questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
![O czym się mówi w świecie biznesu – Behavioral Scientist, Wharton School of Business, London Business School, Martech, Deloitte [Przegląd Blogosfery Marketingowej]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2023/10/blogosfera-tlo-10.10-1080x675.png)
O czym się mówi w świecie biznesu – Behavioral Scientist, Wharton School of Business, London Business School, Martech, Deloitte [Przegląd Blogosfery Marketingowej]
The Surprising Origins of Our Obsession with Creativity Samuel W. Franklin Behavioral Scientist Kreatywność, która została określona jako kluczowa kompetencja w formule „4Cs” (creativity, communication, collaboration, critical thinking) w 2020 roku uznana została...

Startup – droga do realizacji marzeń
Rynek startup’ów należy do jednego z najszybciej rozwijających się sektorów nie tylko w Polsce. W 2021 roku nakłady na inwestycje w startupy w Polsce wyniosły 3,6 mld PLN i były aż o 1,5 mld złotych większe niż rok wcześniej[1]. Startupy w Polsce są tworzone przede...
![O czym się mówi w świecie biznesu – Haas School of Business, London Business School, Stanford University, McKinsey [przegląd blogosfery marketingowej]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2023/08/blogosfera-karuzelki-lipiec-linkedin-fb-1080x675.png)
O czym się mówi w świecie biznesu – Haas School of Business, London Business School, Stanford University, McKinsey [przegląd blogosfery marketingowej]
Zapraszamy na kolejny przegląd marketingowej i biznesowej blogosfery. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Haas School of Business, London Business School, Stanford University oraz McKinsey. Przyjemnej letniej lektury! The Dark Side of Generative...

Marketer na rynku B2B w epoce czwartej rewolucji cyfrowej
Marketer na rynku B2B w epoce czwartej rewolucji cyfrowej Żyjemy w świecie, gdzie era cyfrowa kształtuje naszą rzeczywistość, wywiera ogromny wpływ na zwyczaje klientów, a tym samym na ekosystem marketingowy. W ostatnich latach granica między marketingiem B2B...

Marketingowy transhumanizm
Marketingowy transhumanizm Pandemia COVID, wojna w Ukrainie, katastrofy ekologiczne, jak na przykład ta na Odrze w zeszłym roku, to tylko niektóre przykłady zdarzeń, które winny wywołać u nas refleksję i pozwolić na wyciągnięcie wniosków, a nawet zmianę...
![O czym się mówi w świecie biznesu – Insead, Harvard Business School, Wharton School, Brief [przegląd blogosfery marketingowej]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2023/06/blogosfera_maj_2023-1080x675.png)
O czym się mówi w świecie biznesu – Insead, Harvard Business School, Wharton School, Brief [przegląd blogosfery marketingowej]
Zapraszamy na kolejny przegląd marketingowej i biznesowej blogosfery. Tym razem przedstawiamy Wam teksty z Insead, Harvard Business School, Wharton School, Brief oraz ClickZ. Udanej lektury! Nondisruptive Creation: An Alternative Path to Innovation and Growth?...
![[Raport] Jak eksperci marketingu konsumują treści branżowe?](https://questus.pl/wp-content/uploads/2021/03/raport-funktional-cover-1080x628.jpg)
[Raport] Jak eksperci marketingu konsumują treści branżowe?
Ubiegły rok był pod wieloma względami wyjątkowy – zmieniły się nasze przyzwyczajenia, tryb pracy, a pośród nich także sposoby, w jakie poszukujemy wiedzy. Czy wideo nadal zwycięża nad audio, a krótsze formy czytają się chętniej? Funktional sprawdził to, zadając...

Jaki jest związek modelu własności firmy ze strategią jej rozwoju?
Często nie docenia się, jak ważną rolę w sukcesie (lub porażce) danej firmy odgrywa sposób jej „posiadania”. Modele posiadania, czyli to, jak funkcjonuje prawo własności do firmy, znacząco wpływają na jej codzienne działania: od mocnych i słabych stron aż po...

Jak wypromować e-commerce?
Sklep internetowy nie istnieje bez klientów. Istotą działalności w e-commerce jest sprzedaż. Rozpoznawalność brandu i produktów idzie parze z systematycznym budowaniem widoczności w sieci. To z kolei wiąże się z konkretnymi działaniami bazującymi na doświadczeniach...
Wszystkie wpisy

Nowy Raport: CIMO Standards & Foresight – sierpień 2024

O czym się mówi w świecie biznesu – pwc, Harvard Business School, California Management Review, American Marketing Association
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: pwc, Harvard Business School, California Management Review, American marketing Association. Przyjemnej lektury! Generative AI: The 21st-century power play...

Nowy podcast: Sztuczna inteligencja odczarowana – prościej, szybciej, ale czy lepiej?

Michał Nitka – Lider Przemian w Branży Farmaceutycznej
Michał Nitka jest doświadczonym menedżerem, który od lat związany jest z branżą farmaceutyczną. Karierę rozpoczął w AstraZeneca. W 2000 roku ukończył prestiżowy program CIM, pełniąc wówczas funkcję Business Unit Managera. Nitka pracował na kluczowych stanowiskach...

Model CBBE Kevina Lane Kellera: Przewodnik po budowaniu silnych marek
W dzisiejszym świecie, budowanie silnej marki jest kluczem do sukcesu. Jednym z najbardziej wpływowych modeli, które pomagają firmom w zrozumieniu i zarządzaniu wartością marki, jest model CBBE (ang. Customer-Based Brand Equity) stworzony przez Kevina Lane Kellera....

Market Sophistication: czy model komunikacji marketingowej może być ponadczasowy?
Jak stworzyć komunikację marketingową, która nas wyróżni na tle licznej konkurencji i przykuje uwagę klientów? Jak sprawić, że odpowiednia informacja o naszej ofercie trafi do odbiorców w odpowiednim czasie? Jak budować przekaz, by pozostawał interesujący,...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu