do budowania silnej marki W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, siła marki często decyduje o sukcesie lub porażce firmy. Jednym z najważniejszych modeli wspierających zarządzanie marką jest model Customer-Based Brand...
O czym się mówi w świecie biznesu – BCG, Bain & Company, Branding Strategy Insider, California Management Review
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: BCG, Bain & Company, Branding Strategy Insider, California Management Review. Zapraszamy do lektury! Which Economies Are Ready for AI? Christian...
O czym się mówi w świecie biznesu – California Management Review, Harvard Business School, Wharton Business School, qualtrics
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: California Management Review, Harvard Business School, Wharton Business School, qualtrics. Przyjemnej lektury! Competitive Advantage in the Age of AI Jack...
David Aaker – Architekt Nowoczesnego Brandingu
W świecie marketingu, w którym konkurencja staje się coraz bardziej zacięta, a marki walczą o uwagę konsumentów, jednym z kluczowych narzędzi, które pomagają firmom wyróżnić się na tle innych, jest zrozumienie i budowanie silnej tożsamości marki. Jednym z najbardziej...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu