questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu

O czym się mówi w świecie biznesu – Wharton School, Bain & Company, Martech, California Management Review
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Wharton School, Bain & Company, Martech, California Management Review. Przyjemnej lektury! Is Influencer Marketing Worth It? Angie...

O czym się mówi w świecie biznesu – Bain & Company, Princeton University, Harvard Business School, Mark Schaefer
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Bain & Company, Princeton University, Harvard Business School, businessesgrow.com. Przyjemnej lektury! Insurgent Brands 2024 Charlotte Apps,...

O czym się mówi w świecie biznesu – Wharton School, BCG, EY, Martech, Stanford Graduate School of Business
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Wharton School, BCG, EY, Martech, Stanford Graduate School of Business. Przyjemnej lektury! Are Attack Ads Effective? Seb Murray...
![O czym się mówi w świecie biznesu – California Management Review, Martech, INSEAD Knowledge, Bain & Company [questus marketing insights]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2024/02/QUESTUS-MARKETING-INSIGHTS.png)
O czym się mówi w świecie biznesu – California Management Review, Martech, INSEAD Knowledge, Bain & Company [questus marketing insights]
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: California Management Review, Martech, INSEAD Knowledge, Bain & Company. Przyjemnej lektury! Three Approaches for Winning the Platform Competition ...

Dane w marketingu – niepokorny sprzymierzeniec
Już w 2014 roku 80% marketerów i specjalistów ds. technologii, którzy wzięli udział w badaniu The Global Review of Data-Driven Marketing and Advertising, zgadzało się co do dużego znaczenia danych w marketingu, a w 2023 roku niemal 94% organizacji zaproszonych...

Ludzie, którzy zmieniają świat: prof. Daniel Kahneman
"...przekonanie o słuszności własnego zdania bierze się ze spójności opowieści, którą ludzie są w stanie skonstruować z dostępnych informacji. Opowieść jest dobra wtedy, kiedy informacje są spójne, a nie wtedy, kiedy są kompletne. Często bywa wręcz tak, że im mniej...

Blockchain – rewolucyjna technologia
Blockchain jest technologią, która obecnie służy głównie do przesyłania i przechowywania informacji o transakcjach zawartych w internecie, jest więc czymś w rodzaju cyfrowej księgi rachunkowej, odpowiedzialnej za rejestrowanie listy transakcji dokonywanych w ramach...
![O czym się mówi w świecie biznesu – Stanford Graduate School of Business, INSEAD Knowledge, Accenture, Martech, Disruptive [przegląd blogosfery marketingowej]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2024/01/Blogosfera-15-stycznia-1.png)
O czym się mówi w świecie biznesu – Stanford Graduate School of Business, INSEAD Knowledge, Accenture, Martech, Disruptive [przegląd blogosfery marketingowej]
Zapraszamy na kolejny przegląd marketingowej i biznesowej blogosfery. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: INSEAD Knowledge, Stanford Graduate School of Business, Disruptive, Accenture i Martech. Przyjemnej lektury! What Makes Some Words More...

Ludzie, którzy zmieniają świat: Abhijit Banerjee, Esther Duflo i Michael Kremer
W 2019 roku laureatami Nagrody Banku Szwecji im. Alfreda Nobla w dziedzinie nauk ekonomicznych zostali Abhijit Banerjee, Esther Duflo i Michael Kremer za badania, które „znacząco poprawiły naszą zdolność do walki z globalnym ubóstwem”. Oparte na eksperymentach,...
Wszystkie wpisy

CBBE – Klucz do budowania silnej marki
Dr Jacek Pogorzelski Model CBBE: Klucz do budowania silnej marki W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, siła marki często decyduje o sukcesie lub porażce firmy. Jednym z najważniejszych modeli wspierających zarządzanie marką jest model Customer-Based Brand...

O czym się mówi w świecie biznesu – BCG, Bain & Company, Branding Strategy Insider, California Management Review
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: BCG, Bain & Company, Branding Strategy Insider, California Management Review. Zapraszamy do lektury! Which Economies Are Ready for AI? Christian...

O czym się mówi w świecie biznesu – California Management Review, Harvard Business School, Wharton Business School, qualtrics
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: California Management Review, Harvard Business School, Wharton Business School, qualtrics. Przyjemnej lektury! Competitive Advantage in the Age of AI Jack...

David Aaker – Architekt Nowoczesnego Brandingu
W świecie marketingu, w którym konkurencja staje się coraz bardziej zacięta, a marki walczą o uwagę konsumentów, jednym z kluczowych narzędzi, które pomagają firmom wyróżnić się na tle innych, jest zrozumienie i budowanie silnej tożsamości marki. Jednym z najbardziej...

O czym się mówi w świecie biznesu – HubSpot, California Management Review, London Business School, Customer Think
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: HubSpot, California Management Review, London Business School, Customer Think. Przyjemnej lektury! The 2024 State of Marketing & Trends Report: Data...

Michał Pilkiewicz – lider zmian w branży Health Care
Michał Michał Pilkiewicz to osoba, która od ponad dwóch dekad odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu innowacji na styku technologii i opieki zdrowotnej. Z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Związany z firmą IQVIA (wcześniej IMS...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu