questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy
Trendwatching 2018: Czasy a-commerce i niebotycznych oczekiwań konsumentów
Świeżo opublikowany Trend Report 2018 to jak zawsze źródło cennych insightów i wskazówek do działania. Nawet jeśli niektóre wizje z pozoru wydają się zbyt odległe, to analiza konkretnych case’ów z mijającego roku jest koronnym dowodem na to, że przyszłość zaczyna się już dziś. Tym razem trudno nie odnieść wrażenia, że najwięcej dzieje się na linii nowe technologie-człowiek. Człowiek tworzy technologię, a technologia zmienia człowieka. Czytając raport, nie da się też zaprzeczyć: oczekiwania współczesnych konsumentów są dziś wywindowane na niespotykany dotąd poziom. Jak zatem będzie można im sprostać?
Innowacyjna mapa świata: Estonia, Arabia Saudyjska i Indonezja
Komputeryzacja i unowocześnianie gospodarek reszty świata sprawia, że dziś w różnych zakątkach globu możemy znaleźć miejsca, które w kolejnych latach mogą stanowić zupełnie nową kolebkę dla rozwoju przemysłów przyszłości. Ba, niektóre z tych krajów, jak choćby Estonia czy Indonezja już dziś należą do wąskiego grona najbardziej innowacyjnych państw na Ziemi. Inne – Japonia czy Kuwejt w zaskakująco szybki sposób tracą pozycję na rynku. Gdzie szukać przyczyn zamiany ról?
Trendy 2018 wg ekspertów The Chartered Institute of Marketing
Pod jakim znakiem upłynie nadchodzący rok? Zapytaliśmy o to ekspertów The Chartered Institute of Marketing (CIM), największej na świecie organizacji zrzeszającej profesjonalistów w dziedzinie marketingu. Swoimi prognozami na 2018 rok postanowili podzielić się z nami: Robert Kozielski, Katarzyna Nizińska, Artur Maciorowski, Małgorzata Nowak oraz Lech C. Król.
Rewolucyjne reklamy, część II: przełamywanie schematów
To oczywiste, że każdy pionier jest swego rodzaju rewolucjonistą. Sztuka innowacji zakłada jednak również przełamywanie tego, co już utarte, zaproponowanie czegoś, co jeszcze chwilę wcześniej znajdowało się poza granicami wyobraźni. Któż bowiem pomyślałby o krótkim filmie zamiast reklamy na Super Bowl przed „Rokiem 1984” autorstwa Apple, albo wykorzystaniu zaledwie 10% powierzchni reklamy przed Volkswagenem?
ks. Jacek Stryczek: coraz więcej ludzi chce żyć wartościami
Bardzo miło jest nam ogłosić, że kolejnym rozmówcą, który zagościł na questus BLOG jest ks. Jacek Stryczek, prezes Stowarzyszenia WIOSNA oraz twórca Szlachetnej Paczki. A ponadto, ekspert w obszarze reklamy, marketingu, HR, PR, zarządzania, rozwoju, biznesu. Ks. Jacek Stryczek opowiedział nam, jak połączyć duchowość, działalność charytatywną i podejście biznesowe i odnieść sukces w każdym obszarze.
Alfred P. Sloan – jak imperium Forda oberwało własną bronią?
Henry Ford gości w co drugiej książce poświęconej innowacjom i kreowaniu sukcesu w biznesie. Amerykański przedsiębiorca zrewolucjonizował – nie tylko samochodowy – przemysł, wprowadził nowatorskie warunki zatrudnienia i sposoby dystrybucji. Na początku XX wieku jego imperium zdawało się być niezwyciężone, a panowanie na rynku – wieczne. Tak bliska Fordowi innowacja okazała się jednak być bezwzględnym narzędziem w rękach innego rewolucjonisty – Alfreda P. Sloana z General Motors.
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu