questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy

Marketing w badaniach naukowych – krótka i nieakademicka historia
W ostatnich artykułach na questus BLOG poświęciliśmy sporo miejsca tematyce badań w marketingu. Dziś zatem, w ramach małego podsumowania, piszemy o wykorzystaniu wspominanych przez nas metod w naukowej, ale jednak, praktyce. Zapraszamy na krótką historię...

Czym jest agile, a czym fake agile?
Agile, czyli manifest zwinnego wytwarzania oprogramowania, określa zasady pozwalające usprawnić proces tworzenia software’u i pracę nad projektami. Oznacza też wyższość ludzi i interakcji ponad proces i narzędzia, współpracy ponad formalne ustalenia z klientem,...
![Ekonomia behawioralna, transformacja cyfrowa i SXO [przegląd blogosfery marketingowej #53]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2020/11/ekonomia-behawioralna-transformacja-cyfrowa-sxo.jpg)
Ekonomia behawioralna, transformacja cyfrowa i SXO [przegląd blogosfery marketingowej #53]
W kalendarzach niedziela, a zatem czas na kolejny, już 53. przegląd najbardziej wartościowych treści z marketingowych blogów i serwisów. Tym razem mamy dla Was materiały m.in. z HelpScout, ClickZ, Marketingu przy Kawie i bloga Julii Kołodko. Jak zawsze, inspirującej...

Social brokering, czyli jak inwestować w swój kapitał społeczny?
Poleciliście kiedyś kogoś do pracy, poznaliście ze sobą dwójkę znajomych albo zażegnaliście konflikt wśród przyjaciół? Świadomie lub nie – codziennie wpływamy na prywatne i zawodowe relacje innych ludzi, działając jako social broker, „społeczny makler”. W jaki sposób...

Pierwotne i wtórne źródła informacji – definicje, klasyfikacje i charakterystyka
Obecnie informacja wszelkiego rodzaju stała się czymś ogólnodostępnym i egalitarnym. Wiąże się z tym jednak szereg problemów. Jesteśmy zalewani rozmaitymi danymi, nie zawsze pochodzącymi z relewantnych źródeł. Nie ulega jednak wątpliwości, że informacja jest niezwykle...
![Content marketing 2021, grywalizacja i Black Friday [przegląd blogosfery marketingowej #52]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2020/11/content-marketing-2021-grywalizacja-black-friday-biznes-marketing.jpg)
Content marketing 2021, grywalizacja i Black Friday [przegląd blogosfery marketingowej #52]
Czas na kolejny przegląd treści z marketingowych blogów i serwisów. W tym tygodniu wybraliśmy dla Was materiały m.in. z Businesses Grow, Content Marketing Institute czy Disruptive Advertising. Inspirującej lektury! First Principles: How Marketing Can Find Its...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu