questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
O czym się mówi w świecie biznesu – Stanford Graduate School of Business, INSEAD Knowledge, Accenture, Martech, Disruptive [przegląd blogosfery marketingowej]
Zapraszamy na kolejny przegląd marketingowej i biznesowej blogosfery. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: INSEAD Knowledge, Stanford Graduate School of Business, Disruptive, Accenture i Martech. Przyjemnej lektury! What Makes Some Words More...
O czym się mówi w świecie biznesu – INSEAD, Harvard Business School, Bain & Company, CustomerThink, Marketer+ [przegląd blogosfery marketingowej]
Zapraszamy na kolejny przegląd marketingowej i biznesowej blogosfery. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: INSEAD Knowledge, Harvard Business School, Bain & Company, CustomerThink, Marketer+. Przyjemnej lektury! The Three Next-Generation...
Marketerzy w świecie dezinformacji
Dziś, choć mamy łatwy dostęp do informacji, to trudniej nam dotrzeć do prawdy. Zamiast zdobywać wiedzę budujemy bańki, które zamykają nas w naszych własnych przekonaniach, a ponieważ zasięg jest nadrzędnym celem, najlepszym towarem już nie są fakty, lecz...
Za kulisami headhuntingu
O trendach i kluczowych kompetencjach w marketingu Rynek usług HR zmienił się znacząco w ostatnich latach. Filozofia diversity & inclusion, alternatywne formy pracy czy rozwój technologiczny nieodwołalnie zmieniły tę branżę, podobnie zresztą jak i cały biznes. W...
O czym się mówi w świecie biznesu – Bain & Company, PwC, BCG, California Management Review, Harvard Business School [Przegląd Blogosfery Marketingowej]
Zapraszamy na kolejny przegląd marketingowej i biznesowej blogosfery. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Bain&Company, pwc, BCG, California Management Review oraz Harvard Business School. Przyjemnej lektury! In Retail, Inclusive Customer...
O czym się mówi w świecie biznesu – Behavioral Scientist, Wharton School of Business, London Business School, Martech, Deloitte [Przegląd Blogosfery Marketingowej]
The Surprising Origins of Our Obsession with Creativity Samuel W. Franklin Behavioral Scientist Kreatywność, która została określona jako kluczowa kompetencja w formule „4Cs” (creativity, communication, collaboration, critical thinking) w 2020 roku uznana została...
Fake news wirusem dzisiejszych czasów
Fake news jednym z najgroźniejszych wirusów ludzkości Mimo, że fake newsy istnieją od lat, to dopiero w dobie dzisiejszej technologii rozwinęły swoje skrzydła. Manipulowanie informacjami wsparte sztuczną inteligencją powoduje, że coraz trudniej rozpoznać, co...
O czym się mówi w świecie biznesu – Stanford University, BCG, Accenture, Brief, Peter Fisk [przegląd blogosfery marketingowej]
Zapraszamy na kolejny przegląd marketingowej i biznesowej blogosfery. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Stanford University, BCG, Accenture, Brief.pl oraz Peter Fisk. Przyjemnej wrześniowej lektury! To Make Influencers Seem More Authentic, Just...
O czym się mówi w świecie biznesu – Insead, Harvard Business School, Wharton School, Brief [przegląd blogosfery marketingowej]
Zapraszamy na kolejny przegląd marketingowej i biznesowej blogosfery. Tym razem przedstawiamy Wam teksty z Insead, Harvard Business School, Wharton School, Brief oraz ClickZ. Udanej lektury! Nondisruptive Creation: An Alternative Path to Innovation and Growth?...
Wszystkie wpisy
Michał Nitka – Lider Przemian w Branży Farmaceutycznej
Michał Nitka jest doświadczonym menedżerem, który od lat związany jest z branżą farmaceutyczną. Karierę rozpoczął w AstraZeneca. W 2000 roku ukończył prestiżowy program CIM, pełniąc wówczas funkcję Business Unit Managera. Nitka pracował na kluczowych stanowiskach...
Model CBBE Kevina Lane Kellera: Przewodnik po budowaniu silnych marek
W dzisiejszym świecie, budowanie silnej marki jest kluczem do sukcesu. Jednym z najbardziej wpływowych modeli, które pomagają firmom w zrozumieniu i zarządzaniu wartością marki, jest model CBBE (ang. Customer-Based Brand Equity) stworzony przez Kevina Lane Kellera....
Market Sophistication: czy model komunikacji marketingowej może być ponadczasowy?
Jak stworzyć komunikację marketingową, która nas wyróżni na tle licznej konkurencji i przykuje uwagę klientów? Jak sprawić, że odpowiednia informacja o naszej ofercie trafi do odbiorców w odpowiednim czasie? Jak budować przekaz, by pozostawał interesujący,...
O czym się mówi w świecie biznesu – American Marketing Association, peterfisk.com, Branding Strategy Insider, Stanford University
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Stanford University, Harvard Business School, Wharton Business School, businessgrow.com. Przyjemnej lektury! Should You Feed the Trolls? How Toxic Social...
Rynek reklamy na świecie – prognozy a rzeczywistość
Światowy rynek reklamy dynamicznie zmieniał się w ciągu ostatnich lat. Od klasycznych form reklamy, przez telewizyjną, aż po cyfrową. Różne kanały ewoluowały, dostosowując się do nowych realiów. Rozwój technologii, zmiany...
Kevin Lane Keller – strateg nie szarlatan
"Marketing polega na zrozumieniu potrzeb klienta i dostarczaniu rozwiązań, które te potrzeby spełniają". Kevin Lane Keller to wybitny amerykański profesor, autor i ekspert w dziedzinie marketingu, znany przede wszystkim z pracy nad zarządzaniem marką i budowaniem...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu