questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy
![Marketer – strateg czy szarlatan? Jacek Pogorzelski, Lech C. Król, Robert Kozielski [questus marketing podcast]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2020/12/marketer-strateg-czy-szarlatan.jpg)
Marketer – strateg czy szarlatan? Jacek Pogorzelski, Lech C. Król, Robert Kozielski [questus marketing podcast]
Pierwszy odcinek questus marketing podcast wymagał „mocnego uderzenia”. Właśnie dlatego w jednym pomieszczeniu zebraliśmy Jacka Pogorzelskiego, Lecha C. Króla i Roberta Kozielskiego, a następnie zachęciliśmy ich do odpowiedzi na niezwykle trudne i fundamentalne...

Marketing w badaniach naukowych – krótka i nieakademicka historia
W ostatnich artykułach na questus BLOG poświęciliśmy sporo miejsca tematyce badań w marketingu. Dziś zatem, w ramach małego podsumowania, piszemy o wykorzystaniu wspominanych przez nas metod w naukowej, ale jednak, praktyce. Zapraszamy na krótką historię...

Czym jest agile, a czym fake agile?
Agile, czyli manifest zwinnego wytwarzania oprogramowania, określa zasady pozwalające usprawnić proces tworzenia software’u i pracę nad projektami. Oznacza też wyższość ludzi i interakcji ponad proces i narzędzia, współpracy ponad formalne ustalenia z klientem,...
![Ekonomia behawioralna, transformacja cyfrowa i SXO [przegląd blogosfery marketingowej #53]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2020/11/ekonomia-behawioralna-transformacja-cyfrowa-sxo.jpg)
Ekonomia behawioralna, transformacja cyfrowa i SXO [przegląd blogosfery marketingowej #53]
W kalendarzach niedziela, a zatem czas na kolejny, już 53. przegląd najbardziej wartościowych treści z marketingowych blogów i serwisów. Tym razem mamy dla Was materiały m.in. z HelpScout, ClickZ, Marketingu przy Kawie i bloga Julii Kołodko. Jak zawsze, inspirującej...

Social brokering, czyli jak inwestować w swój kapitał społeczny?
Poleciliście kiedyś kogoś do pracy, poznaliście ze sobą dwójkę znajomych albo zażegnaliście konflikt wśród przyjaciół? Świadomie lub nie – codziennie wpływamy na prywatne i zawodowe relacje innych ludzi, działając jako social broker, „społeczny makler”. W jaki sposób...

Pierwotne i wtórne źródła informacji – definicje, klasyfikacje i charakterystyka
Obecnie informacja wszelkiego rodzaju stała się czymś ogólnodostępnym i egalitarnym. Wiąże się z tym jednak szereg problemów. Jesteśmy zalewani rozmaitymi danymi, nie zawsze pochodzącymi z relewantnych źródeł. Nie ulega jednak wątpliwości, że informacja jest niezwykle...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach? Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu