questus Blog

Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu

Wiedza

Nie znaleziono żadnych wyników

Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.

Wszystkie wpisy

Strategia zarządzania portfelem marek – z czym to się je?

Jak skutecznie zarządzać brandami i rozwiązywać problemy związane z ich rozciąganiem i docieraniem do rozmaitych grup docelowych? Jak godzić ze sobą kanibalizujące się submarki i jak „ożywiać” te, które już dawno przestały wyróżniać się w oczach konsumentów? Wreszcie, jak sprawić, aby brandy z luksusowych segmentów nie straciły całego swojego dorobku podczas cenowych wojen? Menedżerom borykającym się z ww. problemami spieszy strategia zarządzania portfelem marek.

czytaj dalej

Szymon Midera (Shumee): W biznesie aktualna jest doktryna z zimnej wojny

Naszym kolejnym rozmówcą jest Szymon Midera, Prezes Zarządu, pomysłodawca i współwłaściciel Shumee – społecznościowej platformy zakupowej, a także były Prezes Zarządu Banku Pocztowego i absolwent studiów Executive MBA w PAM Center. Szymon opowiedział nam o obawach i nadziejach związanych z nowymi technologiami, wspomniał także o tym, co go inspiruje. 

czytaj dalej

AlphaGo Zero – początek nowej ery

W 2016 roku Lee Sedola, południowokoreański arcymistrz w grze o nazwie „GO” został pokonany przez sztuczną inteligencję. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, iż „GO” uznawana jest za najbardziej skomplikowaną grę logiczną na świecie, a AlphaGo powstał kilkanaście miesięcy wcześniej. Nie minęło kolejnych kilka miesięcy, a nowa wersja systemu, nazwana tym razem AlphaGo Zero, nie dała żadnych szans swojej poprzedniczce, w dodatku po zaledwie 3 dniach nauki. Czy wchodzimy w nową erę rozwoju technologii, sztucznej inteligencji, człowieczeństwa?  Jakie to może mieć konsekwencje dla biznesu?

czytaj dalej
Tadeusz Żórawski: Wszystko dzieje się zgodnie z prognozami i trendami

Tadeusz Żórawski: Wszystko dzieje się zgodnie z prognozami i trendami

Kolejnym rozmówcą na questus BLOG jest Tadeusz Żórawski, specjalista w dziedzinie komunikacji marketingowej, planowania mediów, zaawansowanych badań postaw konsumenckich i analiz reakcji konsumentów na nowe technologie. Obecnie pracuje nad zmianą standardu badań mediowych w ramach projektu IAA Polska. Tadeusz opowiedział nam o swoich największych inspiracjach, zawodowych odkryciach i innowacjach, które jego zdaniem już niedługo zupełnie zrewolucjonizują współczesny biznes. 

czytaj dalej

Posłuchaj questus podcast

 Wpadnij na nasz kanał Youtube

Newsletter

Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.

 

Chesz dołączyć do programu CIM?

Najbliższa edycja już we wrześniu