questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy
Orientacje zarządzania marketingowego – od produkcji aż po marketing społeczny
W dzisiejszym materiale omówimy orientacje zarządzania marketingowego. Dowiecie się m.in., czym charakteryzują się orientacje: produkcyjna, produktowa, sprzedażowa, marketingowa i marketingu społecznego. Zidentyfikujemy także wady pierwszych koncepcji i odpowiemy na...
Podcasty w Polsce, nauka od Amazona i rola AI w personalizacji [przegląd blogosfery marketingowej #45]
Przed nami 45. odsłona przeglądu marketingowej blogosfery. W tym tygodniu mamy dla Was artykuły m. in. z ClickZ, Marketingu przy Kawie, bloga Brand24 czy Qualtrics. Inspirującej lektury! How to build a company culture your employees will rave about...
Walka z dziecięcą nudą – case study firmy Poznajemy Świat i Akademii Dzielnego Odkrywcy
Akademia Dzielnego Odkrywcy to program edukacyjny online dla żądnych przygód dzieci. To codzienne, interaktywne spotkania z podróżnikami Poznajemy Świat, w trakcie których dzieci mogą zadać swoje pytania, obejrzeć etniczne rekwizyty i poznać zwyczaje oraz kulturę...
Od finansów do zabawek, czyli rzecz o marketingu – case study Habarri
25 lat w branży bankowej i funduszy inwestycyjnych to dość długi okres czasu, aby nie dostrzegać świata poza korporacyjnym życiem i kwestionować istotność innych branż. Z perspektywy czasu można stwierdzić, że branża finansowa jest jak drzwi w domu, ale niczym więcej....
Marketing i finanse, clickbaity i wideo w B2B [przegląd blogosfery marketingowej #44]
Czas na kolejny, już 44. przegląd treści z marketingowych i biznesowych blogów i serwisów. W tym tygodniu mamy dla Was artykuły m.in. z People Metrics, Brandingmag i ClickZ. Inspirującej lektury! 5 Recommendations for Reopening your VoC Program Sean McDade,...
Customer Lifetime Value, czyli jak mierzyć życiową wartość klienta?
W dzisiejszym materiale omówimy wskaźnik Customer Lifetime Value, czyli życiową wartość klienta. Z wpisu dowiecie się m.in.: dlaczego wskaźnik CLV jest tak ważny i jakie są jego zalety oraz jakie są warunki stosowania Customer Lifetime Value. Pokażemy także, jak...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu