questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy
Hollywood content, agile i reklamy na Instagramie [przegląd blogosfery marketingowej #34]
Przed nami kolejny przegląd najciekawszych treści z marketingowych i biznesowych blogów i serwisów. Tym razem wybraliśmy dla Was artykuły m.in. z Marketo, bloga Kaye Putnam czy Freshmaila. A zatem, jak zawsze, inspirującej lektury! 3 Steps to Develop...
Mikrozarządzanie – między kontrolą a brakiem strategii
Mikrozarządzanie (micromanagement) to styl liderów ze skłonnością do przesadnej kontroli czy coś więcej? Czy to negatywne, czy pozytywne zachowanie? W jakich sytuacjach przydaje się drobiazgowość w przywództwie i co ma do tego Elon Musk? Między managerskim...
Robert Kozielski rekomenduje: Levitt, Pogorzelski, Sinek i Kahneman
Rozpoczynamy nową serię na questusowym BLOGu. Postanowiliśmy zapytać trenerów CIM i grono questus academy o trzy, ich zdaniem najważniejsze: książki biznesowe, artykuły i wideo. Na dobry (chyba) początek bierzemy na warsztat rekomendacje Roberta Kozielskiego....
Voice marketing, wyróżniki marki i atrybucja treści [przegląd blogosfery marketingowej #33]
33 to ponoć liczba mistrzowska, a zatem z ogromną chęcią przedstawiamy Wam iście „pierwszorzędny” przegląd treści z marketingowych i biznesowych blogów i serwisów. Tym razem wyselekcjonowaliśmy dla Was artykuły m.in. z Contently, Marketingu przy Kawie oraz bloga Heidi...
WOŚP – stracona szansa? W kierunku brandingu kulturowego
Wielkimi krokami zbliża się 28. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wydarzenia, akcji, projektu charytatywnego, który jest ewenementem na skalę nie tylko europejską. Trudno znaleźć przykłady podobnych inicjatyw, które przez tak wiele lat, w tak spektakularny...
Tandem CMO i CTO – to od nich zależy przyszłość marki
Jeszcze 10 lat temu szef działu marketingu nie miał zbyt wiele wspólnego z szefem działu technicznego firmy. Dziś to ich współpraca rzutuje na „być albo nie być” marki. Marketingowcy wydają więcej na technologię i w swoich działaniach polegają na przepływie danych,...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach? Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu