questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy
![Strategia błękitnego oceanu – jak wypłynąć na rynek pozbawiony konkurentów? [elementarz marketera #11]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2019/06/strategia-blekitnego-oceanu.jpeg)
Strategia błękitnego oceanu – jak wypłynąć na rynek pozbawiony konkurentów? [elementarz marketera #11]
Czas na kolejną odsłonę wiedzowego cyklu na questus BLOG. Tym razem omówimy dla Was strategię błękitnego oceanu, stworzoną przez W. Chan Kim i Renee Mauborgne. Dowiecie się między innymi czym różni się błękitny ocean od czerwonej, zaludnionej konkurentami przestrzeni...
![Permission Marketing, mity strategiczne i przyszłość edukacji [przegląd blogosfery marketingowej #18]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2019/06/permission-marketing-mity-strategiczne.jpeg)
Permission Marketing, mity strategiczne i przyszłość edukacji [przegląd blogosfery marketingowej #18]
Już po raz osiemnasty przyglądamy się najciekawszym blogom biznesowym i marketingowym i wyłuskujemy dla Was „najlepszą dziesiątkę” treści z ostatnich tygodni. Tym razem przygotowaliśmy materiały m.in. z Prowly Magazine, bloga Brand24, Gary’ego Vaynerchucka czy Petera...

Marketing i biznes A.D. 2035 – co nas czeka za 15 lat?
W czasach bardzo szybkiego rozwoju technologii porównując ze sobą nawet dwa następujące po sobie lata możemy zauważyć wiele różnic. Bardziej ciekawe wydają się jednak przewidywania na temat przyszłości i pojawiających się długoterminowych zmian. Już jakiś czas temu...
![Marketing 4C – na czym polega i czym różni się od Marketingu 4P? [elementarz marketera #10]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2019/06/marketing-4c.jpeg)
Marketing 4C – na czym polega i czym różni się od Marketingu 4P? [elementarz marketera #10]
Witajcie w kolejnej odsłonie wiedzowego cyklu na questus BLOG. Tym razem, po serii wpisów o Marketingu Mix i Marketingu 7P przedstawiamy Wam koncepcję, która przedstawia instrumenty marketingowe w nieco inny sposób – Marketing 4C. Z artykułu dowiecie się, dlaczego w...
![Cechy marki, Data Storytelling i azjatyckie tygrysy [przegląd blogosfery marketingowej #17]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2019/06/cechy-marki-data-storytelling.jpeg)
Cechy marki, Data Storytelling i azjatyckie tygrysy [przegląd blogosfery marketingowej #17]
Przed nami kolejny przegląd najbardziej wartościowych blogów marketingowych i biznesowych. W tym tygodniu przygotowaliśmy dla Was treści m.in. z Econsultancy, Convince & Convert, bloga Petera Fiska czy Kasi Pszonickiej. Inspirującej lektury! The future of...
![Macierz BCG – na czym polega analiza portfelowa? [elementarz marketera #9]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2019/05/macierz-bcg-analiza-portfelowa.jpeg)
Macierz BCG – na czym polega analiza portfelowa? [elementarz marketera #9]
W kolejnej odsłonie wiedzowego cyklu omówimy dla Was jedną z najpopularniejszych metod analizy portfelowej, stworzoną przez Boston Consulting Group. Z tekstu dowiecie się m. in czym jest analiza portfelowa i dlaczego warto uwzględnić ją w funkcjonowaniu organizacji....
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu