questus Blog

Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu

Wiedza

Nie znaleziono żadnych wyników

Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.

Wszystkie wpisy

Jak zostać liderem customer experience? 4 kroki

Jak zostać liderem customer experience? 4 kroki

Dawniej świat biznesu oparty był na markach, które zmieniały zachowanie konsumentów. Dziś to odbiorcy wpływają na marki. Jeśli chcemy naprawdę sprostać oczekiwaniom klientów, musisz śledzić ich doświadczenia i nieustannie je ulepszać. Oto cztery kroki do bycia liderem...

czytaj dalej
Wybory konsumenckie a… oświetlenie

Wybory konsumenckie a… oświetlenie

Badania przeprowadzone przez Kellogg School wskazują, że oświetlenie w restauracji naprawdę wpływa na to, co zamówimy do jedzenia. Im ciemniejsze światło, tym większa szansa, że zamówimy jedzenie, które po prostu sprawi nam przyjemność. Natychmiastową. Skala...

czytaj dalej

Posłuchaj questus podcast

 Wpadnij na nasz kanał Youtube

Newsletter

Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.

 

Chesz dołączyć do programu CIM?

Najbliższa edycja już we wrześniu