questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy
![Relacje z klientami, social proof i virale offline [przegląd blogosfery marektingowej #40]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2020/05/relacje-z-klientami-social-proof.jpg)
Relacje z klientami, social proof i virale offline [przegląd blogosfery marektingowej #40]
Przed nami okrągły, 40. przegląd treści z marketingowych i biznesowych blogów i serwisów. Dziś mamy dla Was artykuły m.in. z Brandingmag, Martech Today oraz Nowego Marketingu. Jak zawsze, inspirującej lektury! An updated formula for creating content that stands...

Marketing wg Byrona Sharpa #2 – dostępność i wyróżnialność zamiast STP
Przed Wami kolejny artykuł, przedstawiający świat według Byrona Sharpa, czyli australijskiego kontestatora współczesnego marketingu. Z dzisiejszego materiału dowiecie się między innymi, czy koncepcja marketingu STP faktycznie działa oraz czym różni się wyróżnialność...

Archetypy marki – czym są i jak je wykorzystać w brandingu?
Niedawno omawialiśmy dla Was koncepcję storytellingu oraz jego wykorzystanie w marketingu i biznesie. Ścisłe powiązanie z narratologią odnajduje pojęcie archetypu, na którym skupimy się w tym artykule. Dowiecie się z niego m.in. czym jest archetyp i jakie jest jego...

Dr Katarzyna Nizińska rekomenduje – Lencioni, HBR i Ulrich
W kolejnej odsłonie cyklu “3 pytania do Trenera CIM” przyszedł czas na rekomendacje od dr Kasi Nizińskiej, wykładowcy na module Managing Brands. Przed Wami zatem 3 propozycje książkowe, artykułowe i wideo od Kasi. Inspirujących lektur i seansów! Książki Ram Charan,...
![AI w marketingu, brand purpose i błędy w content marketingu [przegląd blogosfery marketingowej #39]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2020/05/ai-w-marketingu-brand-purpose.jpg)
AI w marketingu, brand purpose i błędy w content marketingu [przegląd blogosfery marketingowej #39]
Przed Wami majówkowy przegląd treści z marketingowych blogów i serwisów. Tym razem wyselekcjonowaliśmy dla Was artykuły m.in. z Marketingu przy Kawie, Disruptive Advertising czy blogów Marka Schaefera i Mateusza Czecha. Jak zawsze, inspirującej lektury! AI in...

Strategie na trudne czasy – zające, romantycy i nieśmiertelni
Cykle koniunkturalne, które opisują zmiany gospodarcze od kryzysu, recesji, przez depresję i ożywienie aż po rozkwit, nie mają zastosowania do sytuacji, z którą przyszło nam się mierzyć w roku 2020. Niektóre prognozy mówią nawet o dwuletnim okresie „leczenia ran” i...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu