questus Blog

Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu

Ludzie
MOOC – ratunek czy zmora współczesnych Uczelni?

MOOC – ratunek czy zmora współczesnych Uczelni?

Tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy na kursy on-line prowadzone przez Harvard Business School zapisało się więcej studentów niż w całej historii Harvard’a na studia prowadzone w formule tradycyjnej. Massive Open Online Courses (MOOC) są przykładem tych zmian, które obecnie, całkowicie albo w dużym stopniu, lekceważone są przez uczelnie akademickie. A mogą być dla nich zarówno ratunkiem, jak i przekleństwem ich istnienia.

czytaj dalej

Wszystkie wpisy

O czym się mówi w świecie biznesu – Behavioral Scientist, Wharton School of Business, London Business School, Martech, Deloitte [Przegląd Blogosfery Marketingowej]

O czym się mówi w świecie biznesu – Behavioral Scientist, Wharton School of Business, London Business School, Martech, Deloitte [Przegląd Blogosfery Marketingowej]

The Surprising Origins of Our Obsession with Creativity Samuel W. Franklin Behavioral Scientist     Kreatywność, która została określona jako kluczowa kompetencja w formule „4Cs” (creativity, communication, collaboration, critical thinking) w 2020 roku uznana została...

czytaj dalej
O czym się mówi w świecie biznesu – Stanford University, BCG, Accenture, Brief, Peter Fisk [przegląd blogosfery marketingowej]

O czym się mówi w świecie biznesu – Stanford University, BCG, Accenture, Brief, Peter Fisk [przegląd blogosfery marketingowej]

Zapraszamy na kolejny przegląd marketingowej i biznesowej blogosfery. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Stanford University, BCG, Accenture, Brief.pl oraz Peter Fisk. Przyjemnej wrześniowej lektury!   To Make Influencers Seem More Authentic, Just...

czytaj dalej
PR w dobie multikryzysów

PR w dobie multikryzysów

PR w dobie multikryzysów   Współcześnie coraz częściej mamy do czynienia z multikryzysami, czyli zdarzeniami, w których firma, organizacja lub osoba publiczna staje w obliczu pojawiających się jednocześnie problemów lub skandali, które negatywnie wpływają na jej...

czytaj dalej
O czym się mówi w świecie biznesu – Haas School of Business, London Business School, Stanford University, McKinsey [przegląd blogosfery marketingowej]

O czym się mówi w świecie biznesu – Haas School of Business, London Business School, Stanford University, McKinsey [przegląd blogosfery marketingowej]

Zapraszamy na kolejny przegląd marketingowej i biznesowej blogosfery. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Haas School of Business, London Business School, Stanford University oraz McKinsey. Przyjemnej letniej lektury!   The Dark Side of Generative...

czytaj dalej

Posłuchaj questus podcast

 Wpadnij na nasz kanał Youtube

Newsletter

Chcesz być informowany
o nowościach? Dołącz do naszego
 newslettera.

 

 

 

 

 

 

 

Chesz dołączyć do programu CIM?

Najbliższa edycja już we wrześniu