questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy

Czym jest model APIC i planowanie marketingowe?
Dziś omówimy dla Was model APIC, czyli jedną z najważniejszych koncepcji stworzonych przez papieża marketingu, Philipa Kotlera. Z artykułu dowiecie się m.in na czym polega planowanie marketingowe oraz z jakich narzędzi możemy skorzystać przy okazji analizy aktywności...
![Brand ambassadors, badania transakcyjne i pomysły na popupy [przegląd blogosfery marketingowej #29]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2019/11/brand-ambassadors-badania-transakcyjne-popup.jpg)
Brand ambassadors, badania transakcyjne i pomysły na popupy [przegląd blogosfery marketingowej #29]
Po krótkiej przerwie na XXIV edycję Warsztatów Strategicznych questus academy wracamy z kolejnym przeglądem marketingowej i biznesowej blogosfery. W tym tygodniu przygotowaliśmy dla Was treści m. in. z Businesses Grow, NapoleonCat, Business2Community czy Marketer+....

Jak zostać liderem customer experience? 4 kroki
Dawniej świat biznesu oparty był na markach, które zmieniały zachowanie konsumentów. Dziś to odbiorcy wpływają na marki. Jeśli chcemy naprawdę sprostać oczekiwaniom klientów, musisz śledzić ich doświadczenia i nieustannie je ulepszać. Oto cztery kroki do bycia liderem...

Model biznesowy – moda czy przyszłość konkurowania?
Jak pokazują badania Accenture, 62% badanych przez tę firmę menedżerów wyższego szczebla miało problemy ze wskazaniem sposobu w jaki ich firma zarabia pieniądze[1]. Jednocześnie istnieje głębokie przekonanie akademików i praktyków biznesu, że „przewaga konkurencyjna...

Wybory konsumenckie a… oświetlenie
Badania przeprowadzone przez Kellogg School wskazują, że oświetlenie w restauracji naprawdę wpływa na to, co zamówimy do jedzenia. Im ciemniejsze światło, tym większa szansa, że zamówimy jedzenie, które po prostu sprawi nam przyjemność. Natychmiastową. Skala...
![Psychologia w CX, brand communities i USP [przegląd blogosfery marketingowej #28]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2019/11/psychologia-w-cx-brand-communities-usp.jpg)
Psychologia w CX, brand communities i USP [przegląd blogosfery marketingowej #28]
Bez względu na długi weekend i coraz bardziej jesienną słotę, podrzucamy Wam kolejny przegląd najbardziej wartościowych treści z marketingowych blogów i serwisów. W tym tygodniu przygotowaliśmy dla Was artykuły m.in. z Econsultancy, Copyblogger, UX Collective czy...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu