questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy

Kiedy neuromarketing przekracza granice etyki?
Neuromarketing to potężne i skuteczne narzędzie do zdobywania wiedzy o klientach, ale bardzo często budzi ono wątpliwości w aspektach etycznych. Które kwestie faktycznie powinny nas niepokoić i jak marketerzy powinni sobie z tym radzić? Neuromarketing...

Modele biznesowe w content marketingu
Content marketing z każdym kolejnym rokiem odchodzi od roli narzędzia, które wyłącznie wspiera pozostałe obszary marketingu organizacji. Dziś potrafi stanowić zupełnie odrębną „działkę”, której strategia jest nierzadko bardziej rozbudowana i nasycona detalami niż w...
![Model subskrypcyjny, psychologia marki i nieatrakcyjne alternatywy [przegląd blogosfery marketingowej #26]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2019/10/model-subskrypcyjny-psychologia-marki-jobs-to-be-done.jpeg)
Model subskrypcyjny, psychologia marki i nieatrakcyjne alternatywy [przegląd blogosfery marketingowej #26]
Czas na kolejny przegląd treści z marketingowych i biznesowych blogów. W tym tygodniu wyselekcjonowaliśmy dla Was artykuły m. in. z Marketingu przy Kawie, Branding Strategy Insider, Marketera+ oraz bloga Kaye Putnam. Jak zawsze, inspirującej lektury! Kocha,...

Value Proposition – jak odkrywać wyróżniki w swojej propozycji wartości?
Zdaniem publicysty, Sama Welcha, kluczem do sukcesu każdego przedsiębiorcy jest świadomość wartości, jaką tworzy firma. Kluczowe jest tutaj słowo „świadomość” bo nie zawsze zdajemy sobie sprawę z tego, na mogą zwrócić uwagę klienci i co może stać się wyróżnikiem...
![Misja, wizja i strategia organizacji [elementarz marketera #17]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2019/09/misja-wizja-strategia-firmy.jpeg)
Misja, wizja i strategia organizacji [elementarz marketera #17]
Cześć! W ramach kolejnego wiedzowego artykułu na blogu questusa omówimy dla Was trzy zagadnienia, które są pewnego rodzaju fundamentem funkcjonowania organizacji. Dowiecie się między innymi: czym jest wizja, misja i strategia przedsiębiorstwa oraz dlaczego każda firma...
![Fake newsy, brand engagement i tricki na Twitterze [przegląd blogosfery marketingowej #25]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2019/09/fake-news-brand-engagement-twitter.jpg)
Fake newsy, brand engagement i tricki na Twitterze [przegląd blogosfery marketingowej #25]
Czas na wyjątkowy, bo 25. przegląd treści z marketingowych blogów i serwisów. W tym tygodniu wyselekcjonowaliśmy dla Was artykuły m.in. z Econsultancy, Businesses Grow czy blogów Jacka Pogorzelskiego i Chrisa Brogana. Inspirującej lektury! Marketing in the...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach? Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu